Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Nintendo Wii
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostZal ik eens doen! Binnenkort laat ik mijn DS toch ombouwen zodat ik spellen kan downloaden. Misschien dat er online leukere spellen te vinden zijn dan in de winkels?
AHHH NIET DOEN!!!! koop gewoon een R4.. heb het voor nog geen 35 euro gekocht. Het is geen een NDS Rom met een mmc geheugencard, De geheugencard stop je in je pc.. gaat naar een website (ken ze niet uit me hoofd staan opgeslagen in me pc) kiest welke spelletje je maar wilt koppieerd het naar je mmc card.. zet die in je NDS rom holder doet je DS aan.. een nieuwe spellen =)
kijk kijk
YouTube - Nintendo DS R4 Features XBupgrade.com
dus niet ombouwen..verlies je je garantie :P
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Posthmm daar zit wel wat in al lijkt het online gedeelte me toch niet zo interressant :P
ok zelda speel ik alone =)
Comment
-
Het voordeel van de Xbox 360 is dat je later ook de uitbreidingen kunt downloaden.
Voor bijvoorbeeld de Playstation komen de meeste uitbreidingen niet uit.
Voordeel van de wii zijn de sportfuncties (zelf heb ik de wii niet).
Ik raad aan eerst te kijken wat voor games je wilt spelen. Alle 3 verkopen ze op het moment een ander assortiment aan games.
Comment
-
Sorry hoor maar dat je gebanned wordt is een spookverhaal je kan makkelijk online doe ik ook.
QWat betreft de updates je mag niet updaten met een kopie dus op het moment dat er een update is zul je die van een origineel spel af moeten halen dus dat betekent een nieuw spel kopen of lenen
Ik heb nu denk ik alle spellen die er zijn op de wii en het bevalt me prima ik speel mariokart met andere online geen probleem.
zelfde geldt trouwens voor de xbox 360 wordt je ook niet(nog) gebanned en de ps3 is niet om te bouwen.
Comment
-
ik word hier geen wijs uit.
ik heb er regelmatig naar gekeken, maar vind hem er zo onprofessioneel uitzien vergeleken bij 360 en ps3.
dus: is het echt zo leuk om te dansen, tennisen en boxen op zo'n ding? mn vrouw danst graag en ik wil wel boxen, maar dat moet wel werken netuurlek. niet met een reactietijd van 3 seconden en weet ik veel wat allemaal. en schieten met een pistool lijkt me ook de bomeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment