Help mijn man heeft een hobby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb naar uitzending gemist gekeken maar kon hem zo niet vinden. Weet iemand misschien waar ik hem online kan kijken? Wil het namelijk wel graag zien.

Comment

hier draak :P had hem meteen gevonden ( moet bekennen heb daar nog nooit iets gezocht)

Help, Mijn Man Heeft Een Hobby! (18-09-2008)

Comment

Posseltje

Bedankt, maar om het toch maar even eerlijk te zeggen. Die link had ik al gevonden, probleem is alleen dat die niet werkt... Hier iig niet..

Comment

Jah maar DAT zei je niet:P geen idee werkte hier wel gewoon mss juiste media player instaleren? is in het begin van dit topic al wat over gediscuseerd

Comment

@Patricia86

Je lijkt wel een konijn met dat gesnuffel op je avatar
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by bruce View Post
              patries... je heb een MEEEGAAA irritante avatar, want ik begin ook met mn neus te trekken. getver.
              Goed zo
              Zal m gelijk weer ff veranderen.

Comment

vind hem niet indrukwekkend, zeker niet voor wat hij ervoor doet. Enorm chronisch overtraind. Dikke vrouw ook, mag zeker 15 kg af.

Ik zie nu pas sterkste man materiaal?
                Last edited by Genjuro; 24-09-2008, 18:01.
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Goed zo
                  Zal m gelijk weer ff veranderen.
                  now we're talkin'.
                  lekker wijf op je avatar

maar tis echt zo. als ik met iem. praat die stottert, ga ik dat ook doen en als iem. met zn ogen trekt ga ik het ook doen.
                  dus tis een stinky avatar met die neus
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

niet onder de indruk van zijn fysiek. Wel goede mentaliteit maar je gezin gaat altijd voor!

Comment

Originally posted by punani View Post
                      niet onder de indruk van zijn fysiek. Wel goede mentaliteit maar je gezin gaat altijd voor!
                      nou ik anders wel vind dat ie goeie fysiek heeft, maar dat is iedereen zijn eigen mening
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Jah maar DAT zei je niet:P geen idee werkte hier wel gewoon mss juiste media player instaleren? is in het begin van dit topic al wat over gediscuseerd
                        je hebt geen media player nodig. MICROSOFT SILVERLIGHT. Dit moet hij als het goed is ook aangeven. Hoezo kijkt niemand verder dan zijn neus lang is, maar goed, met de programmaatje moet het lukken.

Comment

Ik zat op een andere pc... maar goed het heeft niks met dat programma te maken maar met de juiste codecs. Heb het gekeken en moet zeggen... slaat werkelijk nergens op. Die vrouw is zeer irritant... de beste man zit niet 5 uur in de gym. Hij doet er ongeveer 5 uur over om te eten, rusten, aankleden etc en sporten.

Comment

eens met nex, op 2 puntjes na. 1. hij moet zn gezin wat tijd geven, zoals aan tafel eten. dat doet ie nooit. moet je kijken, hij weet zich niet eens een houding te geven aan tafel. met naar zn buik wijzen enzo. zo een klein kind. en 2: hij moet zelf zen vreten maken. dan magtie van mij zo doorbeuken
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hmm als ie 8 uur slaapt 8 uur werkt en 1 uur reist per dag en 5 uur sporten-aankleden etc. heeft ie nog 3 uur over daar kan ie dan mooi zijn eigen eten maken.
                              en dan kan ie ook nog 10 minuten met ze kind doorbrengen.

Comment

Een dag heeft toch maar 24 uur??

8 uur slaap
                                8 uur werk
                                1 uur reis
                                5 uur sporten =
                                22 uur

24 uur - 22 uur = 3 uur ???

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse