Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha wat een baan zeg, het is hier ook supper slecht weer
nog facatures vrij daar, volgens mij gaan wij hier wat te of topic
dus ik laad het hier bij, heb je hem al geladen g o w II
je moet zorgen dat de band tussen jou en de racescene goed blijft ( krijgt opdrachten om wagen te stelen... Maar ondertussen werkt je wel voor de politie..
De racegames die ik nu heb gehad in de Game zijn:
1: Outrun - je tegenstander achtervolgen.. inhalen en x aantal seconde eerste blijven
2: Circuit - Bekend bij Carbon
3: Higway Battle - Zorgen dat je of zoveel feet voor ligt op je tegenstander of voor rijd als de tijd verstreken is
4: Job - de naam zegt het al.. Je gaat auto's stelen
5: Checkpoint - Bekend bij Carbon
6: Sprint - Bekend bij Carbon
7: Take out - x aantal politie wagens uitschakelen
8: Statemoney - Zoveel schade maken en dan ontkomen
9: Escape - x aantal politie achter je aan en maken dat je wegkomt..
10: Baas races zijn er nie echt.. het is nu meer groep races waar je alle pinkslips kan winnen en dus zelf een auto kan kiezen uit 7 wagens !
Dus de Extra dingen in carbon ( de Take out statemoney ) zijn nu aparte races.. ( en moeilijker !! ) .. De politie helikopter is nu ook geavanceerder..
Bij carbon kon je in het busstation naar boven en dan over een afdakje rijden en dan raakte je alle cops kwijt ( INCL de heli.. ) hier lukt dat dus niet
De races die ik beschreef zijn de gene die ik TOT NU TOE heb gezien !
NIeuwe Racetypes :
Take out the gangcrew : Hier moet je een aantal x zohardmogelijk je tegenstander rammen om te kunnen winnen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment