Trainingsschema Mitchy, speciaal voor Pinada

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Slaat gewoon nergens op!!!!!!

Ban! als jij daar beter van slaapt!

Comment

Op verzoek een ban.

Zal ook maar een slotje op het topic gooien.

En het topic is weer open op verzoek van Pinda. Heb het wel even verplaatst naar offtopic dan maar.
      Last edited by GeneralIx; 27-08-2008, 12:58.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dank je GeneralIx.

Ik wil bij deze de topic starter bedanken voor het veroorzaken van een groot lachsalvo bij mij. Dat mensen die hier net komen kijken en duidelijk niet eens de klok hebben horen luiden, laat staan dat ze ook maar enig idee hebben van waar de klepel zich eventueel zou kunnen bevinden, een dergelijk grote mond opzetten, vind ik werkelijk waar zeer vermakelijk. Zeker aangezien er niks anders dan hulp geboden wordt, typisch geval van 'don't bite the hand that feeds you'. Ik heb een rotdag op werk, maar die is nu weer helemaal goed gemaakt, bedankt!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hahahaha. Blij dat ik dat topic weer open heb gewrikt, wat een reactie. Jij maakt mijn dag ook weer goed Pinada.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Graag gedaan .
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Mitchy View Post
              Och och wat een stoere jongen!!!! kijk hem lullen! ga er niet eens over in discussie want die vooroordelen van jou kloppen al voor geen meter dus veeg je reet lekker af met dit schema!!
              Goh.. ik ben ook es een middagje weg. Lees ik meteen dit soort dingen..
              Ik snap sommige mensen echt niet. Dit soort mensen zou behalve spierkracht ook de kracht van hun karakter eens moeten opkrikken. Treurig dat er mensen zijn die zo zwak van geest zijn...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

welkom en de mazzel. wat een knuppel als hij zich nou naar zijn leeftijd had gedragen..

Comment

@ GeneralIx

Toch goed gezien dat je een stoere jongen bent. Je eet altijd netjes de korstjes van je boterhammen op
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

@all Voordat we weer dit topic vol gaan stampen met aanvallende berichten naar de TS zou die ook net zogoed weer dichtkunnen

@all ben het wel met jullie eens...
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                      @all Voordat we weer dit topic vol gaan stampen met aanvallende berichten naar de TS zou die ook net zogoed weer dichtkunnen

@all ben het wel met jullie eens...

ALsof hij der nog last van heeft. niet bepaald omdat hij toch al banned is en hier toch neit meer terug komt. maar hij kan wel dicht word wel beetje spam topic.. al eet ik sochtends soms het laatste korstje niet op

Comment

Waarom denken jullie dat ik hem in off topic heb gezet?

Spam er maar op los hoor.

sigpic

Comment

Cool..kunnen we tenminste lekker op los spammen zonder enig ander topic offtopic te maken! Woohoo!
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Last edited by Nex-; 28-08-2008, 17:25.

Comment

Laat dit een duidelijk signaal zijn aan de TS.

Misschien kunnen we dit topic bij 'Lees dit eerst' zetten, onder het mom van: "Dit gebeurt er nou als je je als een complete hork gedraagt"

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X