wat doen jullie om bruin te worden???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik studeer gewoon in het zonnetje en ga vaak met vrienden naar de "plage" soort meer met strand, jekenthetwel. En na zo'n 3 dagen zon zie ik toch al goed bruin, niet negerzwart maar toch gezond bruin

Comment

maar er moet toch iets zijn wat je bruiner maakt.
      die capsules dan, heeft niemand hier ervaring mee, of iemand kent wie ze gebruikt.
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
        die capsules dan, heeft niemand hier ervaring mee, of iemand kent wie ze gebruikt.
        bij ons in belgie verkopen ze in het zonnecenter een soort produckt dat je moet smeren.
        ik heb het nog niet gebruikt maarja
        ik weet niet juist of je het voor het zonne moet smeren of erna.
        Train like an animal, eat like a horse,sleep like a baby, grow like a weed

Comment

BodyShine - Australian Gold, Swedish Beauty, Zelfbruiners, Zonnecremes deze producten verkopen ze daar
          het je al op de site gaan zien van the naturel healt company?
          daar staan volgens mij ook producten op om bruiner te worden.
          Train like an animal, eat like a horse,sleep like a baby, grow like a weed

Comment

Yep, aan/in het water word je sneller bruin, zelfde idee als met de sneeuwreflectie op wintersport.

Misschien is zonnemelk met bruinversneller iets voor je. Die verkopen ze bij de HEMA bv.. Toen ik nog onder de zonnebank ging hielpen die capsules heel goed trouwens. Voor het zonnen zo'n ding (sterkste soort) en ik had een kop als Hans van Willigenburg.

Comment

maar krijg je van dat amandelolie geen vlekken dan.
              als ik me daarmee zal insmeren, ook het gezicht, wil ik geen vlekken krijgen en hoe bruin wordt je daarvan, wil geen halve neger worden
              Nee, maar je moet het gebruiken in combinatie met.
              Er lopen hier al héél wat halve negers rond, dus je zult niet opvallen

Voor wat betreft die capsules daar wordt je oranje van, inplaats van bruin die zitten vol met caroteen van wortelen.

Comment

Olie, wat voor soort dan ook, en veel felgekleurde groente eten.
                Producten met caroteen zijn troep, die maken je geel. Maar veel groente met caroteen eten maakt bij mij zeker wel verschil.

Comment

ik denk dat ik bij de mazzelaars hoors. Ik ben nu op het moment al heel mooi bruin en het is nog maar een dikke week goed weer geweest. Mensen vragen me altijd naar waar ik op vakantie ben geweest.

Ik verbrand 1x en daarna niet meer, dan mag je me een hele dag in de zon zetten, rood word ik niet meer, enkel bruiner.

Comment

Heel soms onder de zonnenbank.
                    En gewoon hard werken in de tuin
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                      ik denk dat ik bij de mazzelaars hoors. Ik ben nu op het moment al heel mooi bruin en het is nog maar een dikke week goed weer geweest. Mensen vragen me altijd naar waar ik op vakantie ben geweest.

Ik verbrand 1x en daarna niet meer, dan mag je me een hele dag in de zon zetten, rood word ik niet meer, enkel bruiner.
                      Dan wordt het NU tijd om een nieuwe foto te posten maat, want op de huidige lijk je op Frosty the snowman.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

ben de naam ff kwijt, maar je heb inmiddels ook van die zelfbruin capsules die echt werken. elke dag een ofzo. je komt op ong. 10 eurie per week ofzo geloof ik. de naam lijkt op melatonine of serotonine, iig iets met ine. op andere fora hebben ze het er wel over. komt weer es uit amerika. zonder zonnen en overal bruin, ook onder je oksels enz.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          ben de naam ff kwijt, maar je heb inmiddels ook van die zelfbruin capsules die echt werken. elke dag een ofzo. je komt op ong. 10 eurie per week ofzo geloof ik. de naam lijkt op melatonine of serotonine, iig iets met ine. op andere fora hebben ze het er wel over. komt weer es uit amerika. zonder zonnen en overal bruin, ook onder je oksels enz.
                          bedoel je melonotan ofzo????
                          zonnebruin heb ik ook gebruikt, maar werdt er niet bruin van, verbrande alleen wel minder snel.
                          zit nu te denken aan zonpro 8+, zonder caroteen
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

ja melatonan ofzo idd. volgens mij de enige echte goeie shizzle. wor je nog hitsig van ook. goed gevoel en beetje tintelen enzo...
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ja melatonan ofzo idd. volgens mij de enige echte goeie shizzle. wor je nog hitsig van ook. goed gevoel en beetje tintelen enzo...
                              Zijn alleen nog niet in tabs verkrijgbaar, je moet het spul dmv een insuline spuitje in je buikvet injecteren, maar het schijnt idd erg goed te werken!
                              Het wordt weer zomer

Comment

En toch lijkt me da nou nie bepaald het beste spul onder de zon Hoe werkt dat spul vraag ik me dan af? Bepaalde stof die een reactie aangaat met je pigment..?
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X