Vakantie in zicht!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by leipe ouwe View Post
    Hey fanatic,ik zie dat je hier op het forum in een zware depressie valt.Zo als het eruit ziet zul je van het jaar wel niet op vakantie gaan,zoals ik je verkoopcijfers zie op het forum.
    Niet opgeven want het 2 kwartaal moet uiterlijk eind juli betaald moeten worden.Ik hou je in de gaten misschien kun je me eiwitten opsturen.

Comment

twee weken Lloret met vrienden, en twee weken Frankrijk met m'n ouders!
      "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Ik reis door heel thailand heen ,dan huur ik en vette jeep en mooie vrouw naast me door de bergen heen ,ben 1 week geleden in en natuur park geweest is haast zo groot als half nederland, ech oppassen alles loopt vrij rond, je kunt niet alles zien in een week. is gewon lachen benzine 70 euro cent per liter trouwens ,alles super goedkoop.
        Goed bezig!!!

Comment

Hey fanatic,ik zie dat je hier op het forum in een zware depressie valt.Zo als het eruit ziet zul je van het jaar wel niet op vakantie gaan,zoals ik je verkoopcijfers zie op het forum.
          Niet opgeven want het 2 kwartaal moet uiterlijk eind juli betaald moeten worden.Ik hou je in de gaten misschien kun je me eiwitten opsturen.
          In Phuket heeft mijn sponsor een filiaal, daar kun je terecht. Deze zaak kun je vinden in de wangsneewangpangstraat 8, succes:.....

Comment

California - U.S.A

(Met nog een weekje naar Sin City"
            If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
              In Phuket heeft mijn sponsor een filiaal, daar kun je terecht. Deze zaak kun je vinden in de wangsneewangpangstraat 8, succes:.....
              Heelaas voor je sponsor ,hij zou nooit exporteren kunnen naar azie ,want die producten hebben geen kwaliteit garantie ,plus geen keurmerk.
              En de zaak bevind zich niet in een straat ,maar in een Soi zo heet dat namelijk hier. Maar eu ik drink er nog eentje op je ,denk aan je bloeddruk kerel ,en tabee

Comment

Maar eu ik drink er nog eentje op je ,denk aan je bloeddruk kerel ,en tabee
                Bedankt dat je aan mijn bloeddruk denkt, maar die was gisteren nog 140 / 80 en dat is prima. Drink niet meer dan twee wijntjes per dag ouwe dat mag op jouw en mijn gezondheid zijn. Nog een prettige vakantie toegewenst en tot over 4 maanden....

Comment

Even zeggen dat ik vandaag terug ben uit Fuerteventura. Prachtig weer gehad en ongelooflijk mooie witte stranden. Veel vulkanen en een dor landschap met hier en daar een eenzame palmboom. Echt een vakantie waar ik op rust ben gekomen. Ver weg van de drukte en massatoerisme.

Grts en nu terug gaan trainen. Ben maar 1 kg bij op de weegschaal. Dus zal niet speciaal moeten aan cardio doen gewoon terug die massa opbouwen.
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

mooizo! mooi dat je lekkere tijd hebt gehad. heb zondag weer 2 weken vakantie :P

Comment

Zo, ik ben net terug van 2 weken Frankrijk! Heerlijk weer gehad, op 2 regenachtige dagen na!

Maandag vertrek ik naar Lloret!

Comment

op 18 augustus voor twee weken naar Portugal, streek algarve plaats albufeira.. feesjuh!!! hahahahahahahahaha

Ons appartement heeft sauna met sportschool maar of ik hem ga gebruiken...
                        1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Nog 3 weken en dan ga ik 2 weken naar dominicaanse republiek, man wat heb ik er zin in.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Nog 3 weken en dan ga ik 2 weken naar dominicaanse republiek, man wat heb ik er zin in.
                            Dat is een goed vooruitzicht, zou ik ook wel willen.

Comment

hehe eindelijk is het zover iedereen is terug van vakantie en ik ga morgen lekker weg tot over 2 weken gasten.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                hehe eindelijk is het zover iedereen is terug van vakantie en ik ga morgen lekker weg tot over 2 weken gasten.

fIJNE Vakantie m8
                                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X