ga verdomme zelf een topic openen om mekaar zwart te maken of zo, maar zit aub mijn topic niet te vervuilen met jullie geruzie!
feitjes zonder waarde
Collapse
X
-
Gaat er gewoon om hoeveel lucht er in je longen zit.. als je uitblaast dan zink je, zelfs jij.
@Heineken jij hebt echt grappige feiten haha!!
Ontopic: Mannen die elke dag 10 minuten naar grote borsten kijken, leven langer
Waar het op gebasseerd is weet ik niet maar k verzin het niet zelfYes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Postga verdomme zelf een topic openen om mekaar zwart te maken of zo, maar zit aub mijn topic niet te vervuilen met jullie geruzie!
Deze topic gaat toch over feitjes zonder waarde
Mijn feitje:
Open een topic tot de slotjesman voorbij komt
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Postflauw commentaar van Fanatic leid vaak tot een waarschuwing.
Als het dan niet in je straatje past dan is het flauw.
Ik ben toch nooit positief volgens jou, maar je hebt het nog nooit onderbouwd waarom.
Kan je er niet meer uitkomen, dan vraag je om de slotjesman.
Als ik je iets probeer uit te leggen geef je géén commentaar, heb je vandaag mijn uitleg gelezen omtrent web-winkels. Ik neem het wel voor iemand op, uit je naaste omgeving.
Jammer dat jij van feitjes zonder waarde, feitjes wilt maken met waarde....
Comment
-
hier weer paar feitjes gevonden waar je eigenlijk nix aan hebt
dit x over gamers
Vitamine G: OPZIENBARE FEITEN OVER GAMESCalisthenics / Street workout
Comment
-
@ Nex
Klap je pik eens in bro, je gaat veel te hard. Ijsblok is bij mijn weten geen racist, mocht anders blijken dan komen er echt wel maatregelen.
@ Ijsblok
Hoewel ik betwijfel of je racist bent kun je wellicht voorlopig raciale feitjes beter niet vermelden.
@ Ophaler
Rustig aan chief, we weten dat jij fanatic niet mag en dat dat wederzijds is, maar we zitten hier op een bb forum, niet op een oorlogsfront.
@ Fanatic
Rustig aan kerel, we weten dat jij de ophaler niet mag en dat dat wederzijds is, maar ook voor jou geldt dat we op een bb forum zitten, niet op een oorlogsfront.
@ Ophaler en fanatic
Jullie zijn beide gewaarschuwd, heb het even gehad met deze onzindiscussies over wie er nou de grootste eikel is van jullie twee over jullie twee. Heb je niks positiefs te melden over elkaar, onthoud je dan van elk commentaar, en discussies mogen uiteraard, het persoonlijk maken ervan niet.
Let wel: fanatic, als het erop aan komt ga jij eerder neer dan de ophaler, heb jou al veel vaker gewaarschuwd. Pas dus op je tellen, de volgende ban zou namelijk best eens permanent kunnen zijn.
@ De rest
Lekker weer ontopic ."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Sorry maar ik wil nog even wat duidelijk maken ik heb dat programma, over donkere mensen die zinken en blanke die niet zinken.
Wat posseltje zegt is weldegelijk waar ze gaven er ook een verklaring bij maar dat weet ik niet meer, heb al even gezocht maar kon het niet meer vinden.
@nex- zeg je nog effe sorry tegen ijsblok
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
30 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment