feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je bent ook goed gek als je een mooie dame weigert hahaha! Maar ik vermoed dat je dat niet bent
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Op bodynet komen offtopic posts vaker voor als ontopic posts

Comment

Originally posted by Snyder View Post
        Op bodynet komen offtopic posts vaker voor als ontopic posts
        Nee hoor. Kijk maar bij posts in het off topic gedeelte, en zet dat af tegen alle andere posts. Zelfs als je er van uit gaat dat 20% van de andere topics off topic posts zijn is dat niet waar, en die schatting is toch veel te ruim.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

BodyNet heeft meer leden die nooit reageren, dan leden die wel reageren.

Comment

In de zin "the quick brown fox jumps over the lazy dog" worden alle letters gebruikt die op het toetsenbord staan.
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

(Niet racistisch bedoeld)

Negers hebben over het algemeen betere genen voor bodybuilding en betere spierontwikkelling.

Comment

In mijn map 'inlogs' (inloggegevens van sites) van gmail staan 189 mailtjes!!

Comment

negers zinken naar de bodem
                  en blanke mensen blijven drijven en kunnen niet zoals een neger op de bodem gaan zitten
                  daarom heeft een neger meer moeite met leren zwemmen
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    en blanke mensen blijven drijven en kunnen niet zoals een neger op de bodem gaan zitten
                    Is dat een feit?! :O

Comment

Ga hier niet de racist uithangen, bodynet heeft zulke leden niet nodig. Houd die nutteloze onzin voor je in het vervolg of reageer gewoon niet.

Snyder

Wat denk je zelf? Zie maar weer hoe gezellig bodynet soms kan zijn.
                      Last edited by Nex-; 14-07-2008, 14:05.

Comment

Twijfel hieraan. Ik kan gewoon op de bodem gaan zitten hoor, het geintje is gewoon een beetje lucht uitblazen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Ga hier niet de racist uithangen, bodynet heeft zulke leden niet nodig. Houd die nutteloze onzin voor je in het vervolg of reageer gewoon niet.
                          Kan jij nog lol en serieus van elkaar onderscheiden....

Als je teveel koolhydraten c.q dextrose gebruikt, dan stijgt je bloedsuikerspiegel en ga je dingen zien die er niet zijn....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                            Kan jij nog lol en serieus van elkaar onderscheiden....

Als je teveel koolhydraten c.q dextrose gebruikt, dan stijgt je bloedsuikerspiegel en ga je dingen zien die er niet zijn....
                            Nee ik kan het niet van elkaar onderscheiden. Rasistishe opmerkingen horen hier niet thuis, en ik weer erg goed dat ijsblokje dat aardig meende gezien het feit dat dit niet zijn eerste bricht is als aanval op mensen met andere huidskleur.
                            Last edited by Nex-; 14-07-2008, 18:13.

Comment

sorry hoor als je het aanvallend vind maar heb het laatst gewoon op tv gezien.
                              en wat is er racisties aan?
                              zal vervolgens wel niet meer daar over beginnen als je er aan ergerd.
                              ga ik wel feiten opzoeken van dikke mensen of mag dat ook niet van je....?
                              en het is niet racisties bedoelt als iemand zich er door aangevalt door voelt
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Geloof je alles wat je op tv ziet? Luister, persoonlijk voel ik mij zeker niet aangevallen aangezien ik geen neger of turk ben maar ik heb veel berichten van jou gezien waar turken, negers etc vaak in voorkomen, negatief dan. Laat het onderwerp verder lekker rusten.

Los daarvan, als je op tv hebt gezien. Wat een onzin, alsof ze dat op elke neger en blanke hebben getest. Een blank iemand kan net zo goed op de bodem zitten, dat kan ik ook doen en jij waarschijnlijk ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X