Saskia Salemink bij Paul de Leeuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Saskia Salemink bij Paul de Leeuw

Een van Nederlands beste bodybuildsters was gisteren bij Mooi weer de Leeuw te zien! Voor diegenen die de aflevering niet gezien hebben is hier de link: Player omroep.nl

Gewoon doorspoelen tot je het fragment te zien krijgt

Man wat is ze gespierd!
    Geniet, en drink met maten!

29:30
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Is dat DSO waar je naar verwijst, Pinada?
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Is dat DSO waar je naar verwijst, Pinada?
        Het is het gedeelte in het videofragment waarin Saskia in beeld komt kerel

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

Saskia? Die heb ik niet gezien, ik heb alleen maar gekeken naar dat goddelijke lichaam van die kerel in dat paarse broekie...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Aaaaaaah Ik dacht dat je wou stoefen dat je op TV gekomen was
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Saskia

Ik had 't ook nog gezien, man die man dacht echt dat die heel wat was
              En zij is wel enorm gespierd ja

Comment

Heb wel zo me twijfels waar ze dan op testen bij die gecontroleerde wedstrijden lol, man o man wat is die meid gespiert
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha die vent deed wel heel mooi mee maar naast die vrouw zou ik me gewoon een lucifer stokje voelen damn man

Comment

ze heb stekels onder dr oksels. ghehe. zou k never doen. je weet vantevoren dat ie over as begint. ja: vroeger wel es wat geprobeerd en daarna snel eroverheen: nu wedstrijden, bla blaaa blaaaaa blaaaaaaaa
                    beter als ze wat droger was geweest. nu dikke kont
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Moest wel lachen toen Paul begon over haar zware stem en het gebruik van AS...zei ze gewoon dat het van het vele roken kwam hahaha! Zo kun je ook mooi van de discussie over AS afkomen

Comment

zowel die kerel als de dame zijn goed voor mijn motivatie
                        Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

Wat een vreselijk aanzicht dat mens en nog zwaar geblondeerd ook,om te kotsen.En dan nog zo dom/laf zijn om niet toe te geven dat ze compleet vol zit met troep.Dat ze gewoon de gedachte heeft dat wij dan maar denken dat het puur natuur is en dan ook nog zo"n Andre Hazes stem.
                          Echt gigantisch nep.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                            Wat een vreselijk aanzicht dat mens en nog zwaar geblondeerd ook,om te kotsen.En dan nog zo dom/laf zijn om niet toe te geven dat ze compleet vol zit met troep.Dat ze gewoon de gedachte heeft dat wij dan maar denken dat het puur natuur is en dan ook nog zo"n Andre Hazes stem.
                            Echt gigantisch nep.
                            ze geeft wel degelijk toe dat dat ze As gebruikt heeft.. maar dat ze het nu niet meer gebruikt omdat ze nu officiele wedstrijden doet..
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                              ze geeft wel degelijk toe dat dat ze As gebruikt heeft.. maar dat ze het nu niet meer gebruikt omdat ze nu officiele wedstrijden doet..
                              Hoezo naief.Jij denkt toch niet dat ze nu clean is.Ongelooflijk dat je dat kan denken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X