Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Orale seks is goed voor de bloeddruk. Van alle zwangere vrouwen die hem regelmatig in hun mond nemen heeft maar 44% last van hoge bloeddruk. In tegenstelling tot zwangere vrouwen die niet pijpen. Daarvan heeft 82% een te hoge bloeddruk.
Orale seks is goed voor de bloeddruk. Van alle zwangere vrouwen die hem regelmatig in hun mond nemen heeft maar 44% last van hoge bloeddruk. In tegenstelling tot zwangere vrouwen die niet pijpen. Daarvan heeft 82% een te hoge bloeddruk.
Geldt dat alleen tijdens de zwangerschap of ook in niet-zwangere toestand?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
En wat is dan het effect op de bloeddruk van niet-zwangere vrouwen die 'hem regelmatig in de mond nemen'? En geldt dat ook voor niet-zwangere vrouwen die zich regelmatig aan het ontvangende eind van orale seks bevinden?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
En wat is dan het effect op de bloeddruk van niet-zwangere vrouwen die 'hem regelmatig in de mond nemen'? En geldt dat ook voor niet-zwangere vrouwen die zich regelmatig aan het ontvangende eind van orale seks bevinden?
Goeie vragen! Ik heb er helaas het antwoord niet op. Zou het ook wel graag willen weten.
het was toch feitjes zonder waarde ik vind dit zeker een waarde hebben kan ik weer tegen de chik zeggen waarom ze het doet ik ga nu naar mijn bedje eindelijk na 4 weken in eigen bedje wat zal ik lkkr slapen
Van de muggen steken alleen de zwangere vrouwtjes. Dat komt omdat ze de eiwitten uit het bloed van hun slachtoffers nodig hebben om hun eitjes te laten ontwikkelen tot larven. Hun eigenlijke voedsel is bloemennectar.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment