Positieve punten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

:P 40cm armen is my dream

Comment

ben zeer ontevreden. sterk is rug, maar vind ik niet mooi omdattie niet droog is. harses te bol van vocht. vroeger knap ventje
      pik te klein en te dun.
      sterke punt ligt bij mij geestelijk. ik heb veel inlevingsvermogen en ben humoristisch en leuk gezelschap in een groep. en dat wordt over het algemeen gewaardeerd. en daar ben ik dan weer blij om
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
        waarom post je niet es een foto, je maakt me nieuwsgierig naar die mooie rug en ronde billen (is niet pervers bedoelt trouwens)
        was het eerste wat bij me opkwam maar jah.. bij mij wel stout, want ik zit an de testosteron
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          was het eerste wat bij me opkwam maar jah.. bij mij wel stout, want ik zit an de testosteron

Whahaha
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

rug en schouders, had al redelijk vlug een "deftige" (naar mijn mening/verhoudingen) V vorm

Comment

Enige waar ik tevreden mee ben is dat ik mezelf zover heb gekregen om in de vakantie elke week 3x te trainen en elke ochtend vroeg op staan voor de brinta en de eiwitten...
              Maar voor de rest... krachttoename maar ik ben pas in de beginfase.. en ik moet echt me kop erbij houden om alles vol te houden, helemaal als school/werk weer begint. Ik hoop dat ik over een aantal maanden hier ook wat leuks neer mag zetten!

Comment

Originally posted by little View Post
                Enige waar ik tevreden mee ben is dat ik mezelf zover heb gekregen om in de vakantie elke week 3x te trainen en elke ochtend vroeg op staan voor de brinta en de eiwitten...
                Maar voor de rest... krachttoename maar ik ben pas in de beginfase.. en ik moet echt me kop erbij houden om alles vol te houden, helemaal als school/werk weer begint. Ik hoop dat ik over een aantal maanden hier ook wat leuks neer mag zetten!
                gewoon volhouden, ik doe het ook naast werk en school, moet zeggen ik groei echt in het fanatieker worden , heb je wel begin pics gemaakt? zo niet nu doen dan, geeft je echt motivatie

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                  puntje
                  Niet iedereen is het zelfde kerel
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X