nieuwe sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zal wel iets te maken hebben met airco oid..vind het idd ook nogal vreemd anders..ach ja
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

lol!

Comment

grappig ja
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by erikv View Post
          De grootte van de school maakt toch geen zak uit? Ik heb liever een kleine hardcore gym dan zo'n grote 'kijk ons eens mooi zijn'-gym.
          ja maar er zijn wel meer spullen tot je beschikking dan
          maar heb toch gekozen voor de net iets kleinere

heerlijk filmje trouwens
          Calisthenics / Street workout

Comment

haha filmpje is leuk...zo reageren de meeste mensen denk k.

kies sportschool op basis van de grote, drukte en wat voor dudes daar komen. Al = t fftjes fietsen me dont care.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

na meeste vrienden van me zitten op de kleinere en daar is het gewoon goed zeggen ze dus ik ga daar heen.

bij de grote komen allemaal rijke gasten die het alleen maar doen om beetje goed er uit te zien en veel beachboy's die alles krijgen van papie en mamie wat ze willen.
              waar ik zowizo al een hekel aan heb.

kan niet wachten om ernaartoe te gaan maar moet eerst school afmaken van mams (een diploma hebben) niet alle leraren omleggen

Comment

ik kies een sportschool niet op de grootte, maar op de kwaliteit. Verder; bij zo'n moderne gym hoef ik geen stap binnen te zetten. Het enige wat ik nodig heb is ijzer.

Comment

Op mijn oude sportschool wisselde de kleedkamers elke dag ivm sauna, stoombad en zwembad.
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                    Op mijn oude sportschool wisselde de kleedkamers elke dag ivm sauna, stoombad en zwembad.
                    haha hopen dat ik dat ook krijg want dan loop ik gewoon altijd die kleedkamer in

@erikv dus je traint daar alleen mee en niet met machines ?

Comment

[quote=IJsBlok;444627]haha hopen dat ik dat ook krijg want dan loop ik gewoon altijd die kleedkamer in

@erikv dus je traint daar alleen mee en niet met machines ?[/quote]

Ik denk dat dat voor de meeste geld hierzo, ik train heel af en toe op machines maar bijna nooit.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        @erikv dus je traint daar alleen mee en niet met machines ?
                        Cable machines zijn in principe de enige die ik gebruik. Soms is er overmacht. Net als voor benen ben/was ik aangewezen op machines. Als de rug nu compleet hersteld zou ik waarschijnlijk alleen voor legcurl en kuiten machines gaan gebruiken. De rest allemaal losse gewichten bij voorkeur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X