Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bruce[/i];484931]ik word hier geen wijs uit.
ik heb er regelmatig naar gekeken, maar vind hem er zo onprofessioneel uitzien vergeleken bij 360 en ps3.
dus: is het echt zo leuk om te dansen, tennisen en boxen op zo'n ding? mn vrouw danst graag en ik wil wel boxen, maar dat moet wel werken netuurlek. niet met een reactietijd van 3 seconden en weet ik veel wat allemaal. en schieten met een pistool lijkt me ook de bom
weet je wat mij echt de bom lijkt mr lee, een bom lol
@ Bruce
Ding is best aardig, hoewel het boksen niet echt heel precies was. Niet op het meegeleverde stukje spel in ieder geval. Wil je schieten met een pistool dan moet je even de PS2 bak in duiken. Ben de naam van het spel vergeten, maar daarbij had je een spel met een groot blauw geweer waarmee je schoot en alles. Was echt gewoon een arcadehalgame thuis. Dat was kickass.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
ik word hier geen wijs uit.
ik heb er regelmatig naar gekeken, maar vind hem er zo onprofessioneel uitzien vergeleken bij 360 en ps3.
dus: is het echt zo leuk om te dansen, tennisen en boxen op zo'n ding? mn vrouw danst graag en ik wil wel boxen, maar dat moet wel werken netuurlek. niet met een reactietijd van 3 seconden en weet ik veel wat allemaal. en schieten met een pistool lijkt me ook de bom
beiden werken voor geen meter
boksen reageert heel slecht, hij pakt niet goed je stoten.
schieten werkt niet omdat er een kleine vertraging zit tussen de infrarood balk die je voor je tv legt en die wii afstandsbediening. Daarnaast mik je eigenlijk niet op het scherm (zoals bij veel van die light-pistol games wel) maar registreert die balk alles waardoor het weinig zin heeft om lang de loop van je gun te kijken
Tennis is wel aardig.. Wii fit werkt goed.. zijn ook wel leuke spelletjes op verder, maar het is niet zo geniaal als het klinkt.
thanks, little. dit wilde ik dus pcies weten.
niks voor mij dus. ik wilde namelijk met een beamer gaan kloten. ghehe.
Beamer is ook erg gaaf. Heb zelf een hd-ready beamer gehad en koop volgend jaar een full-hd beamer
De Wii kan ik als hardcore gamer niet echt serieus nemen. Wat komt er nou helemaal aan games op uit? Zack & Wicky, Mario, Zelda en dan zijn we er wel? Het is alleen maar vervolg op vervolg op vervolg.....
Dramatisch slechte graphics maken het feestje nog eens compleet.
Beamer is ook erg gaaf. Heb zelf een hd-ready beamer gehad en koop volgend jaar een full-hd beamer
De Wii kan ik als hardcore gamer niet echt serieus nemen. Wat komt er nou helemaal aan games op uit? Zack & Wicky, Mario, Zelda en dan zijn we er wel? Het is alleen maar vervolg op vervolg op vervolg.....
Dramatisch slechte graphics maken het feestje nog eens compleet.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment