Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pinada View Post
    geintje schat.
    zo werd ik vanavond ertussen genomen bij kickboxen
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Mamma, mamma, kom gauw, papa heeft zich opgehangen op zolder, schreeuwt Jantje tegen zn moeder.
      Samen rennen ze de trap op de zolderruimte in.
      Maar ik zie pappa hier helemaal niet Jan.
      Haha, lacht Jantje, 1 april, hij hangt in de kelder.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Deze is briljant: afkijken!

YouTube - Youp van 't Hek - Rijbewijs
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Geniaal!!
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Deze is briljant: afkijken!

super hahahaha, wanneer was jij in groningen? wil je er over praten dan ?
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Deze is briljant: afkijken!

Met enige regelmaat zijn zulke opmerkingen vanuit het publiek gewoon ingestudeerd zodat de carbaretier erop in kan gaan.

Desalniettemin is het alsnog geniaal. Haha...
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Een Strakke buik,

'n klein jongetje loopt de slaapkamer van zijn ouders binnen en ziet zijn
                moeder boven op zijn vader op en neer stuiteren.

De moeder ziet haar zoon en klimt snel van vader af; bang voor wat haar zoon
                gezien heeft.
                Zij kleedt zich snel aan en gaat naar hem toe. De jongen vraagt aan zijn
                moeder "wat waren jij en vader aan het doen ?"
                Moeder antwoordt : "Je weet dat je vader een dikke buik heeft en dat ik zo
                af en toe op die buik moet gaan zitten om hem weer plat te maken"

"Oh," zegt de jongen, "dat is tijdverspilling".
                "Hoezo dat dan? " vraagt zijn moeder verbaast.
                Nou, zegt de jongen, iedere keer als jij naar de winkel gaat komt de
                buurvrouw. Zij gaat dan op haar knieën zitten en blaast hem weer op.........
                ....

Comment

• Een man laat een huis bouwen.

De architect vraagt hem hoe de woning er uit moet ziet.
                  Antwoord de man : 'Rond' !???

De architect : 'Ja maar mijnheer ... hoe moet bijvoorbeeld uw woonkamer er uit zien' ?
                  De man : 'Rond' !

Architect : 'Maar mijnheer, ik begrijp u niet goed ... en uw WC dan' ?
                  De man : 'Rond' !

Architect : 'En uw gang dan ?
                  De man : 'Ook rond , rond , alles rond' !!!

Architect : ' Maar mijnheer , dit is niet te realiseren , hoe komt u daarbij ...Leg me dat eens uit!!

De man : 'Nou, ik hoorde mijn schoonmoeder gisteren tegen mijn vrouw zeggen : 'Als je toch aan 't bouwen gaat , dan kun je misschien hier of daar wel een hoekje voor mij vinden om te wonen' !?!?!?!
                  ....

Comment

• De kindertjes gaan voor het eerst naar de basisschool en je juffrouw voor de klas wil eens kijken hoever ze zijn in het begrijpen van de taal. Dus vraagt ze aan de kinderen wie er n zin kan maken met waarschijnlijk. Meteen gaan er links en rechts een aantal vingertjes omhoog, en de juffrouw kiest de eerste uit. Ze kijkt op haar spiekbriefje en zegt, Wimpie vetel het maar eens.Dus Wimpie begint zijn verhaal, toen ik daarnet naar school kwam zag ik 2 auto,s staan met deuken en de mensen stonden papieren in te vullen op de motorkap. Dus waarschijnlijk hebben ze een ongeluk gehad.. Helemaal goed Wimpie zegt de juf. Ikke ikke word er geroepen door de klas. Zo kareltje vertel jij het dan maar. Dus ook Kareltje begint zijn verhaal. Nou juf gistermiddag toen ik thuis kwam lag mijn zus spiernakend op de bank, en haar vriend stond naast de bank en was haastig zijn broek dicht aan het maken.. Zo zo zegt de juf die bang is voor wat hij gaat zeggen.. En Kareltje gaat verder. Dus waarsschijnlijk heeft mn zus haar vriend gewoon achter de bank zitten poepen, de viezerik.....

Comment

• In verband met het faillisement van The Entertainment Group heeft Marco Borsato twee nummers herschreven:
                      Rood:-> Ik sta nu rood
                      Binnen:-> Kan niet meer pinnen

Daarnaast is symphonica in Rosso gewijzigd in bankrekening in rosso.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Heheeh.

sigpic

Comment

• dies leuk :P marco met neit meer poinnen staat op me hyves XD

hier nog ene moppe tappper

Een vrouw loopt met haar jonge dochtertje door Amsterdam
                          en op een gegeven moment lopen ze over de wallen.

Het jonge meisje, verbaasd over de vrouwen achter de ramen,
                          vraagt logischerwijs: 'Mamma wie zijn die vrouwen daar in het rode licht?'
                          De moeder wil die ellende voor haar dochtertje nog even besparen
                          omdat ze haar daar nog te jong voor vindt en zegt:
                          'Oh niets schat, die staan te wachten, tot hun man ze komt ophalen!'
                          Een feyenoord-supporter die daar toevallig rondloopt hoort dat, en wil
                          de moeder eens lekker in verlegenheid brengen en hij zegt:
                          'Nee hoor meisje, er is niets waar van wat je moeder zegt,
                          dat zijn HOERTJES, die gaan met mannen naar bed, voor geld!'

Het jonge meisje kijkt verschrikt op en vraagt:
                          'Mamma, krijgen hoeren daarna dan ook kinderen?'
                          Waarop de geïrriteerde moeder zegt:
                          'Tuurlijk schat waar denk je dat al die feyenoord-supporters vandaan komen?'

Comment

• Nog een paar leuke tegeltjes

Last edited by Beachboy; 11-10-2009, 18:23.

Comment

• Paar leuke tegeltjes konden natuurlijk niet ontbreken

Comment

• Ik zie alleen maar ????????
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X