feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou doe mij maar liever een kut die naar een wang ruikt dan
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

• De gemiddelde man tussen de 15 en de 60 jaar loost in zijn leven 34 tot 57 liter zaad met daarin 350 tot 500 miljard zaadcellen.
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

• Orale seks is goed voor de bloeddruk. Van alle zwangere vrouwen die hem regelmatig in hun mond nemen heeft maar 44% last van hoge bloeddruk. In tegenstelling tot zwangere vrouwen die niet pijpen. Daarvan heeft 82% een te hoge bloeddruk.

Comment

• Originally posted by Heineken View Post

De gemiddelde man tussen de 15 en de 60 jaar loost in zijn leven 34 tot 57 liter zaad met daarin 350 tot 500 miljard zaadcellen.
          Droevig gemiddelde.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Orale seks is goed voor de bloeddruk. Van alle zwangere vrouwen die hem regelmatig in hun mond nemen heeft maar 44% last van hoge bloeddruk. In tegenstelling tot zwangere vrouwen die niet pijpen. Daarvan heeft 82% een te hoge bloeddruk.
            Geldt dat alleen tijdens de zwangerschap of ook in niet-zwangere toestand?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Droevig gemiddelde.
              Jij zit nu al op die aantallen?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Geldt dat alleen tijdens de zwangerschap of ook in niet-zwangere toestand?
                Alleen tijdens de zwangerschap!

Comment

Alleen tijdens de zwangerschap!

En wat is dan het effect op de bloeddruk van niet-zwangere vrouwen die 'hem regelmatig in de mond nemen'? En geldt dat ook voor niet-zwangere vrouwen die zich regelmatig aan het ontvangende eind van orale seks bevinden?

Comment

Jij zit nu al op die aantallen?
                    is der niet ergens een calculator :P

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Droevig gemiddelde.
                      Sportsok musketier..Als je het nou eens gaat opvangen in zakjes in de naam van de wetenschap? Helemaal jouw ding
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

En wat is dan het effect op de bloeddruk van niet-zwangere vrouwen die 'hem regelmatig in de mond nemen'? En geldt dat ook voor niet-zwangere vrouwen die zich regelmatig aan het ontvangende eind van orale seks bevinden?
                        Goeie vragen! Ik heb er helaas het antwoord niet op. Zou het ook wel graag willen weten.

Comment

Orale seks is goed voor de bloeddruk. Van alle zwangere vrouwen die hem regelmatig in hun mond nemen heeft maar 44% last van hoge bloeddruk. In tegenstelling tot zwangere vrouwen die niet pijpen. Daarvan heeft 82% een te hoge bloeddruk.
                          het was toch feitjes zonder waarde ik vind dit zeker een waarde hebben kan ik weer tegen de chik zeggen waarom ze het doet ik ga nu naar mijn bedje eindelijk na 4 weken in eigen bedje wat zal ik lkkr slapen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

• Bij de zeepaardjes wordt het mannetje "zwanger". Het vrouwtje doneert een eicel die hij bevrucht en de foetusjes groeien in zijn buidel.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Van de muggen steken alleen de zwangere vrouwtjes. Dat komt omdat ze de eiwitten uit het bloed van hun slachtoffers nodig hebben om hun eitjes te laten ontwikkelen tot larven. Hun eigenlijke voedsel is bloemennectar.

Comment

• Vogels zijn de directe afstammelingen van dinosaurussen en daarmee sterker verwant aan deze reptielen dan bijvoorbeeld krokodillen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X