Originally posted by leipe ouwe
View Post
Vakantie in zicht!!
Collapse
X
-
Originally posted by leipe ouwe View PostIk reis door heel thailand heen ,dan huur ik en vette jeep en mooie vrouw naast me door de bergen heen ,ben 1 week geleden in en natuur park geweest is haast zo groot als half nederland, ech oppassen alles loopt vrij rond, je kunt niet alles zien in een week. is gewon lachen benzine 70 euro cent per liter trouwens ,alles super goedkoop."Nothing great was ever achieved without enthusiasm."
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostHey fanatic,ik zie dat je hier op het forum in een zware depressie valt.Zo als het eruit ziet zul je van het jaar wel niet op vakantie gaan,zoals ik je verkoopcijfers zie op het forum.
Niet opgeven want het 2 kwartaal moet uiterlijk eind juli betaald moeten worden.Ik hou je in de gaten misschien kun je me eiwitten opsturen.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostIn Phuket heeft mijn sponsor een filiaal, daar kun je terecht. Deze zaak kun je vinden in de wangsneewangpangstraat 8, succes:.....
En de zaak bevind zich niet in een straat ,maar in een Soi zo heet dat namelijk hier. Maar eu ik drink er nog eentje op je ,denk aan je bloeddruk kerel ,en tabee
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostMaar eu ik drink er nog eentje op je ,denk aan je bloeddruk kerel ,en tabee
Comment
-
Even zeggen dat ik vandaag terug ben uit Fuerteventura. Prachtig weer gehad en ongelooflijk mooie witte stranden. Veel vulkanen en een dor landschap met hier en daar een eenzame palmboom. Echt een vakantie waar ik op rust ben gekomen. Ver weg van de drukte en massatoerisme.
Grts en nu terug gaan trainen. Ben maar 1 kg bij op de weegschaal. Dus zal niet speciaal moeten aan cardio doen gewoon terug die massa opbouwen.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment