Brood is levensgevaarlijk......

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brood is levensgevaarlijk......

Enig onderzoek leverde een resultaat waar iedereen even bij stil zou moeten staan:

* Meer dan 98% van de gedetineerden zijn broodgebruikers.

* Meer dan de helft van alle kinderen die opgroeien in een broodgebruikende huishouding presteert onder het gemiddelde op school.
    * In de 18de eeuw, toen vrijwel alle brood nog in grote hoeveelheden thuis werd gebakken en het voornaamste voedingsmiddel was, lag de gemiddelde levensverwachting onder de 50 jaar; de zuigelingensterfte was onaanvaardbaar hoog; veel vrouwen stierven in het kraambed; ziekten als tyfus, gele koorts en griep velden hele naties.
    * Meer dan 90% van geweldsdelicten wordt begaan binnen 24 uur na het nuttigen van brood.
    * Brood wordt gemaakt van een substantie, deeg geheten. Uit onderzoek is gebleken, dat een kleine hoeveelheid, als een pond deeg een muis kan laten stikken. De gemiddelde broodeter eet meer brood dan dat in een maand.
    * Primitieve stammen, die zich niet voeden met brood, hebben bijna geen last van kanker, alzheimer, parkinson of osteoporose.
    * Broodgebruik is verslavend gebleken.
    Proefpersonen die geen brood kregen, maar alleen water, smeekten al na 2 dagen wanhopig om brood.

* Brood heeft een stepping stone-effect naar andere verslavende producten en al gauw grijpt de gebruiker naar zaken zoals: boter, kaas, jam, pindakaas, hagelslag en zelfs plakken koud vlees.
    * Zuigelingen kunnen stikken in brood.
    * De meeste broodverslaafden weten het onderscheid niet tussen significante wetenschappelijke feiten en onbeduidend statistisch geleuter.
    In het licht van deze angstaanjagende gegevens zijn de volgende maatregelen aan te raden:
    - Geen verkoop van brood aan minderjarigen.
    - Een landelijke campagne "Zeg NEE tegen brood", met Tv-spots advertenties, bumperstickers, aanplakbiljetten en demonstraties op verkooppunten.
    - Extra fiscale toeslagen op alle broodproducten, met het oog op te verwachten afname van de volksgezondheid en andere gevolgen van de broodverslaving.
    - Het openlijk aanprijzen van broodproducten verbieden.
    - Rondom scholen moeten broodvrije zones worden ingesteld

Hahahaha. Lekker zo'n correlatiecoëfficient... Oorzaak gevolg is weer een ander verhaal maar ach...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je verveelt je he
      Who's the Chef

Comment

Ik vind het prima hoor leroy, wat afleiding tijdens het overwerken!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          Enig onderzoek leverde een resultaat waar iedereen even bij stil zou moeten staan:

* Meer dan 98% van de gedetineerden zijn broodgebruikers.
          Maak er maar 100% van, je krijgt namelijk niets anders .. in de ochtend brood en in de avond brood .. 1 plak kaas en 2 plakken boterhammenworst.
          Als je geluk hebt krijg je een half brood waar je de hele week mee mag doen voor in de ochtend.
          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
            Maak er maar 100% van, je krijgt namelijk niets anders .. in de ochtend brood en in de avond brood .. 1 plak kaas en 2 plakken boterhammenworst.
            Als je geluk hebt krijg je een half brood waar je de hele week mee mag doen voor in de ochtend.
            half brood alleen voor sochtents 1 week lang (ik ga verhongeren)
            eet er rond de 12 a 14 op een dag dus het is wel degelijk verslavend

maar wat wil je dan eten als brood niet meer mag?

trouwens hoe heb je dit ooit gevonden xD
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

Ik heb het niet gevonden ik heb het ervaren Omdat ik er zelf heb gezeten
              als je snapt wat ik bedoel. In die half jaar tijd was ik ook behoorlijk afgevallen
              Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

WAUW !!! 12 a 14 op een dag !! dat zijn 7 hele broden !!! waar laat je ze
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

ben ik blij dat ik haast geen brood eet!
                  The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Originally posted by Holandesa View Post

ben ik blij dat ik haast geen brood eet!
                    niet

je weet niet wat je mist hahaha

Comment

@ Holandesa
                      Euh...ik eet een heel brood per dag.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        @ Holandesa
                        Euh...ik eet een heel brood per dag.

The same hier../
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                          Ik hweb wel eens gehoord dat je daar gewoon brood kunt kopen in de bajeswinkel.

Comment

eet ongeveer halfje per dag, moet eens wat nieuw beleg proberen raak doorgegeten aan bepaalde dingen

Comment

eet haast geen brood omdat het hier niet écht lekker brood is..vandaar!!als ik in NL ben éét ik me gek aan volkoren, meergranenbrood etc.
                              The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X