Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dank u allen! Ik zal me uiteraard voorbeeldig gedragen in mijn functie van moderator... Ik moet alleen wel toegeven dat ik de afgelopen twee dagen bij een communicatietraining van werk nog maar eens extreem bevestigd heb gezien dat ik inderdaad een control freak ben, dus houd je maar vast .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Gefeliciteerd.Even een vraag.Wat is precies een moderator,en hoe wordt je het dan?
Als je moderator wilt worden moet je heeeeeeeeeeeeeeel veel kadootjes geven aan de mensen die nu al moderator zijn (euro's storten op rekening mag ook)... Regel daarbij is dat de nieuwste moderator de meeste kadootjes krijgt.
Uiteraard een grapje. Moderators zijn de mensen op dit forum die alles een beetje in goede banen houden. Worden onzinnige topics gesloten, posts bewerkt of verwijderd, waarschuwingen uitgedeeld, bans uitgedeeld.... Dan zijn de moderators aan het werk.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Als je moderator wilt worden moet je heeeeeeeeeeeeeeel veel kadootjes geven aan de mensen die nu al moderator zijn (euro's storten op rekening mag ook)... Regel daarbij is dat de nieuwste moderator de meeste kadootjes krijgt.
Uiteraard een grapje. Moderators zijn de mensen op dit forum die alles een beetje in goede banen houden. Worden onzinnige topics gesloten, posts bewerkt of verwijderd, waarschuwingen uitgedeeld, bans uitgedeeld.... Dan zijn de moderators aan het werk.
Om meteen ( als geen modje ) je andere deel van de vraag te beantwoorden..
Moderator word je voor gevraagd... en wat de regels zijn om uberhaupt gevraagd te worden.. weet ik dus echt niet..
JE begint goed tot het punt "regel daarbij is...." daar heb je het nog niet helemaal onder de knie
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment