Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hier is de link. Let wel op... ik weet niet of deze wel of niet van goed qualiteit is. Ik zou trouwens de programma bitlord downloaden voordat je aan je download begint. Als je bitlord hebt geinstalleerd ga je naar de link van download en klik je erop, vervolgens openen met (bitlord) moet je even zoeken in welke map je het hebt geinstalleerd.
Kev
Kan aan mijn apparatuur liggen, maar ik denk het niet.
Ik heb nu een 24'' HD Ready TFT scherm dus daar ligt het niet. Qua grafishe kaart heb ik de HD3870X2 (ene na beste kaart on the planet qua gaming en beeld)!
Maar als een film slecht is opgenomen krijg je zelfs met de beste en duurste apparatuur een slecht beeld dus daar had ik het niet over.
al kan het scherm beter, ook op dat scherm moet je het enorme verschil met een 720p film toch echt wel zien en om over het geluid nog maar niet te beginnen.
mooie lekkere foto punimuni...
heb hier ook 24" 1900 x 1200 met 8800gts kaart. (is nou alweer 8900 geloof ik)
nou ja, ik wou gwoon ff zeggen dat punani dr lekkah opstaaat ja.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment