Oh My God!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zekrs voor wat hij druk met zijn benen ziet hij er niet echt uit nee.

ma ja 415 kilotjes is niet vekeert voor zo'n klien popetje

keep up the good work.

Comment

denk toch niet dat er velen onder ons het hem zouden achter doen en van dat verder zakken dat hier voortdurend passeert, na zo een workout, zoveel werksets denk ik dat er weinig nog dieper gaan

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
        denk toch niet dat er velen onder ons het hem zouden achter doen en van dat verder zakken dat hier voortdurend passeert, na zo een workout, zoveel werksets denk ik dat er weinig nog dieper gaan
        ik wil niet zeuren ofzo hoor maar kan je dan niet gewoon een wat lager gewicht gebruiken zodat je wel dieper kan gaan?
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Mensen die het beter kunnen laat zien op een filmpje zoal sakura heeft gedaaan.

al laat maar zien of je dieper kunt zakken als dat.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            ik wil niet zeuren ofzo hoor maar kan je dan niet gewoon een wat lager gewicht gebruiken zodat je wel dieper kan gaan?
            zeur dan gewoon niet
            just kidding, voor bb-en is het wel interessanter dieper te gaan, de beweging zo perfect mogelijk te gaan uitvoeren maar om je kracht op te drijven steekt dat zo nauw niet wil daarvoor niet zeggen dat je het niet goed moet doen

probeer jij eens 8setten zwaar te squatten en kijk hoe diep je nog komt op je laatste sets je zult zien dat je er ook niet komt

Comment

wat is je squat 1rm dan, dan kan je pas vergelijken. Machines zijn overal anders. Iig good job

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                zeur dan gewoon niet
                just kidding, voor bb-en is het wel interessanter dieper te gaan, de beweging zo perfect mogelijk te gaan uitvoeren maar om je kracht op te drijven steekt dat zo nauw niet wil daarvoor niet zeggen dat je het niet goed moet doen

probeer jij eens 8setten zwaar te squatten en kijk hoe diep je nog komt op je laatste sets je zult zien dat je er ook niet komt
                lol precies dat wou ik posten. De beginsetjes (tot 6st set denk ik) gingen in perfecte vorm

@pumped
                geen idee wat me 1rm squat is nooit op 1rms gedaan

Comment

probeer jij eens 8setten zwaar te squatten en kijk hoe diep je nog komt op je laatste sets je zult zien dat je er ook niet komt[/quote]

dat is wel onzin. vind je zelf niet.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                    Zo is het.Zonder gebruiken heel gespierd of heel sterk worden,dat zijn de echte sporters.Nu vind ik jou Sakurakilla behoorlijk sterk,maar je gespierdheid valt me wat tegen.Niet negatief bedoeld hoor,maar met zulke gewichten verwacht je meestal wat meer spier.

No offence @ sakurakilla maar als je kleiner bent dan heb je nou eenmaal minder spier nodig om een gewicht weg te drukken. Door kortere benen is de hefboom namelijk veel makkelijker.
                    Dit is ook reden no 1 waarom die olympische gewichtheffers allemaal rond de 1,60m zijn.

Kan er nog steeds niet bij dat je het gewicht van het toestel meerekent. heb nog nooit van iemand gehoord dat ie dat deed....
                    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

ik wel komkommer. dus je ben jaloers.
                      maar... idd laat iedereen maar met zn filmpjes komen.
                      wat snap je niet gorilla? ik zei dat ik WEL het gewicht meetel van de machine.

@komkommer: dus bij bankdrukken heb je ook nog nooit iemand gezien die het gewicht van de stang meetelt?
                      het verschil is: hoeveel kg druk je weg op de legpress, OF: hoeveel kg hang je aan de legpress
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by komkommer View Post
                        No offence @ sakurakilla maar als je kleiner bent dan heb je nou eenmaal minder spier nodig om een gewicht weg te drukken. Door kortere benen is de hefboom namelijk veel makkelijker.
                        Dit is ook reden no 1 waarom die olympische gewichtheffers allemaal rond de 1,60m zijn.

