Keto diet log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

+-9% heb je nu. gaat de goede kant op!

Comment

nice! Zie trouwens geen reden om te bulken, is toch lekker zo? Helemaal voor de zomer. Daarnaast vind ik zwaar bulken naar 15% ed zwaar overrated, maar dat is persoonlijk.

Comment

Woah, ziet er gruwelijk netjes uit! Ik ben jaloers!

Edit: Leuke mutsjes trouwens

Comment

Als ik die 6% kan halen en een goeie bulk doe waar ik volgendjaar april op 15% kan eindigen ben ik blij dan april weer tijd om te cutten

Over 5 weken dus begin ik met me lean bulk 100 a 200 over me behoeftes te eten om de 2 weken opnieuw uitrekenen t/m eind november begin december dan begin ik met de real bulk 700 tot 1000 kcal over me behoefte mischien zelf 1200 (dan gaat de vetpercentage echt omhoog) maar kan nu al niet wachten om weer met keto te gaan cutten hehe

@uprising

Ik heb ze ook in rose en blauw <3

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            Als ik die 6% kan halen en een goeie bulk doe waar ik volgendjaar april op 15% kan eindigen ben ik blij dan april weer tijd om te cutten

Over 5 weken dus begin ik met me lean bulk 100 a 200 over me behoeftes te eten om de 2 weken opnieuw uitrekenen t/m eind november begin december dan begin ik met de real bulk 700 tot 1000 kcal over me behoefte mischien zelf 1200 (dan gaat de vetpercentage echt omhoog) maar kan nu al niet wachten om weer met keto te gaan cutten hehe

@uprising

Ik heb ze ook in rose en blauw <3
            Waarom zou je er zover overheen willen gaan? Wordt je fysiek dan beter? Waarom niet gaan voor een fysiek die het hele jaar door gewoon netjes is en in de zomer alleen echt strak. Natuurlijk, als je laag in het vet zit (echt laag) is het moeilijk spiermassa winnen, maar je hebt echt geen 15% nodig of meer om meer spiermassa te winnen.

Maar erg mooie progressie! Aandachtspunt is duidelijk de schouders, dat horen ronde koppen te zijn in verhouding tot je bi-tri

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              Waarom zou je er zover overheen willen gaan? Wordt je fysiek dan beter? Waarom niet gaan voor een fysiek die het hele jaar door gewoon netjes is en in de zomer alleen echt strak. Natuurlijk, als je laag in het vet zit (echt laag) is het moeilijk spiermassa winnen, maar je hebt echt geen 15% nodig of meer om meer spiermassa te winnen.

Maar erg mooie progressie! Aandachtspunt is duidelijk de schouders, dat horen ronde koppen te zijn in verhouding tot je bi-tri
              juissst goed gezien..ik heb zoveel moeite met me schouders en leg de nadruk ook op schouders..

en wat betreft mass...ik wil volgendjaar zomer 2x mij nu zijn (bij wijze van spreken)

Comment

daarvoor hoef je niet zover te 'overbulken'. Sterker nog ik ben er van overtuigd dat er dan TE veel energie in cutten gaat zitten. Aangezien je langer onder onderhoud moet gaan zitten eten.

edit: mbt schouders: altijd oppassen voor overtrainen. Het is een relatief kleine spiergroep die met borst en rug vaak ook al flink wordt overbelast.

Comment

yes i know wordt bij bijna alles gebruikt
                  ik train het in principe 3x in de week
                  zondag alleen train ik echt gefocus up schouders
                  woensdag is het alleen hulp bij borst en mischien nog een MP en een superset side en bent over lateral raise max 2 sets en vrijdag is me fullbody dag waar er clean en press bij komt enzo

zo ga ik het komede 6 weken doen

Comment

Ojah ben dit vergeten te melden. Zins ik aan het cutten ben (nu al bijna 12 weken) heb ik nog geen 7 a 8x cardio gedaan. En als ik cardio deed was het max 12 min HIIT style of op een lege maag in de ochtend (meestal deed ik dat op woensdag maar uitslapen is tog its fijner)

Comment

massa melding hehe

EINDE KETOO!!!!
                      http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...mpetition.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X