wat doen jullie om bruin te worden???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doen jullie om bruin te worden???

en dan heb ik het vooral over de mensen die moeilijk bruin worden ( en niet van die mazzelaars die een halve neger zijn, maar advies geven mag wel )
    wordt namelijk moeilijk bruin, wel iets maar zal iets bruiner willen zijn.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Wordt ook moeilijk bruin, maar meer naar buiten was voor mij een wondermiddel

Zonder gein: het schijnt zo te zijn (van horen zeggen) dat als je een keer in spanje of zuid frankrijk flink verbrandt bent je daarna makkelijker bruin wordt. Hoe en waarom? zo geen idee, zou ik eens kunnen opzoeken.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Omdat ik altijd wel op of rondom het water ben te vinden, kleur ik snel bruin.
      Om uitdroging van de huid te voorkomen smeer ik mij dagelijks helemaal in, met zuivere amandelolie en kokosolie daar doe ik vitamine e-olie, doorheen als beschermfactor. Zon, water en wind is bij mij gegarandeerd bruin....

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Wordt ook moeilijk bruin, maar meer naar buiten was voor mij een wondermiddel

Zonder gein: het schijnt zo te zijn (van horen zeggen) dat als je een keer in spanje of zuid frankrijk flink verbrandt bent je daarna makkelijker bruin wordt. Hoe en waarom? zo geen idee, zou ik eens kunnen opzoeken.
        kom vaak genoeg buiten, das het probleem niet.
        zie ik wel eens vaker als ze eerst rood zijn, paar dagen later zijn ze weer bruin
        hoezo in spanje of zuid frankrijk dan, is dat dan niet hetzelfde als hier
        Last edited by bodybuildr1990; 12-05-2008, 18:54.
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
          Omdat ik altijd wel op of rondom het water ben te vinden, kleur ik snel bruin.
          Om uitdroging van de huid te voorkomen smeer ik mij dagelijks helemaal in, met zuivere amandelolie en kokosolie daar doe ik vitamine e-olie, doorheen als beschermfactor. Zon, water en wind is bij mij gegarandeerd bruin....
          ook op je gezicht???
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            ook op je gezicht???
            Daar juist, als de zomer voorbij is laat ik mijn haar in de krul zetten en ga ik bij de sociale dienst, mijn uitkering aanvragen....

Comment

Tja ik ga lekker bakken....letterlijk. Olie op me lijf en op balkon zitten. Even goed rood worden en na paar dagen ben ik halve neger

Comment

heb je blauwe ogen en ben je heel erg spier wit? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat je niet bruin gaat worden.

Verbrandings-
                ervaring
                Bruiningservaring Uiterlijke
                kenmerken
                Huidtype
                Verbrandt zeer snel Wordt niet bruin
                Zeer lichte huid
                Vaak sproeten
                Rood of lichtblond haar
                Blauwe ogen
                1
                Verbrandt snel Wordt langzaam
                bruin
                Lichte huid
                Blond haar
                Grijze, groene of
                lichtbruine ogen
                2
                Verbrandt niet snel Wordt
                gemakkelijk bruin
                Licht getinte huid
                Donkerblond tot bruin haar
                Vrij donkere ogen
                3
                Verbrandt bijna nooit Bruint zeer goed
                Een van nature getinte huid
                Donker haar
                Donkere ogen
                4

of het waar is

Naja ik heb spier witte huid en heb donker blauwe (groenige) ogen.
                wordt ook niet snel bruin. Had wel laatst met een t shirt lang in de zon gelopen en mijn bovenkant van mijn onderarm lichtverbrand. Nu zijn die bruinig en de rest van het lichaam nog wit.

Je wordt bruin ter bescherming dat snap je wel he
                ik denk dat als je je verbrand, dat de lichaam eventueel daarop reageer door bruin te worden. Dus verbranden wil niet zeggen dat je niet bruiner wordt. Tis alleen niet zo gezond dat verbrande

Comment

ach het schema komt weer lekker goed over.
                  Waarom neemt het forum de schema niet goed op, qua opmaken dan? naja boeit ook niet. is nog wel duidelijk lijkt me

Comment

Ik ga altijd aan het water liggen. Als ik ga zwemmen wordt ik vreemd genoeg sneller bruin dan als ik niet aan het water lig. Misschien dat de reflectie van de zon op het water mee speelt?

Anyway, ik smeer me eerst in met een hele lichte factor om eerst een beetje rood te worden. Als ik rood ben smeer ik een hogere factor totdat ik bruin genoeg ben om weer terug te gaan naar de lichte factor.
                    Ik smeer factor 10 tot 30. Afhankelijk van de temperatuur en het seizoen.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik hoef niet buiner te worden, ik ben heel erg licht getint dus eigenlijk gewoon blank. Maar 1 x per 2 weken onder de zonnebank kan wonderen doen, gaat wel een tijdje duren...

Probleem is dat 1 uurtje flink onder de zon liggen bij mij slecht werkt, dan ben ik echt letterlijk een halve neger. Sommige vinden dat mooi, maar ik vind het maar niks.
                      Last edited by Nex-; 12-05-2008, 19:52.

Comment

maar krijg je van dat amandelolie geen vlekken dan.
                        als ik me daarmee zal insmeren, ook het gezicht, wil ik geen vlekken krijgen en hoe bruin wordt je daarvan, wil geen halve neger worden
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                          maar krijg je van dat amandelolie geen vlekken dan.
                          als ik me daarmee zal insmeren, ook het gezicht, wil ik geen vlekken krijgen en hoe bruin wordt je daarvan, wil geen halve neger worden
                          Als je dat normaal niet wordt zal geen enkele creme of olie dat wel doen. Wellicht op selftanners of bepaalde injecties na dan.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben, gelukkig, een verdomde mazzelaar

Ben binnen 2 dagen zonnen lekker pikdonker, wou het alleen even melden haha. En ik ken ook veel mensen die gewoon echt niet bruin kunnen worden, die huidtype 1 mensen, ook al kunnen ze vast wel een beetje bruinen maar nooit iets dat je opvalt, misschien dat je hieronder valt, dan zou ik eens naar een zonnebankstudio gaan.

Comment

ga gewoon af en toe na de training een zonnebankje doen.
                              Ik vind het altijd lekker ontspannend.
                              en als je dat rustig opbouwt wordt iedereen wel bruin.
                              en smeer je na de zonnebank thuis in met bodymelk ofzo
                              dan wordt je huid wat vettiger maar bruin je wel sneller.
                              maar ga dat nu niet doen voor de zonnebank he

greets
                              Train like an animal, eat like a horse,sleep like a baby, grow like a weed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X