Kan er nog steeds niet bij dat je het gewicht van het toestel meerekent. heb nog nooit van iemand gehoord dat ie dat deed....
                        hoe kom je er eigenlijk achter hoe zwaar dat is? is dat per toestel verschillend

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                          Zo is het.Zonder gebruiken heel gespierd of heel sterk worden,dat zijn de echte sporters.Nu vind ik jou Sakurakilla behoorlijk sterk,maar je gespierdheid valt me wat tegen.Niet negatief bedoeld hoor,maar met zulke gewichten verwacht je meestal wat meer spier.
                          sakura is idd sterk, vooral in zn benen.
                          maar denk toch dat het jaaaaaaaaren duurt voordat je echt de spierdefinitie naar boven komt. als je in veel bladen leest, dan zie je ook bij de bb-ers die er goed uit zien , minstens 5 a 6 jaar serieus trainen. (de pure naturals heb ik het dan over).

en verder weet ik niet of hij nou goed visualiseert of dat hij juist alleen t gewicht in zn hoofd heeft. MM-connection is ook wel belangrijk voor spiergroei. En de oefeningen goed uitvoeren op een wat lichter gewicht , daar is hij wat eigenwijs mee :P

maar geduld is een schone zaak.
                          Als hij over 2 jaar nog steeds neit gespierd is, dan moeten we maar eens een functioneringsgesprek met 'm aangaan

Comment

Originally posted by bruce View Post

@komkommer: dus bij bankdrukken heb je ook nog nooit iemand gezien die het gewicht van de stang meetelt?
                            het verschil is: hoeveel kg druk je weg op de legpress, OF: hoeveel kg hang je aan de legpress
                            juiiisssssttttt!!! nu snap ik het helemaal bruceje..

@komkommertje
                            is niet erg man maar maar als ik kleiner was laten we zeggen 1,55cm dan zou ik veel meer gedaan hebben? Anyways precies wat bruce zei.. er zijn mensen die bij het bandrukken de stang ook meetellen..want ja die druk je ook in principe weg. Hetzelfde voor de linear leg press machine.. zonder gewichten is dat ding al 40 of 45 kilo

@bong
                            Gewicht staat met een stikkertje erop en het verschilt per machine. Op de vorige filmpje was de basis gewicht 53kg

@dedicated
                            zomer 2009 (tweeduizendnegen) heb ik jou ingehaald. Mark (niet jij DSO gehehe) my words =)
                            Last edited by sakurakilla; 28-11-2008, 12:11.

Comment

Originally posted by bruce View Post

Ja met squatten reken je de stang mee. Die ligt direct op je nek. Hoe bepaal je nou wat een basis gewicht van een leg press weegt, weegschaaltje er tegenaan?? Ik heb al tientallen legpresses weggeduwt en nog nooit eentje gehad die 45kg zwaar is zonder gewichten

met een 45 graden leg press is het simpel, gewoon de gewichten die je er aan hangt, met alle andere leg presses is het niet meer na te gaan wat je nou wel of niet kan, de een heeft een nautilus verloop, de ander ligt op een andere hoek, en weer een andere gebruikt een stack (die recht omhoog gaat). Als nou ook de een wel en de ander niet het 'basis gewicht' van het toestel gaat meerekenen dan wordt het wel erg wazig wat iemand kan wegdrukken.
                              dat jullie dat wel doen zegt natuurlijk wel wat over jezelf, staat natuurlijk stoerder om een zwaarder gewicht te kunnen noteren.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                                @bong
                                Gewicht staat met een stikkertje erop en het verschilt per machine. Op de vorige filmpje was de basis gewicht 53kg

kijk! dat is handige info! by the way, waar train je want die 30kg schijven spreken mij wel aan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X