nee, bruce is het wild
Het briljante quote topic
Collapse
X
-
Vers van de pers
Originally posted by mikevs View PostWeet er iemand misschien wat ik kan nemen?? Gewoon een aanrader ofzo . Waar je zelf ervaring met hebt gehad. Moet oraal zijn, ben niet zo voor spuiten. Ieder zijn eige angst voor iets hé
grtz mikeAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Heb weer een quote hoor mensen.
Originally posted by Loo View Postheeft iedereen wel last van denk ik.
ik had er laatst nog met punani over; je gaat op den duur bijna alleen nog maar met gasten om die ook trainen.
vandaar dat ik wat nieuwe gezegdes voor jullie heb;
****als je maat niet traint, is de vriendschap niet gemeend.
****beter een goede trainingsmaat, dan een verre vriend.
****beter 1 trainingsmaat in the gym, dan 10 vrienden in de kroeg.
oost west, in the gym voel je je het best.
echte vriendschap is; mekaars spuiten zetten.
de vriendschap zal niet lang duren, als je niet samen kan kuren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by XeNoGeaR View Postjonge toen je me voor het eerst zag ...... kijk je met die kraalkettingoogjes van je...meteen verliefdOriginally posted by ReyMysterio View PostKEEK je met die kraaloogjes van je...meteen verliefd
Leer Nederlands Freek eVeNaLs DiE ViEzE GoRe BrEeZeRTaAl AfLeReN.
Zelfs je banner heeft breezer taal XeNoGeAr caught you single handedly"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
General en weer een mooie van deze bro
Heb een vraag voordat ik mijn mening geef: luister en overweeg je serieus andere standpunten, of ga je ze alleen af doen als onzin omdat je denkt dat je gelijk hebt?
In het eerste geval geef ik uiteraard mijn mening, in het tweede geval kun je verbranden.
zag er nog 1 maar ben vergeten waar die stondCalisthenics / Street workout
Comment
-
Weer wat nieuwe.
Originally posted by Iguana View Post"Wie kijkt nou nog naar persoonlijkheid, dat is zo 1990, is het een lekker ding bied je haar een breezertje aan, neem je der mee naar huis, bal je der, en dan weer op naar de volgende"
Dat van die persoonlijkheid snap ik niet echt inderdaad
Als het nou serieus bedoelt is maare je paalt toch geen innerlijk of welOriginally posted by red View PostNee zit haar kut aan de buitenkant dan?
Die Snipke...
Originally posted by snipke View Postik scheer alles af, lekker kaal, idd veel gevoeliger dan en zo kan er ook niks blijven in plakken
Grtz
Originally posted by Weazelke View Postop staal groeit geen gras
*no further comment*Last edited by GeneralIx; 04-06-2008, 19:06."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Naar aanleiding van een vriendin van Iguana dit verhaaltje:
Originally posted by Iguana View PostHehe leuk dat dit topic omhoogkomt..
Verloop was ik heb er uiteindelijk gepaalt ze had een vriendje die op werkvakantie was wat ik wel wist maar wat boeit mij dat nou
Goed een paar weken later komt meneer thuis en hoort dat zn sletje is vreemdgegaan met veel bombarie kreeg ik ten gehore dat iemand mij zocht!
Een paar weken later komt er 2 uberectos van een kilo of 60 en lonsdale truitjes de kroeg van een vriend van mij binnen en vragen om mij dus ik storm enthousiast van de kruk en stel me voor
Helaas wilden ze niet meer knokken en waren ze spontaan vergeten waar ze voor kwamen
Een beetje jammer was dat tijdens hun snelle aftocht een maatje van mij dacht zich ff te moeten bewijzen doormede 1 van de 2 poppetjes een stempel op zn oog mee te geven:S"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Hier een leuke van mijn afkortingsnaamgenoot Gen:
Originally posted by Genjuro View Post"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Hoe Been zijn vrouw heeft versierd:
Originally posted by Been View Posthou jij van pizza????
nee!
ik ook niet .... neuken??"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by diet4ever View PostHet zijn eigenlijk meer kikker visjes.
Mannen hebben veel gemeen met kikkers: Kijk maar eens wat een kikker en een man allemaal met hun tong kunnen doen, of dat sprookje van die kikker die veranderde in een prins of hoe een man een vrouw kan bespringen, etc. etc.
Sorry liet me even gaan, zullen wel de hormonen zijn.
Dino: Gewoon heel lief zijn tegen de vrouwtjes, krijg je van zelf aandacht van ze, en anders wordt het toch handarbeid en doehetzelfen. Let op dat je niet van die popeye onder armen krijgt, regelmatig afwissellen tussen links en rechts. Is nl. geen gezicht 1 hele dikke onderarm, tenzij het de middelste is.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by XeNoGeaR View PostLelijke xeno zegt ie...denk dat je meteen verlieft bent als je me ziet...en je schaamtelijk voelt voor die ouwe rotte kop wat er bij jouw opzit..
GreetzzOriginally posted by Testo View Postde wens is hier de vader van de gedachte xeno!
als jij eindelijk eens een echt grote vent te zien krijgt,groeit er meteen wat in die leren broek van je
blijf daarom niet te lang want wil je niet teasen natuurlijk
greetzzOriginally posted by XeNoGeaR View Posthaha....zal idd willen weten hoe groot je bent na al dat AS..Ik ben ook zeer trots dat ik arie in levende lijven mag meemaken. Maarre arie als ik uw leeftijd heb ben ik waarschijnlijk Ruhls opvolgerOriginally posted by Iguana View PostHehe thats the spirit...
Maar als ik op Aries mening over lelijk moet ingaan tja dan zien we je meer als de nieuwe heiko KallbachOriginally posted by Testo View PostHeiko kallbach is een lelijke rotmof die sprekend op jou lijkt,freekie!
greetzzOriginally posted by XeNoGeaR View Postquote=ariekanarie,Nov. 23 2004,12:55 een lelijke rotmof die sprekend op jou lijkt,freekie!
greetzz
Ga je me nu ook nog is freekie noemen .. Een lelijke rotmof zegt ie..Als je nu voor me komt staan zal je is bij je lurven pakken lange slungel die je bent .. en je zou me vandaag met rust laten..ken ook niks van je aannemen . En waarom hap ik altijd zo .... ....... mij een beejte voor mof uitmaken dit is wel het toppunt vandaag owolde.... .Als jullie nu voor me komen staan zien jullei dat ik niet zo een vieze rotbuitenlander ben maar een hartjebloed goeduitziende nederlander..Originally posted by Iguana View PostEhm Xeno je maakt jezelf uit voor mof wij niet..
Of is ruhl ineens een nederlander?Originally posted by Testo View Postfreekie gaat zo weer op zn kop krijgen van miss S