+-9% heb je nu. gaat de goede kant op!
Keto diet log
Collapse
X
-
Als ik die 6% kan halen en een goeie bulk doe waar ik volgendjaar april op 15% kan eindigen ben ik blij dan april weer tijd om te cutten
Over 5 weken dus begin ik met me lean bulk 100 a 200 over me behoeftes te eten om de 2 weken opnieuw uitrekenen t/m eind november begin december dan begin ik met de real bulk 700 tot 1000 kcal over me behoefte mischien zelf 1200 (dan gaat de vetpercentage echt omhoog) maar kan nu al niet wachten om weer met keto te gaan cutten hehe
@uprising
Ik heb ze ook in rose en blauw <3
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostAls ik die 6% kan halen en een goeie bulk doe waar ik volgendjaar april op 15% kan eindigen ben ik blij dan april weer tijd om te cutten
Over 5 weken dus begin ik met me lean bulk 100 a 200 over me behoeftes te eten om de 2 weken opnieuw uitrekenen t/m eind november begin december dan begin ik met de real bulk 700 tot 1000 kcal over me behoefte mischien zelf 1200 (dan gaat de vetpercentage echt omhoog) maar kan nu al niet wachten om weer met keto te gaan cutten hehe
@uprising
Ik heb ze ook in rose en blauw <3
Maar erg mooie progressie! Aandachtspunt is duidelijk de schouders, dat horen ronde koppen te zijn in verhouding tot je bi-tri
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostWaarom zou je er zover overheen willen gaan? Wordt je fysiek dan beter? Waarom niet gaan voor een fysiek die het hele jaar door gewoon netjes is en in de zomer alleen echt strak. Natuurlijk, als je laag in het vet zit (echt laag) is het moeilijk spiermassa winnen, maar je hebt echt geen 15% nodig of meer om meer spiermassa te winnen.
Maar erg mooie progressie! Aandachtspunt is duidelijk de schouders, dat horen ronde koppen te zijn in verhouding tot je bi-tri
en wat betreft mass...ik wil volgendjaar zomer 2x mij nu zijn (bij wijze van spreken)
Comment
-
daarvoor hoef je niet zover te 'overbulken'. Sterker nog ik ben er van overtuigd dat er dan TE veel energie in cutten gaat zitten. Aangezien je langer onder onderhoud moet gaan zitten eten.
edit: mbt schouders: altijd oppassen voor overtrainen. Het is een relatief kleine spiergroep die met borst en rug vaak ook al flink wordt overbelast.
Comment
-
yes i know wordt bij bijna alles gebruikt
ik train het in principe 3x in de week
zondag alleen train ik echt gefocus up schouders
woensdag is het alleen hulp bij borst en mischien nog een MP en een superset side en bent over lateral raise max 2 sets en vrijdag is me fullbody dag waar er clean en press bij komt enzo
zo ga ik het komede 6 weken doen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-