Help mijn man heeft een hobby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De insteek van het programma begrijp ik niet helemaal.En dan heb ik het over alle afleveringen.De tv inschakelen om een uit de hand gelopen hobby van je man te beeindigen.De vrouwen worden zo ongeveer als slachtoffer neer gezet,beetje feministisch gedoe (vind ik dan he)...

Als je je al jaren aan iemand loopt te storen,waarom beeindig je de relatie dan niet :s.

Comment

Sommige partners kleineren hun ega jaren en jaren aan een stuk, maar toch blijven ze bij elkaar. Er zijn vrouwen die alleen op klootzakken vallen en mannen die zich enkel tot bitches aangetrokken voelen..maar toch leren ze niet van hun fouten. Waarom blijven mensen steeds hun fouten herhalen? Ik heb geen idee, misschien is liefde blind?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

@ bongo... hij moet zich zeker wel schamen dattie niet normaal met zn gezin aan tafel zit. dan moet je helemaal geen gezin willen en voor jezelf gaan. probleem met hem... hij overdrijft. kijk maar naar zijn dieet. hij gaat kapot.
        maar: hij heeft ijzeren discipline waar velen van ons, ik ook zeker, wel wat van kan leren
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          @ bongo... hij moet zich zeker wel schamen dattie niet normaal met zn gezin aan tafel zit. dan moet je helemaal geen gezin willen en voor jezelf gaan. probleem met hem... hij overdrijft. kijk maar naar zijn dieet. hij gaat kapot.
          maar: hij heeft ijzeren discipline waar velen van ons, ik ook zeker, wel wat van kan leren
          tja over zijn gezinsleven kan ik zo niet snel oordelen. misschien voelt hij zich wel onprettig door de camera. als het wel door zijn sport komt vind ik het wel erg voor z'n kind. overigens denk ik dat zijn vrouw wel wat van zijn discipline mag meepakken en een paar rondjes mag gaan rennen
          Last edited by bong bong; 09-11-2008, 14:29.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
            tja over zijn gezinsleven kan ik zo niet snel oordelen. misschien voelt hij zich wel onprettig door de camera. als het wel door zijn sport komt vind ik het wel erg voor z'n kind. overigens denk ik dat zijn vrouw wel wat van zijn discipline mag meepakken en een paar rondjes mag gaan rennen
            zeg maar een marathon of 2

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X