Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Op het moment dat mij oma zegt "Jongen, je ziet er slecht uit! is mij doel overschreden"
Een einddoelstelling heb ik niet. Ik zie elke 5 kilo aan pure spiermassa als de volgende doelstelling en een vetpercentage van 14% naar 10% is ook al weer erg lang geleden. Dat is mijn doelstelling.
Een atlethisch en gespierd uiterlijk is dus mijn uiteindelijke doelstelling.
Dus een Jay Cutler figuurtje zou je ook nog aangaan?
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.
haha taxation, met je 1e post dacht ik aan een groot monster dat alleen zijn huis uit komt om na de gym te gaan en boodschappen te halen, post je opeens een foto van iemand uit baywatch... nouja zeg :P
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.
mss kunnen sommige nog wel een post ergens herrineren op het forum, een kerel die echt droog stond en een geweldige fysiek, en voedingschema was 7x pw rijst en kip ofzo heb boven op de laptop staan ergens
maar tax, dat wil je echt niet.. die kerel traint volgens mij niet zijn been. = no go for mij
Is er al iemand tevreden met hetgeen hij nu heeft bereikt en alleen maar aan het bijhouden is.
weinigen denk ik.
Ik zo zo maar eens sporten. Voor mij een rustweek met wat meer cardio dan normaal gesproken. Eens kijken of ik de weegschaal op de fitness kan manipuleren
Evolution, development, curiousity and improving you tax
Ik zelf kan geen foto vinden van iemand van mijn goal, ik postte maar gewoon iemand die ik tegenkwam bij het zoeken naar een buff iemand van 2m+. Het meest dichtbijzijnde dat ik kwam is Noah Steere, maar echt goede foto's kon ik niet vinden - hier lijkt het teveel op een steroids shot ofzo.
die onderbroek die punani aanheeft heb ik ook :P ziet er idd goed uit, maar ik ben niet type om zo breed te worden, niet echt aanleg voor. dus word ook niet mijn doel :P
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment