Vakantie in zicht!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by leipe ouwe View Post
    Heb per vrijdag mijn kamer opgezecht, vanaf 13 mei naar het land der glimlach, thailand.
    6 maanden lang ,lekker even alles afsluiten.
    Denk eerder aan iets anders, als je als kerel alléén naar Thailand gaat

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ik heb 2 weekjes in Juni en 2 weekjes in augustus vrij waarin ik rundum hause nog wat zal doen. Ook beetje in de buurt mezelf vermaken (Efteling, dierentuin en shit like that), klussen in en buiten huis en gewoon niksen.
      In oktober ga ik samen met mijn meisje 15 dagen op rondreis door Egypte/Jordanie.

Egypte is ook onze droomreis. Je moet zeker Abu Simbel bezoeken.
      Maar ik zie dat je 6 weken verlof hebt!!!
      Wij hier maar 3 weken.
      Heb dit ook al bemerkt als wij op de camping in Spanje waren. Wij komen toe, de Nederlanders waren er al en als wij vertrekken zijn ze er nog. Je zal maar geluk hebben hé.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

IK zou zelf via een duitse site een reis boeken,en die hebben meer keuze aan hotels.
        En het scheelt je gauw 350 euro of wel meer,want die duitsers hebben geen of heel weinig luchthaven belasting en zo.
        Er zijn daar zoveel hotels, maar als je aan de eiland kant zit van pouerto del carmen dan zit je goed.Meestal doe ik het altijd zo, ik boek een retour en als ik eenmaal op de plaats van besteming ben laat ik me rond rijden met de taxi en zoek terplaatse een hotel uit.Veel goedkooper ,en dat scheelt en heele hoop.
        Oeh, dat is nog eens een handige tip! Wel veel, 350

Comment

Over 3 weken ff naar Londen en dan in september een rondreis maken op Java en Bali.

Grtz.

Comment

Originally posted by Tigra View Post
            Egypte is ook onze droomreis. Je moet zeker Abu Simbel bezoeken.
            Maar ik zie dat je 6 weken verlof hebt!!!
            Wij hier maar 3 weken.
            Heb dit ook al bemerkt als wij op de camping in Spanje waren. Wij komen toe, de Nederlanders waren er al en als wij vertrekken zijn ze er nog. Je zal maar geluk hebben hé.
            Correctie: ik heb 11 weken verlof
            De overige 5 weken neem ik zo'n beetje tussendoor op als snipperdagen.
            En ik zal proberen Abu Simbel te bezoeken. Thnx 4 tha tip!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

11 weken o_O?! poe...ik mag al blij zijn als ik dit jaar twee weken heb..en uberhaubt ergens heen ga.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wat voor werk doe je ophaler? 11 weken is inderdaad verdomd veel. Je hebt geluk...

Comment

Ik ben allround magazijnmedewerker voor het Albert Hein Distributiecentrum (DCT) in Tilburg.
                  Omdat ik zoveel verschillende diensten draai (inclusief nachtdienst) heb ik veel meer vrije dagen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

De rare andwoordt van fanatic maar eens weer

@ Fanatic.
                    Dan mag jij me uitleggen wat ik beter kan doen,dan alleen op vakantie te gaan,en wat daar mis aan is.
                    De beste vakantie is alleen gaan. Om alles te verkennen ,ben je niet afhankelijk van en ander. Ben veele jaren et mijn ex 4 keer per jaar op vakantie geweest 8 jaar lang was ook leuk ontken ik niet.
                    Maarja nu dat ik 2 jaar alleen ben ,en hou meer centjes over ga ik alleen op vakantie.
                    Maar heb spijt met je hoor daar niet van, dat zon oude man zich nog druk moet maken om zijn producenten hier op het forum te moeten verkopen.
                    Maar fanatic ik neem mijn laptop mee,en terwijl ik onder cocosnoot boom lig zal ik je nog blijven volgen kerel ,succes ermee en toedeloe daaag.

Comment

Ik zie ook niet in wat er mis is om alleen op vakantie te gaan? Zou ik eigenlijk ook wel eens willen doen. Ik ga waarschijnlijk naar Parijs en anders wordt het Spanje. Ik ga dit jaar nog gewoon met een oude vriend van mij maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook alleen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        Ik zie ook niet in wat er mis is om alleen op vakantie te gaan? Zou ik eigenlijk ook wel eens willen doen. Ik ga waarschijnlijk naar Parijs en anders wordt het Spanje. Ik ga dit jaar nog gewoon met een oude vriend van mij maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook alleen.
                        In het leven gaat het om ontdekken en avontuuriren,en een bult levens ervaring toch.Alleen gaan is veel leuker je zoekt toch aanspraak.

Comment

@ Fanatic.
                          Dan mag jij me uitleggen wat ik beter kan doen,dan alleen op vakantie te gaan,en wat daar mis aan is.
                          De beste vakantie is alleen gaan. Om alles te verkennen ,ben je niet afhankelijk van en ander. Ben veele jaren et mijn ex 4 keer per jaar op vakantie geweest 8 jaar lang was ook leuk ontken ik niet.
                          Maarja nu dat ik 2 jaar alleen ben ,en hou meer centjes over ga ik alleen op vakantie.
                          Maar heb spijt met je hoor daar niet van, dat zon oude man zich nog druk moet maken om zijn producenten hier op het forum te moeten verkopen.
                          Maar fanatic ik neem mijn laptop mee,en terwijl ik onder cocosnoot boom lig zal ik je nog blijven volgen kerel ,succes ermee en toedeloe daaag.
                          Denk eerder aan iets anders, als je als kerel alléén naar Thailand gaat
                          Dus dit is een raar antwoord volgens Leipe Ouwe.

Zoek daar een lekker vrouwtje wel even controleren, of het geen verbouwde vent is en ga daar lekker slap tegen aan ouwehoeren.

Pas op als je onder die kokosnoot boom ligt, dat je er geen één op je kop krijgt dan heet je voortaan, punthoofd

Een prettige vakantie Fanatic

Comment

Ik ga eerst van 4 tot 14 juni naar een villa in Mazzaron, Spanje met familie en dan van 26 juli tot 3-4 augustus naar Salou, Spanje met vrienden om lekker te feesten.

Comment

Hmm, ik ga 10dagen naar Amsterdam, familie bezoeken

En dan weer lekker snel terug naar zuidspanje zomer vieren

Waarschijnlijk in November nog een paar weken naar Costa Rica of Punta Cana...
                              The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Ik ga in September 3 weken naar Bali met mijn vrouwtje.
                                Wel een takke end vliegen maar dan krijg je er ook wat voor terug

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X