Je bent ook goed gek als je een mooie dame weigert hahaha! Maar ik vermoed dat je dat niet bent
feitjes zonder waarde
Collapse
X
-
Originally posted by Snyder View PostOp bodynet komen offtopic posts vaker voor als ontopic posts"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postnegers zinken naar de bodem
en blanke mensen blijven drijven en kunnen niet zoals een neger op de bodem gaan zitten
daarom heeft een neger meer moeite met leren zwemmen
Snyder
Wat denk je zelf? Zie maar weer hoe gezellig bodynet soms kan zijn.Last edited by Nex-; 14-07-2008, 14:05.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postnegers zinken naar de bodem
en blanke mensen blijven drijven en kunnen niet zoals een neger op de bodem gaan zitten
daarom heeft een neger meer moeite met leren zwemmen"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostGa hier niet de racist uithangen, bodynet heeft zulke leden niet nodig. Houd die nutteloze onzin voor je in het vervolg of reageer gewoon niet.
Als je teveel koolhydraten c.q dextrose gebruikt, dan stijgt je bloedsuikerspiegel en ga je dingen zien die er niet zijn....
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostKan jij nog lol en serieus van elkaar onderscheiden....
Als je teveel koolhydraten c.q dextrose gebruikt, dan stijgt je bloedsuikerspiegel en ga je dingen zien die er niet zijn....Last edited by Nex-; 14-07-2008, 18:13.
Comment
-
sorry hoor als je het aanvallend vind maar heb het laatst gewoon op tv gezien.
en wat is er racisties aan?
zal vervolgens wel niet meer daar over beginnen als je er aan ergerd.
ga ik wel feiten opzoeken van dikke mensen of mag dat ook niet van je....?
en het is niet racisties bedoelt als iemand zich er door aangevalt door voeltCalisthenics / Street workout
Comment
-
Geloof je alles wat je op tv ziet? Luister, persoonlijk voel ik mij zeker niet aangevallen aangezien ik geen neger of turk ben maar ik heb veel berichten van jou gezien waar turken, negers etc vaak in voorkomen, negatief dan. Laat het onderwerp verder lekker rusten.
Los daarvan, als je op tv hebt gezien. Wat een onzin, alsof ze dat op elke neger en blanke hebben getest. Een blank iemand kan net zo goed op de bodem zitten, dat kan ik ook doen en jij waarschijnlijk ook.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
24 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 day ago
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-