Originally posted by GeneralIx
View Post
Altijd Leuk
Collapse
X
-
Een getrouwd stel word 1e kerstdag wakker, zegt die vrouw, ik heb me vannacht toch raar gedroomt, ik droomde over een kerstboom vol met lullen...bovenin van die kleine lulletjes, en onderin hingen de grote tampen. Hing die van mij er nog in? vroeg haar man. Tuurlijk zegt ze, onderin he...
2e kerstdag heeft de man ineens een rare droom gehad. Ik droomde over een kerstboom vol met kutten...bovenin van die lekker strakke kutjes, onderin van die uitgelubberde bavianebekken...
Die van mij hing zeker bovenin he, zegt zijn vrouw...
Nee, zegt ie, daar stond de kerstboom in....Who's the Chef
Comment
-
Een man staat bij de receptie van een hotel. Hij wil juist een vraag stellen, als hij per ongeluk tegen een vrouw naast hem stoot, met zijn elleboog tussen haar borsten. De man draait zich om en zegt:
Mevrouw als uw hart net zo zacht is als uw borsten, dan kunt u me dit vast wel vergeven.
Zegt de vrouw:
Als uw penis net zo hard is als uw elleboog, dan is mijn kamernummer 824.
Who's the Chef
Comment
-
Een man komt bij het loket burgerzaken van een kleine gemeente in Zeeland. Achter het loket zit een mooie medewerkster met blond haar.
Ze zegt: 'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'
De man zegt: 'Ik wil graag trouwen.' Ze pakt een formulier en zegt: 'Dat kan. Op welke datum wilt u trouwen?'
De man zegt: 'Dat maakt me niet uit.
Ik ben al lang blij dat jij ook wilt.'
Comment
-
Gisteravond zat ik de kroeg. Het werd tijd om naar huis te gaan en ik stapte van mijn kruk. Maar mijn god, ik storte terstond ter aarde en ik bestelde gelijk een grote kop koffie om te ontnuchteren. Dit herhaalde zich 5 keer en ik besloot toen maar kruipend naar huis te gaan.
Ik wist met moeite de sleutel in het slot te krijgen, deed de voodeur heel zachtjes open, kroop stilletjes naar boven, kleedde mij uit en klom in bed. Naast mijn vrouw die nog steeds sliep. Ik dacht, die heeft gelukkig niet gemerkt hoe laat het is en hoe dronken ik wel niet moet zijn om kruipend naar huis te gaan...
De volgende ochtend stonds zij tierend aan mijn bed en riep dat ik weer eens dronken was geweest. Ik vroeg aan haar hoe zij dit wist..
Nou, zo zei zij, je rollator staat nog in de kroeg!
Comment
-
Sta bij een stoplicht en zie een bline met een blindegeleidehond. Op het moment dat het licht op groen springt begint de hond tegen de linkerbeen van de man aan te pissen ipv hem naar de overkant te brengen.
Tot mijn verbazing geeft de man de hond een koekje.
Ik zeg dus: "Als ik jou was zou ik de hond niet belonen maar hem eens flink onder zijn ballen trappen!"
De blinde man begint te lachen en zegt: "Daarom geef ik hem juist het koekje. Dan weet ik precies waar zijn voor- en achterkant zit!"Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Een koppel dat al 20 jaar getrouwd was, lag op een avond samen in bed, wanneer de vrouw plots voelde dat haar man haar begon te betasten zoals hij al heel lang niet meer gedaan had.
Het kriebelde eerst een beetje als zijn vingers begonnen in haar nek, en dan langzaam naar beneden schoven langs haar rug. Dan streelde hij haar schouders en nek, zijn hand schoof langzaam over haar borsten. Dan schoof zijn hand naar haar linker arm, streelde opnieuw langs de zijkant van van haar borst, schoof zo langzaam langs haar zijde naar beneden over haar achterste, langs haar been tot aan haar enkel.
Dan schoof zijn hand langs haar linkerbeen langzaam naar boven, stopte als hij bovenaan was en begon opnieuw onderaan haar rechterbeen op dezelfde wijze. Toen, halverwege haar rechterbeen, stopte hij plots, rolde op zijn zij terug en begon naar de tv te kijken.
Zijn vrouw was intussen natuurlijk lichtjes opgewonden geraakt door al zijn gestreel, en vroeg met zachte, liefhebbende stem:
Schat, dat was heerlijk. Waarom ben je gestopt??
Hij antwoordde:
Ik heb de afstandbediening gevonden...
Comment
-
Geïnteresseerd bekijkt een bejaard echtpaar het optreden van een wonderdokter op de televisie.
'En nu,' zegt de wonderdokter, 'kunt u thuis mijn magische krachten uitproberen. Leg één hand op de beeldbuis en de andere hand op de zieke plek van uw lichaam.'
De vrouw legt een hand op de beeldbuis en de andere op haar buik. Haar man legt zijn vrije hand in zijn schoot.
'Wat doe je nu?' vraagt zijn vrouw meewarig.
'Hij wil zieken genezen, niet de doden opwekken!'
Comment
-
Verkeerd e-mail adres
Een getrouwd stel besluit op vakantie te gaan naar de Caribische zee. Vanwege arbeidsproblemen kan de vrouw niet direct mee en zou een paar dagen later komen.
Wanneer de man aankomt in zijn hotel, ziet hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig is. De man besluit een email naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselt zonder er erg in te hebben een letter in het adres.
De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man. Zij ging haar email doorlezen en viel direct flauw. Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer. Op het scherm las hij het volgende bericht:
"Beminde echtgenote, Ik ben goed aangekomen. Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen. Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag. Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.
P.S. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
Tot vrijdag schat."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: