rijexamen van bb1990

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rijexamen van bb1990

    het is dan zover
    ik mag vrijdag eindelijk afrijden voor auto rijexamen
    opzich een aardig gunstige tijd, veel mensen zijn dan al aan het werk.
    moet namelijk om 8uur s'ochtends op en om 7uur heb ik nog een 1 rijles en daarna moet het gebeuren.
    alleen wel kut met die k*t scholieren, weet hoe het is, hou me zelf ook nooit aan de regels, maar als je eenmaal moet afrijden, dan zul je ze liever

    maar ja, gewoon proberen rustig te blijven en niet gaan haasten, dan gaat het tog fout, en dat is dus waar ik wel mee zit, als er iets verkeerds is gegaan, denk ik alleen van gassen, wegwezen hier
    en telkens dat kijken wordt je ook niet goed van

    dacht post het nu al maar vast, mss komen er nog handige tips
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

  • #2
    nou ik ben nog geen 18, maar wou binnenkort wel eraan beginnen.
    suc6 mate we horen van je !
    Calisthenics / Street workout

    Comment


    • #3
      Heel veel suc6 kerel.

      Gewoon die examinator imponeren met je grote lijf
      Who's the Chef

      Comment


      • #4
        Originally posted by Been View Post
        Heel veel suc6 kerel.

        Gewoon die examinator imponeren met je grote lijf
        platwalsen

        vantevoren koffie aanbieden, paar slaapillen erin

        thnx beide
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

        Comment


        • #5
          veel sucses vrijdag zal voor je duimen.
          we hooren het wel.

          Comment


          • #6
            oja wat nog een probleem is, is de koppeling, heb de neiging om die vrijwel weer los te laten inplaats van 2a3 sec. vasthouden.
            heb daar gewoon bijna alle lessen mee zitten te kutten

            thnx schiedam
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

            Comment


            • #7
              Maak je niet druk en geloof in jezelf dan haal je hem zeker!!
              Succes kerel!

              Comment


              • #8
                ik heb een tip voor je..

                zet je achter uit kijkspiegel net niet helemaal goed..

                als je achter uit kijk spiegel goed staat dan ben je al snel geneigd om uit je ooghoeken te gaan kijken,, en dan denkt de examinator dat je niet (goed) kijkt.. als je hem een tikkie scheef zet moet je je hoofd wel een beetje bewegen om te kijken..
                als je dit dan doet dan houd je der vanzelf wel rekening mee dat je ook overdreven in je buitenspiegels moet kijken,, zodat de examinator dit ziet..

                veel succes iig!

                Comment


                • #9
                  Ik naam aan dat je in diesel lest, en kan je wel vertellen dat je echt geen 3 seconde je koppeling naar beneden hoeft te houden want dan kom je dus niet vooruit he

                  Gewoon veel kijken, zorgen dat zij/hij ZIET dat jij veel kijkt, beetje tempo erin en veel smalltalk. Ik sorteerde fout voor (tomtom fout vind ik nogsteeds maja :P) me parkeren was ruk, me omdraaiproef haalde ik NET XD die examinator wilde bijna ingrijpen zo dicht zat ik erop (maar ik zei al dat ik dat precies had ingeschat ) en ik ben 3x foutgereden en keer af laten slaan daar net voor de oprit op de terugweg door een bus lol (moest ff wachten maar zenuwen zaten zo hoog dat ik in ze 4 op wilde trekken hehehe)

                  Veel smalltalk, alles goed overzien dus het was wel best. Zolang je niks gevaarlijks doet en je gewoon in controle bent maakt het niet uit of je foutrijd zolang je maar beetje tempo hebt en goed kijkt komt alles goed.

                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • #10
                    Ik weet al bij wie ik dus niet in de auto stap.

                    @ Topic
                    Heb geen idee, zit zelf ook nog wel eens te vechten met de koppeling, maar dat is gewoon een kwestie van gas bijgeven en dan loopt hij best. Succes gabber!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by GeneralIx View Post
                      Ik weet al bij wie ik dus niet in de auto stap.

