Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Man, ik ken weinig mensen die een halve ton kunnen legpressen, maar jij wordt er 1 van!
Alleen nog wel wat dieper gaan zoals Falstyr al zei. Liever wat minder reps, maar wel volledige bewegingsbanen! Desalniettemin ben ik zeeeeeeeeeer onder de indruk!
dieper. das makkelijk gezegd!! dan wordt het gewicht ineens 2x zo zwaar. met zulke gewichten zou ik het het zo blijven doen, maar das mijn mening. helemaal je knieen tegen je borst dan hou je een bak aambeien over dat wil je niet weten. nee, niet die rood gespikkelde lekkre vruchtjes. ik bedoel die spataderen om en nabij of zelfs UIT je anus
dieper. das makkelijk gezegd!! dan wordt het gewicht ineens 2x zo zwaar. met zulke gewichten zou ik het het zo blijven doen, maar das mijn mening. helemaal je knieen tegen je borst dan hou je een bak aambeien over dat wil je niet weten. nee, niet die rood gespikkelde lekkre vruchtjes. ik bedoel die spataderen om en nabij of zelfs UIT je anus
Weer lekker gezegd Bruce.Heerlijk.Aambeien uit je reet,een baviaan is er jaloers op.
heb je er verstand van? ik doe deze oef niet zo heel lang maar ik ga/ging wel wat dieper als sakura en heb de laatste tijd last van men reet me stuitje om precies te zijn. ik zelf zie niks aan spataderen. maar zijn dit bijverschijnselen van aambeien??
Sorry hoor. iedereen is erg impressed maar ik zie echt geen 445 kilo daar. Die oranje schijven zijn 25kg, die gele 15kg, de anderen zijn 20kg en 10kg als ik de dikte zo bekijk. En je hebt 5kg buitenop hangen.
4 x 25kg
1 x 5kg
3 x 20kg
1 x 10kg
En dat aan beide zijden is 2 x 175kg = 350kg
Hoe kom je in vredesnaam aan 445kg??? Er ligt toch niks bovenop?
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment