Lange werkdagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lange werkdagen

Iedereen kent ze waarschijnlijk wel. werk wat blijft liggen invallen voor collega, etc. Vandaag was voor mij zo'n dat ik was op 6.45 begonnen en om 23.30 klaar. totaal 16.45 uur (incl 2 uur pauze) ben wel brakjes, maar wel lekker uutjes gemaakt:P .. hebben jullie ook wel eens van deze extreme dagen? of niet.

Toen ik nog in de horeca werkte wel; 16 uur met 20 min pauze, was me langste werkdag.
    Bij me huidige werk word het hooguit een keer half 7, en dat is het vaak dan ook wel.

Comment

Vroegah ook van die dagen gemaakt nu zeg ik... 8:30 ben ik aanwezig waarvan 30mins pauze. Vindt het best dat als het druk is dat ik een uurtje of 2 langer blijf maar meer niet. En zeker niet op de dagen dat ik sport. In contrakt opgenomen dus geen gezeik zo

Immers...ik werk om te leven, leef niet om te werken.

Comment

Ik werk nooit langer over dan 2 uurtjes extra. Staat in mijn contract.
        Ik heb wel een keertje vrijwillig overgewerkt van 09.00u tot 22.00u, maar dat was toen we een storing hadden gehad. Eenmalig dus.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Toen ik nog in A.G.F. (aardappelen, groeten, fruit) werkzaam was, waren lange werkdagen eerder normaal dan abnormaal.

's Morgens om 3 uur naar de groothandelsmarkt om inkopen te doen. Dan je winkels bevoorraden, daarna naar de diverse veilingen enz. Was ik toch wel bezig tot een uurtje of 21.00 uur. Waarvan ik wel overdag een paar uurtjes van ging slapen. Anders hou je het niet vol met 6 dagen in de week.

En op zondag deed ik de boekhouding en had ik koppijn....

Comment

Ik werk normaal 8 uur maar op bepaalde dagen liefst op zondag als er 300 procent betaald wordt heb ik met 16 uur werken ook geen probleem hoor.

Comment

werk nooit over, kheb er geen zin in
              blijf geen minuut langer, en verplichten kunnen ze niet, tenzij het eeerrggg druk is.
              1x gedaan tot 5 uur ipv van kwart over 4, zal het niet snel nog een keer doen.
              net als zaterdags vragen ze me ook regelmatig, maar het is altijd NEE
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Van tijd tot tijd maar bitter weinig.Meer respect krijg je er niet door dus kunnen ze allemaal de pot op!Ik kijk uit naar het moment dat ik mijn diploma bedrijfsbeheer haal en een winkeltje in voedingssups kan starten.Dan zal ik wel overuurkes kloppen.
                getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                  Van tijd tot tijd maar bitter weinig.Meer respect krijg je er niet door dus kunnen ze allemaal de pot op!Ik kijk uit naar het moment dat ik mijn diploma bedrijfsbeheer haal en een winkeltje in voedingssups kan starten.Dan zal ik wel overuurkes kloppen.
                  de belgische body en fit shop?:P

Comment

langste werk dagen
                    was periode van 2 maand
                    bij een hotel hier in de buurt
                    18 uur per dag 1uur pauze (krap aan)
                    en bleef daar slapen
                    dus maakte gemiddelt werl 20 uur per dag en 4 uur slaap
                    welke om het uur ff langs de keuken wat eten halen natuurlijk
                    maar dik de helft was zwart dus na die 2 maandje wel lkkr veel pleuries
                    voor 17 jarig kereltie

Comment

ik ben elke dag om 7uur van huis en kom om 8uur thuis.

Comment

Ik heb ooit (toen ik 16 was) vier banen gehad: overdag fulltime in een fabriek, s'avonds in een bakkerij, op woensdag avond ipv bakkerij in een kroeg en zaterdag en zondag op een kinderpretpark.

Zo extreem is het niet meer geweest sindsdien. Op dit moment vaker extra uurtjes aan het draaien maar dat is omdat ik op het punt sta om een promotie te maken en me dus moet bewijzen.
                        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by punani View Post
                          ik ben elke dag om 7uur van huis en kom om 8uur thuis.
                          Oh, das maar een uurtje
                          Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

1 x en nooit meer 30 uur gewerkt... van smorgens 6 tot 3 normale dag en om half 3 het fijne bericht technische ruimte storing..

oftewel.. overwerken.. en de storing was paar leidingen gebroken... na lang werken en veel fouten gemaakt door de slaap lag ik in mijn bedje om 12 uur smiddags volgende dag... heb wel de rest van de week vrijgehad van de werkgever !!
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Heb bij mijn vorige werk regelmatig lange dagen gemaakt.. maar 1x sloeg alles.. 26uur achter elkaar.. was helemaal gebroken...
                              1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X