Originally posted by leipe ouwe
View Post
Vakantie in zicht!!
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk heb 2 weekjes in Juni en 2 weekjes in augustus vrij waarin ik rundum hause nog wat zal doen. Ook beetje in de buurt mezelf vermaken (Efteling, dierentuin en shit like that), klussen in en buiten huis en gewoon niksen.
In oktober ga ik samen met mijn meisje 15 dagen op rondreis door Egypte/Jordanie.
Egypte is ook onze droomreis. Je moet zeker Abu Simbel bezoeken.
Maar ik zie dat je 6 weken verlof hebt!!!
Wij hier maar 3 weken.
Heb dit ook al bemerkt als wij op de camping in Spanje waren. Wij komen toe, de Nederlanders waren er al en als wij vertrekken zijn ze er nog. Je zal maar geluk hebben hé.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostIK zou zelf via een duitse site een reis boeken,en die hebben meer keuze aan hotels.
En het scheelt je gauw 350 euro of wel meer,want die duitsers hebben geen of heel weinig luchthaven belasting en zo.
Er zijn daar zoveel hotels, maar als je aan de eiland kant zit van pouerto del carmen dan zit je goed.Meestal doe ik het altijd zo, ik boek een retour en als ik eenmaal op de plaats van besteming ben laat ik me rond rijden met de taxi en zoek terplaatse een hotel uit.Veel goedkooper ,en dat scheelt en heele hoop.
Comment
-
Originally posted by Tigra View PostEgypte is ook onze droomreis. Je moet zeker Abu Simbel bezoeken.
Maar ik zie dat je 6 weken verlof hebt!!!
Wij hier maar 3 weken.
Heb dit ook al bemerkt als wij op de camping in Spanje waren. Wij komen toe, de Nederlanders waren er al en als wij vertrekken zijn ze er nog. Je zal maar geluk hebben hé.
De overige 5 weken neem ik zo'n beetje tussendoor op als snipperdagen.
En ik zal proberen Abu Simbel te bezoeken. Thnx 4 tha tip!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
De rare andwoordt van fanatic maar eens weer
@ Fanatic.
Dan mag jij me uitleggen wat ik beter kan doen,dan alleen op vakantie te gaan,en wat daar mis aan is.
De beste vakantie is alleen gaan. Om alles te verkennen ,ben je niet afhankelijk van en ander. Ben veele jaren et mijn ex 4 keer per jaar op vakantie geweest 8 jaar lang was ook leuk ontken ik niet.
Maarja nu dat ik 2 jaar alleen ben ,en hou meer centjes over ga ik alleen op vakantie.
Maar heb spijt met je hoor daar niet van, dat zon oude man zich nog druk moet maken om zijn producenten hier op het forum te moeten verkopen.
Maar fanatic ik neem mijn laptop mee,en terwijl ik onder cocosnoot boom lig zal ik je nog blijven volgen kerel ,succes ermee en toedeloe daaag.
Comment
-
Ik zie ook niet in wat er mis is om alleen op vakantie te gaan? Zou ik eigenlijk ook wel eens willen doen. Ik ga waarschijnlijk naar Parijs en anders wordt het Spanje. Ik ga dit jaar nog gewoon met een oude vriend van mij maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook alleen.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostIk zie ook niet in wat er mis is om alleen op vakantie te gaan? Zou ik eigenlijk ook wel eens willen doen. Ik ga waarschijnlijk naar Parijs en anders wordt het Spanje. Ik ga dit jaar nog gewoon met een oude vriend van mij maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook alleen.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Post@ Fanatic.
Dan mag jij me uitleggen wat ik beter kan doen,dan alleen op vakantie te gaan,en wat daar mis aan is.
De beste vakantie is alleen gaan. Om alles te verkennen ,ben je niet afhankelijk van en ander. Ben veele jaren et mijn ex 4 keer per jaar op vakantie geweest 8 jaar lang was ook leuk ontken ik niet.
Maarja nu dat ik 2 jaar alleen ben ,en hou meer centjes over ga ik alleen op vakantie.
Maar heb spijt met je hoor daar niet van, dat zon oude man zich nog druk moet maken om zijn producenten hier op het forum te moeten verkopen.
Maar fanatic ik neem mijn laptop mee,en terwijl ik onder cocosnoot boom lig zal ik je nog blijven volgen kerel ,succes ermee en toedeloe daaag.
Dus dit is een raar antwoord volgens Leipe Ouwe.
Zoek daar een lekker vrouwtje wel even controleren, of het geen verbouwde vent is en ga daar lekker slap tegen aan ouwehoeren.
Pas op als je onder die kokosnoot boom ligt, dat je er geen één op je kop krijgt dan heet je voortaan, punthoofd
Een prettige vakantie Fanatic
Comment
-
Hmm, ik ga 10dagen naar Amsterdam, familie bezoeken
En dan weer lekker snel terug naar zuidspanje zomer vieren
Waarschijnlijk in November nog een paar weken naar Costa Rica of Punta Cana...The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment