Alle dieren zijn jarig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alle dieren zijn jarig

Hoe beter ik sommige mensen leer kennen, hoe meer ik van dieren ga houden.

Dus alle dieren Gefeliciteerd

Geef ze vandaag extra aandacht, een knuffel, een aai, een klopje enz namens fanatic....

Hierbij dan een felicitatie naar mijn hond Polleke
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Het is dierendag, geen dierenverjaardag

Comment

dan zal ik mijn hond vandaag eens extra verwennen met ipv alleen een hamburger van de mac een heel happymeal voor haar
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik zal mijn goudvissen eventjes verwennen

Comment

dierendag houd in niet je eigen beesten verwennen,dat worden ze iedere dag.
            Maar stil staan bij de beesten die geslacht worden en dan met te veel in de vee wagen gaan.of gefokt worden voor hun vacht enz

Comment

Originally posted by schiedam View Post
              Maar stil staan bij de beesten die geslacht worden en dan met te veel in de vee wagen gaan.of gefokt worden voor hun vacht enz
              Mhmm je mag toch best je eigen beesie effe extra aandacht geven.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Mhmm je mag toch best je eigen beesie effe extra aandacht geven.
                tuurlijk, waarom niet?

maar het is vooral bedoelt voor de dieren die nooit aandacht krijgen, asiel of dieren die gevangen zitten, daar is het eigenlijk voor
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Kom je wat tekort je staat mij aan te staren op je anavar, met van die grote vragende ogen. Je bent helemaal alléén in de woestenij, niemand kijkt naar je om. Nee ik ga je niet slachten en ook niet vervoeren ook kan er niet gefokt worden, immers je bent te klein en alléén. Maar als je verwend wilt worden, dan kun je altijd een afspraak maken met de kater van de buren.

Comment

Fanatic je bent een goed mens.

Comment

Fanatic je bent een goed mens.

Dat zeggen vele mensen in mijn omgeving ook dagelijks tegen mij, ik ben naïef dus ik geloof jullie....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X