Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil bij deze de topic starter bedanken voor het veroorzaken van een groot lachsalvo bij mij. Dat mensen die hier net komen kijken en duidelijk niet eens de klok hebben horen luiden, laat staan dat ze ook maar enig idee hebben van waar de klepel zich eventueel zou kunnen bevinden, een dergelijk grote mond opzetten, vind ik werkelijk waar zeer vermakelijk. Zeker aangezien er niks anders dan hulp geboden wordt, typisch geval van 'don't bite the hand that feeds you'. Ik heb een rotdag op werk, maar die is nu weer helemaal goed gemaakt, bedankt!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Och och wat een stoere jongen!!!! kijk hem lullen! ga er niet eens over in discussie want die vooroordelen van jou kloppen al voor geen meter dus veeg je reet lekker af met dit schema!!
Goh.. ik ben ook es een middagje weg. Lees ik meteen dit soort dingen..
Ik snap sommige mensen echt niet. Dit soort mensen zou behalve spierkracht ook de kracht van hun karakter eens moeten opkrikken. Treurig dat er mensen zijn die zo zwak van geest zijn...
@all Voordat we weer dit topic vol gaan stampen met aanvallende berichten naar de TS zou die ook net zogoed weer dichtkunnen
@all ben het wel met jullie eens...
ALsof hij der nog last van heeft. niet bepaald omdat hij toch al banned is en hier toch neit meer terug komt. maar hij kan wel dicht word wel beetje spam topic.. al eet ik sochtends soms het laatste korstje niet op
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment