feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Heineken View Post
    Als je een goudvis in een donkere kamer opsluit wordt ie wit.
    hehe wel in een kom he anders overleeft ie het niet.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      hehe wel in een kom he anders overleeft ie het niet.
      Als je een goudvis uit zijn kom (uit het water) in een donkere kamer legt, gaat hij dood.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Als je een goudvis uit zijn kom (uit het water) in een donkere kamer legt, gaat hij dood.
        in dat geval laat ik het licht aan

Comment

• Een goudvis behoort tot de familie van de karpers.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Racoon is een nederlandstalige band

Comment

Als alle Chinezen langs je zouden moeten lopen in een rij zou deze rij nooit eindigen vanwege de snelheid van reproductie.
              Die heb ik ook wel eens gehoord ja!

De Amerikaan Junior Allen heeft 33 jaar in de gevangenis gezeten nadat hij in 1970 een televisie van 140 dollar had gestolen.
              Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

• 33 jaar is wel gruwelijk lang voor een tv.

De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong

Comment

• Microsoft Windows is het enige besturingssysteem dat moet worden afgesloten door op start te klikken.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                    Microsoft Windows is het enige besturingssysteem dat moet worden afgesloten door op start te klikken.

Comment

• Het woord vier is het enige woord dat evenveel letters heeft als dat het waard is.

Comment

• De langste plaatsnaam ter wereld heeft 164 leters.
                        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

• hehe leuk om te weten

De langste plaatsnaam ter wereld is volgens de redactie van het Guiness Book of World Records:Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayutthaya Mahadilokphop Noppharat Ratchathani Burirom Udom Ratchaniwet Maha Sathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathatthiya Witsanumum Prasit (164 letters). Het is de volledige naam van Krung Thep, de hoofdstad van Thailand, die alleen door buitenlanders Bangkok wordt genoemd. Een inwoner: "Bangkok? Nooit van gehoord."

"Het orgasme van een varken duurt 30 minuten "

Comment

• Gemiddeld eet een mens 8 spinnen in hun leven 's nachts.
                            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

De langste plaatsnaam ter wereld heeft 164 leters.
                              Zat even te Googlen en kwam op een site waar zo te zien 90% van de genoemde feiten vandaan komt want ik zie ze er allemaal tussen staan, MAAR daar lees ik dat de langste plaatsnaam ter wereld 167 tekens heeft? Staat niet bij welke het is.

Comment

• Originally posted by slinky View Post
                                Zat even te Googlen en kwam op een site waar zo te zien 90% van de genoemde feiten vandaan komt want ik zie ze er allemaal tussen staan, MAAR daar lees ik dat de langste plaatsnaam ter wereld 167 tekens heeft? Staat niet bij welke het is.
                                Er zijn talloze van dat soort sites. Erg leuk om even langs te scrollen! Dat van die 167 heb ik ook zien staan en moet een foutje zijn. (nageteld)

Overigens is de naam van de plaatselijke voetbalclub aldaar zelfs 192 letters lang (Bravo Association Football Club erachter)!
                                Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X