Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind het wel leuk om te weten in welke fitnessclub jullie sporten en of je het wel een goed of een slecht club vindt en waarom.
Zelf sport ik bij fitnessfirst!
-€0,00 contributie per maand en kan dan oneindig veel sporten.
-Correcte materialen en gewichten. Uitbreidbaar naar smaak.
-Er wordt altijd mijn soort muziek gedraaid. Iets wat echt een plus punt is
-Begeleiding is top. Er loopt iemand rond die weet wat ie doet....meestal niet altijd.
-Er is een bubbelbad. Je moet alleen zelf de bubbels maken, maar voor de contributie maar ik daar geen punt van
-Geen beachboys die de hele tijd in de weglopen
-Er is een tennisbaan. Ok je moet dan even de Wii aanzetten
-Er zijn nooit wachtrijen voor de douche. Zo ja dan schop ik me kat de douche uit.
zeer mooie sportschool contributie is wel duur 35 euro in de maand maar dan heb je ook wat namelijk: sauna, zonnebank, squash, alle soorten kracht apparaten die je maar kan bedenken en gratis drinken en fruit
en je kan er altijd onbeperkt terecht.
zeer mooie sportschool contributie is wel duur 35 euro in de maand maar dan heb je ook wat namelijk: sauna, zonnebank, squash, alle soorten kracht apparaten die je maar kan bedenken en gratis drinken en fruit
Duur? kerel gratis drinken en fruit?
Nou die van mij is duur 125 in de 3 maanden dat is dus 41,60 in de maand geen drinken geen fruit geen gratis zonnebank maar wel genoeg gewichten daar gaat het me om
Dumbbells tot 50kg en oneindig veel schijven
Ik zit zelf bij Special Sports in Amstelveen zit wel per jaar op 423,50 en dan heb ik nog een jeugd prijs dus niet de volwassenen prijs dat is nog ffies ongeveer het dubbele.
het is er erg groot en met alles er op en eraan
Ik zit op een rukkutfockflapshitrotbederfvaldood sportschool waar dumbells tot 24kg gaan (je moet ze zelf maken als je zwaarder wilt) dan heb je kannonen van 2 meter die je niet kan gebruiken met dumble flat press of enige andere oefening in die buurt.
Cardo gym te Veldhoven. Vrije gewichten sectie is voldoende. Dumbells zat tot 40kg, maar maar een vrije barbell (die van het bankdruk toestel), en geen squatrack. Dat blijf ik een vuile kutstreek vinden. Betaal er ergens in de 40€/mnd voor.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
zieke gast met je duur.
ik betaal 38euro voor onbeperkt en zonnebank en sauna maar geen drinken en fruit.
andere sportschool hier is 57 euro zonder zonnebank enzo. dus je bent een lucky ass
Duur? kerel gratis drinken en fruit?
Nou die van mij is duur 125 in de 3 maanden dat is dus 41,60 in de maand geen drinken geen fruit geen gratis zonnebank maar wel genoeg gewichten daar gaat het me om
Dumbbells tot 50kg en oneindig veel schijven
Grtz,
lol...ik betaal 357 euro per maand maar dan heb ik ook alle extra's wat je maar kan krijgen.. Train bij Fitness First Boompjes (rotterdam)
SHK Arnhem 40 euro per maand 3x per week.....
Aardig aan de prijs, ga vaak tussen de middag heerlijk rustig... bepaalde avonden zijn altijd erg druk (maandag/vrijdag vaak).. Maar genoeg aan apparaten/gewichten en 5 minuutjes van huis met 't brommertje.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment