Ik studeer gewoon in het zonnetje en ga vaak met vrienden naar de "plage" soort meer met strand, jekenthetwel. En na zo'n 3 dagen zon zie ik toch al goed bruin, niet negerzwart maar toch gezond bruin
wat doen jullie om bruin te worden???
Collapse
X
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postmaar er moet toch iets zijn wat je bruiner maakt.
die capsules dan, heeft niemand hier ervaring mee, of iemand kent wie ze gebruikt.
ik heb het nog niet gebruikt maarja
ik weet niet juist of je het voor het zonne moet smeren of erna.Train like an animal, eat like a horse,sleep like a baby, grow like a weed
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postmaar er moet toch iets zijn wat je bruiner maakt.
die capsules dan, heeft niemand hier ervaring mee, of iemand kent wie ze gebruikt.
BodyShine - Australian Gold, Swedish Beauty, Zelfbruiners, Zonnecremes deze producten verkopen ze daar
het je al op de site gaan zien van the naturel healt company?
daar staan volgens mij ook producten op om bruiner te worden.Train like an animal, eat like a horse,sleep like a baby, grow like a weed
Comment
-
Yep, aan/in het water word je sneller bruin, zelfde idee als met de sneeuwreflectie op wintersport.
Misschien is zonnemelk met bruinversneller iets voor je. Die verkopen ze bij de HEMA bv.. Toen ik nog onder de zonnebank ging hielpen die capsules heel goed trouwens. Voor het zonnen zo'n ding (sterkste soort) en ik had een kop als Hans van Willigenburg.
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postmaar krijg je van dat amandelolie geen vlekken dan.
als ik me daarmee zal insmeren, ook het gezicht, wil ik geen vlekken krijgen en hoe bruin wordt je daarvan, wil geen halve neger worden
Er lopen hier al héél wat halve negers rond, dus je zult niet opvallen
Voor wat betreft die capsules daar wordt je oranje van, inplaats van bruin die zitten vol met caroteen van wortelen.
Comment
-
ik denk dat ik bij de mazzelaars hoors. Ik ben nu op het moment al heel mooi bruin en het is nog maar een dikke week goed weer geweest. Mensen vragen me altijd naar waar ik op vakantie ben geweest.
Ik verbrand 1x en daarna niet meer, dan mag je me een hele dag in de zon zetten, rood word ik niet meer, enkel bruiner.
Comment
-
Originally posted by Spectral View Postik denk dat ik bij de mazzelaars hoors. Ik ben nu op het moment al heel mooi bruin en het is nog maar een dikke week goed weer geweest. Mensen vragen me altijd naar waar ik op vakantie ben geweest.
Ik verbrand 1x en daarna niet meer, dan mag je me een hele dag in de zon zetten, rood word ik niet meer, enkel bruiner.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ben de naam ff kwijt, maar je heb inmiddels ook van die zelfbruin capsules die echt werken. elke dag een ofzo. je komt op ong. 10 eurie per week ofzo geloof ik. de naam lijkt op melatonine of serotonine, iig iets met ine. op andere fora hebben ze het er wel over. komt weer es uit amerika. zonder zonnen en overal bruin, ook onder je oksels enz.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postben de naam ff kwijt, maar je heb inmiddels ook van die zelfbruin capsules die echt werken. elke dag een ofzo. je komt op ong. 10 eurie per week ofzo geloof ik. de naam lijkt op melatonine of serotonine, iig iets met ine. op andere fora hebben ze het er wel over. komt weer es uit amerika. zonder zonnen en overal bruin, ook onder je oksels enz.
zonnebruin heb ik ook gebruikt, maar werdt er niet bruin van, verbrande alleen wel minder snel.
zit nu te denken aan zonpro 8+, zonder caroteen160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bruce View Postja melatonan ofzo idd. volgens mij de enige echte goeie shizzle. wor je nog hitsig van ook. goed gevoel en beetje tintelen enzo...Het wordt weer zomer
Comment
-
Originally posted by bruce View Postben de naam ff kwijt, maar je heb inmiddels ook van die zelfbruin capsules die echt werken. elke dag een ofzo. je komt op ong. 10 eurie per week ofzo geloof ik. de naam lijkt op melatonine of serotonine, iig iets met ine. op andere fora hebben ze het er wel over. komt weer es uit amerika. zonder zonnen en overal bruin, ook onder je oksels enz.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment