nieuwe PC kopen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe PC kopen.

hallo mensen ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen, maar wat zijn nou goede en minder goede computers? heb er zelf minder verstand van. de packerd bell computers zijn wel lekker goedkoop maar heb daar minder goede ervaringen over gehoord of dat nou echt zo is weet ik niet. wat voor pc's hebben jullie van welk merk en zijn jullie daar ook tevreden mee?

Losse onderdelen en samen laten stellen. Ben niet zo'n fan van kant en klaar systemen.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

waar kun je dat laten doen?

Comment

Ik laat da altijd doen bij een maat van me. Heeft daar een bedrijf in. ligt er natuurlijk ook wel aan wat je met je pc gaat doen. Als je niet echt een gamer ofzo bent voldoen de meeste standaard pc's ook wel hoor
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
          waar kun je dat laten doen?
          Laat weten wat je budget is, wat je ermee wilt doen en ik stel een pc voor je samen.
          Ook als je niet gamed kan je een pc in huis halen voor minder waar de kwaliteit velen malen beter is dan bij een regulaire computerzaak.

Comment

budget is max 700 zonder monitor. en gebruik hem dan voor internet. dvd's downloaden en bekijken. en vriendin heeft hem af en toe nodig voor school.

Comment

Voor 700 euro kan je een hele leuke pc samenstellen, ik zal na het eten nu wat voor je in elkaar zetten. Heb je overigens een OM (windows) nodig?

Comment

o ja en dvd's branden natuurlijk. maar heb net gekeken op maxtron.nl daar kun je ook een computer samenstellen alleen lijkt wel als je een pc daar samenstelt of je daar een stuk duurder uitkomt of is dat niet?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Voor 700 euro kan je een hele leuke pc samenstellen, ik zal na het eten nu wat voor je in elkaar zetten. Heb je overigens een OM (windows) nodig?
                  denk het wel. of is dat niet nodig?

Comment

heb een laptopje gehaald heerlijk bodynetten op de bank echt supper

voor mij geen pc meer, maar succes met je nieuwe pc
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                      heb een laptopje gehaald heerlijk bodynetten op de bank echt supper

voor mij geen pc meer, maar succes met je nieuwe pc
                      ja ja ik weet het deed eerst ook is wel relaxe. maar het beeldscherm is kadoek. heeft men vriendin gemold. dus dit keer maar een pc die op zijn plek blijft staan.

Comment

ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

Comment

denk het wel. of is dat niet nodig?
                          Nou als je zelf een OM hebt kan je hier geld op besparen, maar goed ik zal nu even direct wat voor je samenstellen.

Comment

ja ja ik weet het deed eerst ook is wel relaxe. maar het beeldscherm is kadoek. heeft men vriendin gemold. dus dit keer maar een pc die op zijn plek blijft staan.
                            haha vrouwen he, ik heb mijn eerste sjeekje over de laptop van mijn vriendin heen gegooit die ze eergister ook nieuw had gehaald oeps haha
                            maargoed waarom niet weer een nieuwe laptop ideaal tog
                            en deze x blijft ie staan waar die hoort te staan
                            gewoon duidelijk in zijn haha
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                              haha vrouwen he, ik heb mijn eerste sjeekje over de laptop van mijn vriendin heen gegooit die ze eergister ook nieuw had gehaald oeps haha
                              maargoed waarom niet weer een nieuwe laptop ideaal tog
                              en deze x blijft ie staan waar die hoort te staan
                              gewoon duidelijk in zijn haha
                              wat voor laptop heb je gehaald? en waar heb je em gekocht. was ie van je vriendin ook kappot en moest je em betalen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X