Trainingsschema Mitchy, speciaal voor Pinada

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema Mitchy, speciaal voor Pinada

Borst,schouder,triceps
    Borst:

Oefening dag 1: benchpress(bankdrukken) Oefening dag 2: benchpress(schuin/boven)

Oefening dag 1: benchpress(viarant op apparaat) Oefening dag 2: bankdrukken(schuin/onder)

Oefening dag 1 fly Oefening dag 2: dumbelpress(schuin/boven)

Oefening dag 1: peck deck Oefening dag 2: dubell pullover

Schouder

Oefening dag 1: dumbell press Oefening dag 2: upright row

Oefening dag 1: dumbel side raise oefening dag 2:bent over raise

Oefening dag 1:front raise Oefening dag 2: cable side raise(achterlangs)

Triceps

Oefening dag 1: triceps pushdown Oefening dag 2: one arm cable extension

Oefening dag 1: dumbell triceps extension Oefening dag 2: kickback

Last edited by Mitchy; 20-08-2008, 18:50.

Hoe moet ik dit lezen?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Hoe moet ik dit lezen?
      van links naar rechts
      getting back in shape...

Comment

Ik mis rug en benen bijvoorbeeld?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het schema voor rug benen en biceps komt nog maar zet hier alvast dit schema neer!

Hoe ziet het eruit?!

Comment

Overkill voor borst en schouders.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ja overkill! en verder!?! noem verbeteringen!?! oefening weglaten?! ja? welke!? enz.!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Mitchy View Post
                ja overkill! en verder!?! noem verbeteringen!?! oefening weglaten?! ja? welke!? enz.!!!!!!!!!!
                Ik zal het je eens aardig uitleggen, ben vandaag in een wat mindere shape, anders was ik echt heel erg kwaad geworden. Kortom je hebt geluk.
                Het verhaal is als volgt: normaal kijken mensen rond voordat ze wat opstellen en op het board gooien. Normaal is een relatief begrip, het gebeurt wat mij betreft veel te weinig, maar ik zou het normaal vinden als het altijd gebeurde. Punt is echter, ik kan aan jouw schema zien, jij hebt geen reet bekeken. Als je dat wel had gedaan had je het schema al lang verbeterd. In elk splitschema topic worden de fouten, zoals die in dit schema, er direct uit gehaald. Dat jij dan te lam bent om dan ook maar in een zo'n topic te zoeken naar de uitleg of hoe het wel moet, irriteert me. En doordat je me irriteert ga ik het antwoord niet geven, ook al zou dat me minder tijd kosten. Gebruik maar lekker de zoekfunctie, of lees gewoon eens rond. Zou je echt goed doen.

sigpic

Comment

staat zat goeie schema's
                  en overkill hell yeee

3a4oefeningen is zat voor borst
                  en schouder zelfde
                  trisheps 2a3 zat

Comment

djeez wat voor e belachelijk schema, hoelang heb je daarover moeten zitten denken
                    @general ge zijt veels te braaf, ken u zo mild nie

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                      djeez wat voor e belachelijk schema, hoelang heb je daarover moeten zitten denken
                      @general ge zijt veels te braaf, ken u zo mild nie
                      Ben niet helemaal in topvorm, ga dan ook stoppen met cutten. Even 2 weken op onderhoud maar weer om mee te beginnen...

sigpic

Comment

Upright row is kut ivm blessuregevoeligheid, beste schouderoefeningen blijven imo presses. Daarnaast kan je wel raises doen.
                        Ik snap niet wat je nu eigenlijk wilt horen met dit schema, het zou meer nut hebben om je reps en sets erbij te vermelden. Vaak zie je dat mensen elke week bijv. 3x12 pakken terwijl dat gewoon trash is. Elke week dezelfde reprange met lage gewichten tov je max gaan je niet ver brengen.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ben niet helemaal in topvorm, ga dan ook stoppen met cutten. Even 2 weken op onderhoud maar weer om mee te beginnen...

maak u niet zo druk in dat cutten gast, jij aan je leeftijd hoeft maar aan groeien te denken, tijd zat om te cutten
                          je bent goed bezig laat je niet misleiden door anderen en doe gewoon je ding/ je zin, je bent wijs genoeg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ik zal het je eens aardig uitleggen, ben vandaag in een wat mindere shape, anders was ik echt heel erg kwaad geworden. Kortom je hebt geluk.
                            Het verhaal is als volgt: normaal kijken mensen rond voordat ze wat opstellen en op het board gooien. Normaal is een relatief begrip, het gebeurt wat mij betreft veel te weinig, maar ik zou het normaal vinden als het altijd gebeurde. Punt is echter, ik kan aan jouw schema zien, jij hebt geen reet bekeken. Als je dat wel had gedaan had je het schema al lang verbeterd. In elk splitschema topic worden de fouten, zoals die in dit schema, er direct uit gehaald. Dat jij dan te lam bent om dan ook maar in een zo'n topic te zoeken naar de uitleg of hoe het wel moet, irriteert me. En doordat je me irriteert ga ik het antwoord niet geven, ook al zou dat me minder tijd kosten. Gebruik maar lekker de zoekfunctie, of lees gewoon eens rond. Zou je echt goed doen.

Och och wat een stoere jongen!!!! kijk hem lullen! ga er niet eens over in discussie want die vooroordelen van jou kloppen al voor geen meter dus veeg je reet lekker af met dit schema!!

Comment

Originally posted by Mitchy View Post
                              Och och wat een stoere jongen!!!! kijk hem lullen! ga er niet eens over in discussie want die vooroordelen van jou kloppen al voor geen meter dus veeg je reet lekker af met dit schema!!
                              Als je zo graag een ban wilt, zeg het even. Maak er meteen werk van voor je. Zo stoer ben ik nou.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X