Help mijn man heeft een hobby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    dus je kent hem?
    zie hem regelmatig bij B&F in zwolle
    hij vertelde wel dat hij wetstrijde deed enzo

Comment

Hoe is het nu met hem dan ??
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
        Hoe is het nu met hem dan ??
        heb hem al tijdje niet meer gezien
        maar ben wel bang voor 1 ding
        dat hij het wel vol kan houden
        maar dat eten zal hij snel weer op willen pakken
        zag je wel op tv toch

dus meer van het slechte en minder van het goeie

Comment

Vond het echt een domme opmerking... meer van het slechte en minder van het goede.

Comment

Wel een beetje een prutser dus.
            Hoop dat ze nog een nabeschouwing gaan uitzenden van een half jaar na dato.
            Who's the Chef

Comment

te veel willen met te weinig kennis. kandidaat voor zelfmoord op termijn. en dat meen ik serieus
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
                zie hem regelmatig bij B&F in zwolle
                hij vertelde wel dat hij wetstrijde deed enzo
                werk jij daar? of kwam je hem gewoon tegen inde shop. ga zelf vaak naar amesfoort. maargoed zijn fysiek is wel vet en goed doorzettings vermogen.

Comment

Sinds wanneer liggen amersfoort en zwolle bij elkaar?

Comment

erzijn in beide plaatsen fitshop dusja dan kan dat he nex.
                    En amersfoort en zwolle liggen niet heel ver van elkaar
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      te veel willen met te weinig kennis. kandidaat voor zelfmoord op termijn. en dat meen ik serieus
                      gelijk heb je

Comment

Ik heb de uitzending ook gezien. Ik had de voorstukjes ook gezien,maar het viel me pas op tijdens de uitzending dat het iemand was die ik kende en waar ik mee gewerkt heb als portier.

Ik vind dat hij idd meer tijd aan zijn gezin moet besteden, zo te zien heeft hij wel een vrouw die enorm veel om hem geeft anders doe je dit niet maar ga je bij hem weg. Ik vind het wel klasse dat ze alles doet om haar relatie te redden, ookal is het vervelend dat je dan op tv komt en iedereen wel een mening over je heeft.

Toch denk ik wel dat veel bodybuilders dit zelfde probleem hebben. Het is gewoonweg een egoistische sport.
                        Wel sta ik verbaasd van reacties van leden met een enorm kuurverleden die zeggen dat hij niet gezond bezig is. Na mijn weten gebruikte deze jongen geen AS en deed alles natuurlijk, terwijl er zat collega's omhem heen waren die dit wel deden. Als je niet onder de indruk bent van zijn fysiek,maar zelf de ene kuur na de andere neemt snap je misschien dat dit meer te maken heeft met AS.
                        Als je werkelijk gelooft dat hij 5 uur in de sportschool aan het trainen is, weet je echt niks van bodybuilding, dan zou je snappen dat dit helemaalniet kan.
                        Met meer van het slechte,minder van het goede doelt hij op het minder gezond eten en bewegen en echt niet op zijn gezin. Kwam er idd wel een beetje raar uit op tv.
                        Het is gewoon een hele gedisiplineerde sporter die er voor 100% voor gaat en ja dat neemt veeltijd in beslag. En als je hem onzeker vind. Tja das iedereen die zoveel met zijn uiterlijk bezig is. En als je dan ook nog eens je volspuit met insuline,AS en alles wat er maar te krijgen is vraag ikme af wie er nu onzeker is?

Comment

je heb helemaal gelijk ouwe. maar bbuilden doe je ook niet uit zekerheid. in mijn geval komt het zeker daardoor. maar ik hebtur al jaren geen last meer van.
                          en als je mijn posts terug leest, zie je dat ik benadrukte dat hij met die 5 uur bedoelde: eten, trainen, etcetera opgeteld.
                          maar ik ben het helemaal met je post eens. wel jammer dattie een maand of 2 te laat is

Comment

Het was ook niet persoonlijk op jou van toepassing hoor. Maar vind sommige post wel wat respectloos voor iemand die nog ouderwets veel disipline laat zien. Had verwacht dat ondanks zijn (verwaarlozing??) van zijn gezin, wel wat respect zou zijn voor zo'n jongen vanwege zijn manier hoe hij met de sport bezig is. Ik heb zelf ook wel AS gebruikt, dus ben echt geen tegenstander van AS. Iedereen moet doen wat ie wil.
                            Als je op dit forum zit en begint over zijn vrouw die te dik is, vind ik wel dat je moet bedenken dat dit iemand is die nog traint met zoveel disipline,wat je nu nog maar weinig ziet. Dat verdient wel wat respect. En niet van dit soort kinderachtige onzin. (zonde van dit forum).
                            Idd een maand te laat, zit niet zoveel meer op het forum, maar toen ik dit las moest ik toch echt ff reageren.
                            Groet Jeroen

Comment

i know

als het persoonlijk was gweest, had ik ban aangevraagd, op snipke na ben ik toch het langst member hiero

Comment

die gozer krijgt van mij alle respect!! op tv word het nou eenmaal alles wat overdreven gedaan volgens mij. die vrouw mag blij zijn dat hij zoveel discipline heeft om geen aas te gaan gebruiken. het kan nog allemaal stukken erger dan wat die man doet. respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X