Oh My God!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by komkommer View Post
    Ja met squatten reken je de stang mee. Die ligt direct op je nek. Hoe bepaal je nou wat een basis gewicht van een leg press weegt, weegschaaltje er tegenaan?? Ik heb al tientallen legpresses weggeduwt en nog nooit eentje gehad die 45kg zwaar is zonder gewichten

met een 45 graden leg press is het simpel, gewoon de gewichten die je er aan hangt, met alle andere leg presses is het niet meer na te gaan wat je nou wel of niet kan, de een heeft een nautilus verloop, de ander ligt op een andere hoek, en weer een andere gebruikt een stack (die recht omhoog gaat). Als nou ook de een wel en de ander niet het 'basis gewicht' van het toestel gaat meerekenen dan wordt het wel erg wazig wat iemand kan wegdrukken.
    dat jullie dat wel doen zegt natuurlijk wel wat over jezelf, staat natuurlijk stoerder om een zwaarder gewicht te kunnen noteren.
    niet helemaal met je eens, op de legpress stond duidelijk 40 of 45kg (dat weet ik niet meer) en zoals mr lee het al zei,

"het verschil is: hoeveel kg druk je weg op de legpress, OF: hoeveel kg hang je aan de legpress"

als ik geen gewichten aan de leg press zou zetten zou het niet betekene dat ik 0kg aan het pressen was.. maar de gewicht van het machine zelf

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Zo en nu met je knieen verder naar je borst voor het echhie
      Mijn idee. +1

Op de sportschool ook zn soort gast, weegt 70 kg.....bankdrukt 130 kg.

Tot i m goed ging doen, toen was 70 kg te zwaar

Ik doe t je igg niet na sakurakilla
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
        Mijn idee. +1

Op de sportschool ook zn soort gast, weegt 70 kg.....bankdrukt 130 kg.

Tot i m goed ging doen, toen was 70 kg te zwaar

Ik doe t je igg niet na sakurakilla

perfect form rulezzzzz!

@sakura: I'll always be one step ahead

Comment

je hebt tog ook beginnelingen, die alleen eerst met stang trainen
          dan zeg je tog ook niet dit is nul kilo, stang teld gewoon mee
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post

als ik kleiner was laten we zeggen 1,55cm dan zou ik veel meer gedaan hebben?

Veel meer is een groot woord. Je kan het wel grofweg berekenen. Eerst maar een makkelijke berekening.
            Iemand van 1,60 vergelijken met iemand van 2,00 meter. Dan let je puur alleen op het lengteverschil. Er zijn natuurlijk wat details maar grofweg als je er van uitgaat dat je bij 40cm lichaams-lengteverschil 10cm bovenbeenverschil hebt. Dus dan ga je er even voor het gemak van uit dat de persoon van 2 meter een bovenbeen van 50cm heeft en de persoon van 1,60 meter een bovenbeen van 40cm.

Laten we voor de theorie er even vanuitgaan dat je van bilniveau je been naar voren duwt, je bilspier heeft (voor de berekening) een hefboom van 10cm op je heup. De kracht wordt via je knie overgebracht op de leg press. Beide personen hebben 2000 kilo kracht vanaf dat bilpunt.
            De persoon van 2 meter heeft nu een hefboom van 50cm waar tegenop gedrukt moet worden. van die 2000kg blijft nog 400kg over aan kracht die op de knie overgebracht kan worden. De persoon van 1,60 m heeft een hefboom van 40cm. Van de initiele 2000kg blijft nog 500kg over. Dat is 25% meer.

Jij bent 1,69m. Als je 1,55m zou zijn dan zou je rond de 9% meer kunnen drukken. LET WEL, dit is puur theoretisch. Ieder mens verschilt natuurlijk, en je hebt ook nog zoiets als peesaanhechtingen die op verschillende hoogtes kunnen zitten.
            Maar als je dus puur naar de hefboom kijkt dan werkt het zo.
            Dus iemand van 2 meter kan 200kg bankdrukken, dan kan iemand van 1,60m 250kg bankdrukken als hij diezelfde spieren zou hebben.
            Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

in princiepe mag je alleen dat ding meetellen wat je wegdrukt bij de leggpress, niet de hele machine
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

ja je zak, slome. die hele machine is 300kg
                zet maar onder je naam: een van de 3 simpelen
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post

ben wat trager van begrip in het weekend
                  jij dikke hamsterhoofd
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                    in princiepe mag je alleen dat ding meetellen wat je wegdrukt bij de leggpress, niet de hele machine
                    Hahahahaha. Die gaan in het quote topic.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gegegegeeg.
                      btw: dik hoofd is weg. inmiddels nog maar 103kg. stabiel dat wel. maar met vet. maarrrr... dat was ik altijd in top van kuur. hooguit 106. dus: ok. maarrrrr vocht weg, dus mn hoofd is weer normaal voorzover je dat kan noemen

Comment

whaahaahhahahaha.. zit ik net mn vrouw te vertellen over dit topic, vraag ik: je weet wel wat een legpress is? zegt ze: ja je lek prikken.

hahahahahaha

Comment

gegegegeeg.
                          btw: dik hoofd is weg. inmiddels nog maar 103kg. stabiel dat wel. maar met vet. maarrrr... dat was ik altijd in top van kuur. hooguit 106. dus: ok. maarrrrr vocht weg, dus mn hoofd is weer normaal voorzover je dat kan noemen
                          Topic basher!!! maak maar je eigen topic hehe. Anyways wordt ik zelf bij uw vrouw beroemd

Comment

Is de 450kg al gelukt?
                            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
                              Is de 450kg al gelukt?
                              not yet als ik voor die 450kg ga moet ik het gaan filmen

Comment

Waar ergens train je?
                                Ik wil ook weer eens leg pressen...maar dan in een comfortabel stoeltje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X