Auto Kopen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Auto Kopen??

Olaa,,

Ik wil binnekort een auto kopen, (zo gauw ik me rijbewijs heb)..
    Wat zijn nou leuke beginners autos? en op wat voor dingen moet ik letten..? Wat is een goede kilometer stand.. etc etc.
    Wil ongeveer €3000,- uitgeven., vind ik mooi zat voor een eerste auto,,
    Het enige wat ik absoluut niet wil is een golf.. niet omdat het geen mooie/leuke/stoere/etc auto is maar omdat ik niet met de hype mee wil gaan
    Ja klopt, ben een eigenwijze lul..

Originally posted by MikeJung View Post
    Olaa,,

Ik wil binnekort een auto kopen, (zo gauw ik me rijbewijs heb)..
    Wat zijn nou leuke beginners autos? en op wat voor dingen moet ik letten..? Wat is een goede kilometer stand.. etc etc.
    Wil ongeveer €3000,- uitgeven., vind ik mooi zat voor een eerste auto,,
    Het enige wat ik absoluut niet wil is een golf.. niet omdat het geen mooie/leuke/stoere/etc auto is maar omdat ik niet met de hype mee wil gaan
    Ja klopt, ben een eigenwijze lul..

Kijk voor een leuke honda civic of zo...

voor 3000 euro?

een kilometertje of 120.000 ( 130.000) op de teller zal mooi zijn.

hoofdzaak nummer 1: laat je niet bezeiken, als je hem koopt, aflevering met nieuwe apk!

Grtz..

Comment

civic... let op roest
      opel... let op roest !!

voor je het weet ben je genaaid met doorgerotte dorpels!!!

De beginners wagens zijn indd..

de honda civic
      de opel astra F
      de golf 2 / 3
      de mazda 323
      de ford fiesta ( 2002 )

Heb wel een ford te koop voor je.. alleen die is 20.000
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

1 tip!!!!!

Koop een japanner.

Toyota corolla of indd honda civic.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

jep Honda civic gaat ook mijn eerste auto worden, maar dan wel coupe
          goede elektronica en motor
          18 jaar, 105 kg,

DL:
          210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Ik zou je beter kunnen helpen als het om motor ging maar heb toch een paar voor je

Opel corsa
            Toyota starlet
            Ford fiesta

Maar ik zou voor een toyota starlet gaan, die dingen krijg je echt moeilijk stuk en ze laten je niet snel alleen achter

succes

Comment

Ik zou idd ook voor een civic gaan,

Heb zelf al mn 3e civic, ( wel is waar uitgebouwd, dus veeel geld erin zitten)

maar waar het omgaat is dat jappaners altijd lang mee gaan..
              Kijk wel uit bij aankoop dathet geen afgetraptte auto is..

Als je test ritje maakt , kijk of alles het gewoon doet ook qua elektra.

daarnaast let je op of er ab normaal veel rook uit de uitlaat komt,
              rij een stukje , trek op tot een km of 80 , 90 ..

schakel na de 3e versnelling en laat hem uitlopen in de versnelling, komt er veel (witte) rook uit de uitlaat, ander autotje zoeken , want dan is je koppakking lek/kapot en is weer on nodig veel werk.

Mn honda heeft nu 260 000 op de teller, en loopt nog als een zonnetje!

Comment

IK zou een volvo 480 gti kopen leuke stoere goede auto let alleen even of de board computer niet stotterd bij het aan gaan.en honda crx is ook leuke auto. zlef ben ik een clio williams fan maar als der wat ee is kost het je veel geld.

Comment

Welke auto je moet kopen is een kwestie van smaak.

Doe motorkap open en zie de staat van de motor.

Start de auto check of i zonder gas te geven 1000 toeren loopt.

Luister of i goed stabiel klinkt.

Kijk ook of er veel rook ontwikkeling is(uitlaat). Is dat het geval, betekend dit dat olie benzine verhouding niet oke is.

Check de koppeling (grijp punt) hoe hoger, hoe kutter.

Doe een test rit en trap hem goed op zn staart, dus snelweg op. Goed op geurtjes gaan letten van verbrand olie oid.

Tijdens het rijden versnellingen gaan checken 1,2,3,4, 5 en achteruit.

Doe motorkap open en let goed op olie lekken ed.

Doe tijdens zachtjes auto rijden stuur los laten kijk of i naar rechts of links trekt.

Nog 1 tip uit ervaring:

Verwissel gelijk olie/filter ed.....

Op een brug zetten en de onderkant bekijken is ook een leuke bezigheid, om oa de staat van de uitlaat pijpen te checken

Je kan hem ook na laten kijken door iemand die er verstand van heeft
                  Last edited by onderhandelen; 10-03-2009, 18:31.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

gti of crx kost nogal qua verzekering ALS je m in de verzekering krijgt..

of je moet op je ouders naam zetten, mjaa bouw je geen schade vrije jaren op

Comment

whoa! de onderhandelen-guide to buy a vehicle.

handig! sticky??? haha
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

K heb een vet filmpje voor je waar je op moet letten.

ff zoeken

Originally posted by Shredmaster View Post
                        whoa! de onderhandelen-guide to buy a vehicle.

handig! sticky??? haha
                        ervaring maakt de man
                        We like it

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                          opel... let op roest !!
                          Vanaf '96 geen probleem meer, in ieder geval geen uitzonderlijk probleem.
                          Meer een aandachtpunt bij Opel zijn dynamo's, accu, turbo (bij de diesel) en de diverse vloeistofpompen ( vanaf 150 - 175000 ). Maar dat zijn zaken waar je altijd naar moet kijken

Verder nog een kleine aanvulling op verhaal van Onderhandelen:

Checken op lekkages zal door de geweldige aanblik die de motor heeft dankzij de hogedrukreiniger niet meevallen. Doe dit ná de testrit van minimaal 50 km.
                          Overigens ook niet de noodstop vergeten, en tijdens flink stevig afremmen het stuur loslaten en letten op trillingen en links of rechts trekken.

Belangrijkste van allemaal: Let op je gevoel. Als alles lijkt te kloppen maar je voelt je er niet lekker bij niet doen.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Eindelijk gevonden.
                            Hier de filmpje.....dis wel een redelijk goed filmpje, veel suc6 er mee

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...70613-0213.asf
                            We like it

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              Vanaf '96 geen probleem meer, in ieder geval geen uitzonderlijk probleem.
                              Meer een aandachtpunt bij Opel zijn dynamo's, accu, turbo (bij de diesel) en de diverse vloeistofpompen ( vanaf 150 - 175000 ). Maar dat zijn zaken waar je altijd naar moet kijken

Verder nog een kleine aanvulling op verhaal van Onderhandelen:

Checken op lekkages zal door de geweldige aanblik die de motor heeft dankzij de hogedrukreiniger niet meevallen. Doe dit ná de testrit van minimaal 50 km.
                              Overigens ook niet de noodstop vergeten, en tijdens flink stevig afremmen het stuur loslaten en letten op trillingen en links of rechts trekken.

Belangrijkste van allemaal: Let op je gevoel. Als alles lijkt te kloppen maar je voelt je er niet lekker bij niet doen.
                              js klopt maaar omdat ik een 3000 euro voorbij zag komen..
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X