Nintendo Wii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik heb alleen een DS, maar da ding vind ik tegen vallen. Er zijn niet echt veel leuke games op dat ding behalve elke keer weer hetzelfde (braintraining en super flauwe kinderspelletjes).
    Is de PSP beter?
    Yow mark, ooit gehoord van de R4 voor de DS google it up

Comment

Zal ik eens doen! Binnenkort laat ik mijn DS toch ombouwen zodat ik spellen kan downloaden. Misschien dat er online leukere spellen te vinden zijn dan in de winkels?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Zal ik eens doen! Binnenkort laat ik mijn DS toch ombouwen zodat ik spellen kan downloaden. Misschien dat er online leukere spellen te vinden zijn dan in de winkels?

AHHH NIET DOEN!!!! koop gewoon een R4.. heb het voor nog geen 35 euro gekocht. Het is geen een NDS Rom met een mmc geheugencard, De geheugencard stop je in je pc.. gaat naar een website (ken ze niet uit me hoofd staan opgeslagen in me pc) kiest welke spelletje je maar wilt koppieerd het naar je mmc card.. zet die in je NDS rom holder doet je DS aan.. een nieuwe spellen =)

kijk kijk
        YouTube - Nintendo DS R4 Features XBupgrade.com

dus niet ombouwen..verlies je je garantie :P

Comment

nee maar als je de wii ombouwd dan meot het verder geen probleem zijn om die nintendo spellen gewoon te spelen. quibus heeft er verder geen problemen mee gehad lijkt me.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            nee maar als je de wii ombouwd dan meot het verder geen probleem zijn om die nintendo spellen gewoon te spelen. quibus heeft er verder geen problemen mee gehad lijkt me.
            alleen kan je niet meer online spelen.. je wordt gebannend

Comment

hmm daar zit wel wat in al lijkt het online gedeelte me toch niet zo interressant :P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                hmm daar zit wel wat in al lijkt het online gedeelte me toch niet zo interressant :P
                Als ik een Wii ga kopen..is het juist voor het online gedeelte.. Kom op mario kart in je eentje.. terwijl je online kan spelen tegen mensen :P
                ok zelda speel ik alone =)

Comment

eerder met een stel vrienden lekker gek doen. guitar hero lijkt me wel vet
                  Last edited by Beachboy; 27-10-2008, 10:51.

Comment

Het voordeel van de Xbox 360 is dat je later ook de uitbreidingen kunt downloaden.
                    Voor bijvoorbeeld de Playstation komen de meeste uitbreidingen niet uit.
                    Voordeel van de wii zijn de sportfuncties (zelf heb ik de wii niet).
                    Ik raad aan eerst te kijken wat voor games je wilt spelen. Alle 3 verkopen ze op het moment een ander assortiment aan games.

Comment

trouwens, met alleen al het open maken van een console verkrijg je geen garantie meer.
                      maar dat weet je waarschijnlijk wel.

Comment

Sorry hoor maar dat je gebanned wordt is een spookverhaal je kan makkelijk online doe ik ook.
                        QWat betreft de updates je mag niet updaten met een kopie dus op het moment dat er een update is zul je die van een origineel spel af moeten halen dus dat betekent een nieuw spel kopen of lenen
                        Ik heb nu denk ik alle spellen die er zijn op de wii en het bevalt me prima ik speel mariokart met andere online geen probleem.
                        zelfde geldt trouwens voor de xbox 360 wordt je ook niet(nog) gebanned en de ps3 is niet om te bouwen.

Comment

dat klinkt wel goed spellen zijn gewoon te downloaden geloof ik heá? las ook nog spook verhaal dat je het beste op een bepaald merk moet branden.. updates zijn niet essentieel of wel?

Comment

Je kunt het beste op verbatin branden, maar ik heb ook andere gebruikt en die zijn ook goed.
                            upgrades zijn alleen noodzakelijk als je dat spel waar de update op staat wil spelen.

Comment

Heb er een gehad maar vond er geen klap aan.
                              Who's the Chef

Comment

ik word hier geen wijs uit.
                                ik heb er regelmatig naar gekeken, maar vind hem er zo onprofessioneel uitzien vergeleken bij 360 en ps3.
                                dus: is het echt zo leuk om te dansen, tennisen en boxen op zo'n ding? mn vrouw danst graag en ik wil wel boxen, maar dat moet wel werken netuurlek. niet met een reactietijd van 3 seconden en weet ik veel wat allemaal. en schieten met een pistool lijkt me ook de bom
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X