World of Warcraft

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by elpadrone View Post
    allemaal vrijgezel zeker?? werken/school..trainen eten en een vrouw= geen tijd om te gaimen
    Werken, slapen, trainen, gamen. Geen vrouw....

Comment

that sucks....of juist niet? hehe
      uut grunn!

Comment

Nog een kolonisten fan (DSO)
        heb ze ook als bord spel heel mooi spel word weer winter en dan zit ik altijd met me vrienden hier het te spelen.
        heb de de huisjes/straatjes/steden/en de rest bootjes enzo wel andere kleur gespoten zoals roze

@elpadrone ja vrijgezel school en trainen en thuis beetje game
        en ja zou wel graag een vriendin willen maar ja daarvoor moet je er eerst goed uitzien en niet zo als ik nu doorzichtig
        Calisthenics / Street workout

Comment

Je hoeft er echt niet goed uit te zien voor een vriendin. Kijk maar naar mij. Ik vind mezelf nu enorm vet en afzichtelijk, maar de vrouwen komen nu meer op me af dan paar maanden terug bij een laget vet% :P En wat ga ik doen nu ik er eindelijk vrouwelijke aandacht is...cutten rofl

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Werken, slapen, trainen, gamen. Geen vrouw....

Het is of een vrouw, of gamen.. soms wil ik beide maar dan krijg ik ruzie met 1 van de 2 =S het is nooit goed argh

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              Het is of een vrouw, of gamen.. soms wil ik beide maar dan krijg ik ruzie met 1 van de 2 =S het is nooit goed argh
              nou ja dat gaat meestal niet samen nee.
              laatstaan dat je vrouw mee doet.

zaterdag was het bij wel het geval was mario kart met 3 chikkies aan het doen. vroeg gelijk aan 1tje wil je mijn vriendin worden

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

zaterdag was het bij wel het geval was mario kart met 3 chikkies aan het doen. vroeg gelijk aan 1tje wil je mijn vriendin worden
                oe handig combineren

Slapend gamen en ondertussen trainen om te werken terwijl je aan het gamen bent
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Dat komt omdat je je creditcard niet in tweevoud hebt. Het is OF WOW of VROUW. In beide gevallen wordt je genaaid, maar bij WOW heb je er tenminste nog wat lol aan

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Dat komt omdat je je creditcard niet in tweevoud hebt. Het is OF WOW of VROUW. In beide gevallen wordt je genaaid, maar bij WOW heb je er tenminste nog wat lol aan
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Hahahahaha.... die is goed!

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                        oe handig combineren

Slapend gamen en ondertussen trainen om te werken terwijl je aan het gamen bent
                        cker nu ik beetje gevraagt hebt wat d'r intresses zijn nog beter veel sport (schaatsen, wielrennen, windsurfen) alleen beetje jammer dat ze stukkie jonger is maargoed boeid mij niet

weer ontopic
                        Falstyr
                        weer lekker bezig met wat je zegt
                        klopt wel alleen vrouw is iets duurder

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

mijn vriendin is verslaafd aan een mmorpg..ging eerst samen met der spelen..(toen ging ik stiekem alleen spelen moest der outlvlen)
                          en nu is ze me alweer voorbij :S

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                            allemaal vrijgezel zeker?? werken/school..trainen eten en een vrouw= geen tijd om te gaimen
                            werken school trainen + vrijgezel = weer tijd over:P

Comment

mijn vriendin is verslaafd aan een mmorpg..ging eerst samen met der spelen..(toen ging ik stiekem alleen spelen moest der outlvlen)
                              en nu is ze me alweer voorbij :S
                              tja jij hebt je gym of heeft zij die ook en ja dan kan je haar dus niet inhalen
                              en om welke mmorpg gaat het?

Comment

Ik doe alleen aan Set en Sudoku en breinkrakers... Met kerst trakteer ik mezelf op een DS, kan ik de trein gaan hersenkraken
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X