Vooral de oudere garde als die nog s komt kijken af en toe.... ik al 2,5 jaar niet getraind. 43 jaar nu. Wil wel trainen maar hier ook af en aan stress, geen ritme en die kut Corona bullshit. Dus wil je s beginnen te trainen dan kan t niet. Ik ben benieuwd naar de foto's. Drie jaar terug had ik geen klagen. Nu door af en toe een test ootje opzich ook niet als je ziet hoe ik leef. Aangezien ik nog steeds ruim 96kg ben moet ik wel spieren hebben die plat zijn dus in paar weken kan ik weer rond staan. Ik trap wel af met m'n grijze hoofd. Foto is van 5 minuten terug
Hoe zien we er nu uit?
Collapse
X
-
Originally posted by bruce View PostBleeeh. Had alleen me pik erop maar is niet veel verschil Gege. Nee denk dat m'n album te vol is. Ouderwetse MB's nog. Je mag 2mb aan foto's ofzo hebbe whahaVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Probleem opgelost! M'n inbox stond 1 bericht die ik nooit zal moven en m'n deleted was leeg. Wat bleek? Miljoen sent messages. Dus die is weer leeg. Ofwel kan weer lezen. Ben natuurlijk niet zo vaak hier omdat vroeger op m'n laptopje ging makkelijker en leef nu op tel met alles. Dat gezegd hebbende: ga meteen m'n Microsoft surface pro eens loeren want t forum werkt niet echt met m'n iPhone.
Kom ik zo t forum ff spammeneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment