wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• die steve zegt, ook al stop je maar 1 kuurtje in je lichaam, al is die nog zo licht, al is het maar 1 druppel, later in je leven zal je er nadeel van ondervinden. Ook al gebruik je allang niet meer. Het gaat in je cellen zitten, en kan een tumor worden of kan organen beschadigen..

Ik doe veel voor een perfect fysiek, ga 4/5x naar de gym, eet het juiste voedsel, pas op met alcohol, zorg voor voldoende rust etc...

Maar AS verneuken je lichaam. Van buiten zie je er goed uit, van binnen ben je verrot. Ik zal misschien nooit het lichaam krijgen wat ik wil, maar om zoveel gezondheidsrisico te nemen, dat is het me niet waard.
    Failure is your friend

Comment

• je hebt gelijk hoor kerel, als je er niet achter staat , en twijfelt moet je met je handen er af blijven.
      Beest in opleiding

Comment

• Originally posted by TrainInsane View Post
        wat een kut discussie , die heeft gekuurd en die niet ! mierennaaiers
        Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vind het alleen een beetje belachelijk dat sommigen gelijk beweren dat iemand heeft gekuurd zonder dat er goede argumenten naar voren worden gebracht. Alleen "ik ben er zeker van", hetgeen nergens op slaat.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
          Ik vind het alleen een beetje belachelijk dat sommigen gelijk beweren dat iemand heeft gekuurd zonder dat er goede argumenten naar voren worden gebracht
          indeed! vandaar mijn groffe reactie .
          Beest in opleiding

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
            Vergelijk dit plaatje nou eens met Riches, deze kerel heeft 0 rondingen. Dat deze naturel is geloof ik zeker, maar Riches haha, laat me niet lachen.
            Rondingen zijn bij deze gast irrelevant want hij is een bokser en hij moet op zijn gewicht letten, in tegenstelling tot Riches. Feit is dat hij kurkdroog is en hij ziet er zo uit zonder er specifiek op te trainen want het gaat bij hem puur om de functionaliteit. Kun ja nagaan hoe hij eruit zou zien als hij eruit zou zien als hij op uiterlijk zou trainen. Zoals die Riches dus, die 24 uur per dag aan zijn uiterlijk werkt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Rondingen zijn bij deze gast irrelevant want hij is een bokser en hij moet op zijn gewicht letten, in tegenstelling tot Riches. Feit is dat hij kurkdroog is en hij ziet er zo uit zonder er specifiek op te trainen want het gaat bij hem puur om de functionaliteit. Kun ja nagaan hoe hij eruit zou zien als hij eruit zou zien als hij op uiterlijk zou trainen. Zoals die Riches dus, die 24 uur per dag aan zijn uiterlijk werkt.
              En zo zijn anorexiapatienten óók kurkdroog zonder ooit maar een gewicht te hebben aangeraakt.

Als jij zo mager bent als die boxer, is het veel makkerlijker om droog te staan, ook zonder specifieke bodybuildtraining.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                En zo zijn anorexiapatienten óók kurkdroog zonder ooit maar een gewicht te hebben aangeraakt.

Als jij zo mager bent als die boxer, is het veel makkerlijker om droog te staan, ook zonder specifieke bodybuildtraining.
                Dat klopt niet helemaal. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe makkelijker het is om droog te staan.
                - Dave Tate

Comment

Dat klopt niet helemaal. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe makkelijker het is om droog te staan.
                  Misschien moet je is wat vaker met bronnen komen, want je doet van tijd tijd nogal eens aparte uitspraken.

Comment

• Waarom met bronnen komen als hij overduidelijk gelijk heeft?

Hoe meer spiermassa hoe hoger de vetverbranding,

en ook: hoe meer spiermassa hoe droger je eruit zult zien.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                      Misschien moet je is wat vaker met bronnen komen, want je doet van tijd tijd nogal eens aparte uitspraken.
                      Wat is daar nou voor aparts aan? Dat is gewoon basiskennis van het metabolisme.

Hoe meer spiermassa, hoe hoger je metabolisme en hoe efficienter het vetverbrandingsproces in je lichaam verloopt.

Ook je basaal metabolisme (BMR) is hoger wanneer je meer spiermassa hebt waardoor je ook tijdens de rust meer calorieen/vet verbrandt.

Body size and muscle mass – The larger the person and the larger their muscle mass the more energy that is expended.

bron: Preclinical Nutrition - Unit 5: Energy
                      Dus als persoon A 10kg spiermassa erbij kweekt zal hij ondervinden dat het makkelijker is om die vetrandjes eraf te krijgen.

Chris Aceto begeleidt al jaren wedstrijdbodybuilders. Hij heeft ook een paar boeken geschreven, waaronder dit exemplaar: Amazon.com: Everything You Need To Know About Fat Loss (9780966916867): Chris Aceto: Books

Nou ben ik wel benieuwd naar mijn andere aparte uitspraken.
                      - Dave Tate

Comment

• Hmm, ik dacht meer over de motivatie na:P als je moeite hebt met cutten, wordt het mentaal niet makkelijker als je meer spiermassa hebt.

Comment

• hmm beetje harde bump maar wil toch ook even m'n droom fysiek posten
                          tumblr_m3fm6sSgOG1r2aziuo1_1280.jpg
                          Ben benieuwd of dit ooit natty bereikbaar is though.

Comment

• lijkt me naturel wel haalbaar hoor.

Comment

• jXlelBdaLNphptqgDbzyDSDFQMeaXBRRqCMpp.jpg

Philrayo
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                                hmm beetje harde bump maar wil toch ook even m'n droom fysiek posten
                                [ATTACH=CONFIG]15525[/ATTACH]
                                Ben benieuwd of dit ooit natty bereikbaar is though.
                                Wat een leiperd!
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X