                      @ Topic
                      Heb geen idee, zit zelf ook nog wel eens te vechten met de koppeling, maar dat is gewoon een kwestie van gas bijgeven en dan loopt hij best. Succes gabber!

                      koppeling?
                      je gas iets loslaten dan kan je de pook uit zijn versnelling halen.. en dan flink duwen in welke versnelling je hem wil en gas geven en door duwen.. gaat het beste bij de 200 :P
                      De waarheid kan erg hard zijn

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Ik naam aan dat je in diesel lest, en kan je wel vertellen dat je echt geen 3 seconde je koppeling naar beneden hoeft te houden want dan kom je dus niet vooruit he

                        Gewoon veel kijken, zorgen dat zij/hij ZIET dat jij veel kijkt, beetje tempo erin en veel smalltalk. Ik sorteerde fout voor (tomtom fout vind ik nogsteeds maja :P) me parkeren was ruk, me omdraaiproef haalde ik NET XD die examinator wilde bijna ingrijpen zo dicht zat ik erop (maar ik zei al dat ik dat precies had ingeschat ) en ik ben 3x foutgereden en keer af laten slaan daar net voor de oprit op de terugweg door een bus lol (moest ff wachten maar zenuwen zaten zo hoog dat ik in ze 4 op wilde trekken hehehe)

                        Veel smalltalk, alles goed overzien dus het was wel best. Zolang je niks gevaarlijks doet en je gewoon in controle bent maakt het niet uit of je foutrijd zolang je maar beetje tempo hebt en goed kijkt komt alles goed.

                        Gewoon indd 1 x alles overdreven doen.. en daarna heb je snel je eigen rijstijl... SUCCES!
                        De waarheid kan erg hard zijn

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by MikeJung View Post
                          ik heb een tip voor je..

                          zet je achter uit kijkspiegel net niet helemaal goed..

                          als je achter uit kijk spiegel goed staat dan ben je al snel geneigd om uit je ooghoeken te gaan kijken,, en dan denkt de examinator dat je niet (goed) kijkt.. als je hem een tikkie scheef zet moet je je hoofd wel een beetje bewegen om te kijken..
                          als je dit dan doet dan houd je der vanzelf wel rekening mee dat je ook overdreven in je buitenspiegels moet kijken,, zodat de examinator dit ziet..

                          veel succes iig!
                          Goeie tip, heb ik toen der tijd ook gedaan hahaha

                          Als ik jou was zou ik vragen of je rijinstructeur ook mee gaat in de auto.
                          De de mijne ook die ging lekker zitten ouwehoeren met die examinator en ik kon lekker op me gemakkie rond rijden hahah.
                          Beetje lullen met die man en klaar is ie.
                          Weet nog wel dat het achteruit pakeren niet eens goed ging
                          Who's the Chef

                          Comment


                          • #14
                            yawgmoth:
                            ik rij diesel jah, fijne auto opzich ( golf 6 )
                            ik bedoelde ook wanneer de koppling aangrijpt ( dus wanneer je op gang komt ), dan 2a3 seconden vasthouden, anders slaat ie af.

                            als ik jou verhaal zo lees, hoef ik me dus geen zorgen te maken. geintje bro
                            had de eerst x met de tomtom ook, lette totaal niet op dat ding, dus reed alleen maar rechtdoor.

                            @been: rijintructeur gaat zeker mee, weet ik het zeker dat het niet rustig zal gaan worden. als ik maar geen stroefe eikel als examinator krijg.

                            @mastertuning:
                            denk dat ik dat nog maar ff niet doe

                            @mikejung:
                            thnx bro goeie tip


                            @topic:
                            met die bijzondere verichtingen heb ik niet zoveel moiete, dat gaat wel lukken, keren op de weg is tog wel het kutste wind ik.
                            laat mij de stopopdracht maar doen
                            ingrepen heb ik ook vrijwel nooit gehad, maar zeg nooit, nooit, vrijdag kan het dus wel gebeuren.
                            wil alleen alles te snel doen.
                            donderdag dan maar ff geen benen trainen, is niet zo fijn met spierpijn afrijden

                            all people thnx al lot
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

                            Comment


                            • #15
                              Ik zou juist wat minder smalltalk houden. Ik merkte echt vooral toen ik begon met rijden (lessen) HEEL snel was afgeleid en me echt duidelijk minder kan concentreren als ik praat. Ook als je goed kan rijden, kan je je iets minder goed concentreren op de weg en alles wat daarbij hoortm dan wanneer je niet praat (al dan niet onbewust) en dat kan echt het verschil zijn tussen het ingrijpen van de examinator en het net op tijd stoppen voor een overstekende kutscholier

                              Veel succes!

                              Nog een tip waar ik veel aan het gehad: probeer niet overdreven netjes te rijden! Dan ga je allemaal gekke dingen doen (dicht langs objecten, als een slak optrekken, fouten maken met inschatten wanneer je gaat remmen en besluiteloosheid bij oversteken wel of niet etc).
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X