wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit zou ik bijvoorbeeld wel mooi vinden (afgezien van het uiterlijk )

Groet,
    Taxation
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
      Op het moment dat mij oma zegt "Jongen, je ziet er slecht uit! is mij doel overschreden"

Een einddoelstelling heb ik niet. Ik zie elke 5 kilo aan pure spiermassa als de volgende doelstelling en een vetpercentage van 14% naar 10% is ook al weer erg lang geleden. Dat is mijn doelstelling.

Een atlethisch en gespierd uiterlijk is dus mijn uiteindelijke doelstelling.
      Dus een Jay Cutler figuurtje zou je ook nog aangaan?
      I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Dit vind ik bijvoorbeeld ook erg mooi (en n iets betere kop)

Comment

Originally posted by balboa View Post
          Dus een Jay Cutler figuurtje zou je ook nog aangaan?
          Is dat zo erg dan ?

of not done

Comment

als ik hem zou zien...zou ik meteen zeggen beachboy letterlijk
            niet verkeerd ofzo bedoelt hoor

Comment

Als er iemand een foto vind van iemand van 1.73m en 80 kg bij 7%, dat is mijn doel!

Comment

flinke benen ook

Comment

in de beentjes mag wel wat meer massa

Comment

haha taxation, met je 1e post dacht ik aan een groot monster dat alleen zijn huis uit komt om na de gym te gaan en boodschappen te halen, post je opeens een foto van iemand uit baywatch... nouja zeg :P
                    I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

@ Taxation
                      Op een of andere manier doet hij aan als een spaakje.

@ Topic
                      Mijn doel is staat ook in de eerste post. Enige wat ik wellicht wat minder wil is die obliques, vind dat niet zo, maar verder droomfysiek.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mss kunnen sommige nog wel een post ergens herrineren op het forum, een kerel die echt droog stond en een geweldige fysiek, en voedingschema was 7x pw rijst en kip ofzo heb boven op de laptop staan ergens

maar tax, dat wil je echt niet.. die kerel traint volgens mij niet zijn been. = no go for mij

Comment

Het zou zomaar kunnen zijn dat mijn droomfysiek binnen één jaar wordt bijgesteld. Ik kan mij wel voorstellen dat indien een bepaald plateau wordt bereikt men altijd streeft naar nog nog meer massa, of nog meer gedefinieerd etcetera...

Is er al iemand tevreden met hetgeen hij nu heeft bereikt en alleen maar aan het bijhouden is.
                          weinigen denk ik.

Ik zo zo maar eens sporten. Voor mij een rustweek met wat meer cardio dan normaal gesproken. Eens kijken of ik de weegschaal op de fitness kan manipuleren

Comment

ik ben al goed tevreden met mijzelf, alleen mijn doel blijft 70-75 kilo, omdat het stuk gezonder is gezien mijn lengte, dus kga nog ff voort.

Comment

Verbaast me dat niemand deze pic heeft gelinked nog, lijkt enorm veel op wat jullie goal is ^^

http://forum.bodynet.nl/431942-post32.html

Ik zelf kan geen foto vinden van iemand van mijn goal, ik postte maar gewoon iemand die ik tegenkwam bij het zoeken naar een buff iemand van 2m+. Het meest dichtbijzijnde dat ik kwam is Noah Steere, maar echt goede foto's kon ik niet vinden - hier lijkt het teveel op een steroids shot ofzo.

Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

die onderbroek die punani aanheeft heb ik ook :P ziet er idd goed uit, maar ik ben niet type om zo breed te worden, niet echt aanleg voor. dus word ook niet mijn doel :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X