Boksgroente

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Liborius View Post
    ja teveel crea ook, naar het belast wel extra je lever en nieren meen ik...vit c ook als ik me niet vergis
    Vitamine c = káns op niersteen. Maar dan moet je zon 40x de maximale hoeveelheid tot je nemen. Lijkt me aardig onmogelijk.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Overdosis vitamine C komt alleen voor boven de 20 gram per dag. En ik geloof niet dat je per dag een heel buisje naar binnen werkt. De kankerstichting raad zelfs aan meer dan 2 gram vitamine C per dag in te nemen in supplementvorm vanwege de verschraling van de Nederlandse landbouwgrond en het gebruik van pesticiden.
    Muscle & Fitness raad aan tussen de 2 en 5 gram per dag in te nemen op trainingsdagen. op rustdagen rond de 2 gram.
    De adviezen die op etiketten staan worden gegeven door het voedingcentrum. En daar neem ik al helemaal niks van aan!
    Sorry ik had je post niet gezien toen ik al op een andere post quote. Dat van de kankerstichting wist ik niet, maar verbaast me niets. Ik kan niet anders dan je post beamen
    Last edited by Patricia86; 04-03-2009, 19:56.

Comment

Originally posted by joepruymboom View Post
      hoe komt het dat je en zwakken neus hebt en als je bang bent om je neus te breken zow ik niet gan boksen zeker weten dat je hem een keer zult breken
      doe zelf thaiboksen en heb het al regelamatig mee gemaakt
      zon hoofd beschremering niet gebruiken zijn inderdaad echt on dingen en je moet tenslotte je verdedigen met je handen mar succes

ghehe... meerdere keren je neus gebroken, maar je moet je met je handen verdedigen? doe dat dan!
      he geintje pik
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by joepruymboom View Post
        hoe komt het dat je en zwakken neus hebt en als je bang bent om je neus te breken zow ik niet gan boksen zeker weten dat je hem een keer zult breken
        doe zelf thaiboksen en heb het al regelamatig mee gemaakt
        zon hoofd beschremering niet gebruiken zijn inderdaad echt on dingen en je moet tenslotte je verdedigen met je handen mar succes
        Ja heb gewoon hele zwakke neus. 2x al gebroken, één keer door door deur tegen me neus aan en andere keer een tennisbal (die heel rustig nog erop kwam). Dusja, maar wil gewoon graag boksen, vind het echt interesant om die technieken te leren en te gaan beheersen. Hoef niet zozeer mensen tikken te geven.

Maargoed, wil het zeker gaan doen iig. Maar dan dus niet die hoofdkappen gezien het kutdingen zijn?

Hebben overigens 16 oz handschoenen!
        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by jake22 View Post
          Ja heb gewoon hele zwakke neus. 2x al gebroken, één keer door door deur tegen me neus aan en andere keer een tennisbal (die heel rustig nog erop kwam). Dusja, maar wil gewoon graag boksen, vind het echt interesant om die technieken te leren en te gaan beheersen. Hoef niet zozeer mensen tikken te geven.

Maargoed, wil het zeker gaan doen iig. Maar dan dus niet die hoofdkappen gezien het kutdingen zijn?

Hebben overigens 16 oz handschoenen!

het is zeker interesant om te leren mar ik wil alleen zeggen als je echt wedstrijden wilt gaan doen dan moet je nie allen over techniek beschikken en talent maar ook over een vechtershart en ik denk dat jij dat vechtershart niet hebt want je bent bang om iets te breken mar zal lang je het voor de lol wilt doen kun je ok tegen je sparringpartner zeggen van doe wat rustiger of doe gewoon lichaamboksen mar je zult er veel plezier in hebben dat weet ik zeker veel succes ermee

Comment

Originally posted by bruce View Post
            ghehe... meerdere keren je neus gebroken, maar je moet je met je handen verdedigen? doe dat dan!
            he geintje pik
            hahaha ja afentoe zijn ze vlugger met slaan dan ik met een dekking mar dat hoord er bij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X