En daar zijn we weer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Damn nex weet precies waar je het over hebt, die nieuwe mannetjes die na oud en nieuw besluiten 1 maand te trainen als new year resolution zijn nu gelukkig weer weg, maar nu is er een overdonderende lading beachboys. Die hebben 3x per week bench + bicep + 1miljard situps + cardio -dag, dat ze dat doen geen probleem. Maar damn ik had vorige keer een wijsn=eus die me letterlijke al 2 trainingen lastig van ove rhoe slecht alles wel niet voor je onderrug is, BOR, T-Bar, yates Rows, Deadlifts en ja het wordt nog erger, pullups en zelfs zwaar gaan op de bench is volgens onze hulk met tanktop slecht voor uwe onderrug. Nou dattie anderen daarmee lastig valt is één ding, maar na mijn laatste setje op low rep bench die ik tandenknasend gehaald had kwam monsieur ook ff zeggen, of ik me rug wilde breken want dit was mogool. Nou ben ik heel kalm persoon maar na stressvolle dag en 1 sec na mijn nieuwe PR was ik echt top van spanning dus heb me die kluns toch de held vol gescholden, leek wel roidrage Woorden waarom draag je geen boerka dan hoef ik je blubberbuik, niet bestaande rug, satestokarmpjes en rotkop niet te zien zijn voorbij gekomen.

Dus ohoh wat fijn dat het weer zomer wordt.

Als lange post is sorry maar moest ff verhaal kwijt
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by dijana1984 View Post
      tja ieder zijn eigen ding, wij weten wel beter

gelukkig wel
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja joh, dat had ik vandaag....tijdens de leg press
        sorry maar als vrouw moet je soms ook ff schreeuwen hoor. komt er een gast, die mij na doet, op een wijvige manier, die lulo leidt me gewoon af, weet je hoe irri!! Dat tijdens mijn laatste dus zwaarste set

Comment

Originally posted by dijana1984 View Post
          ja joh, dat had ik vandaag....tijdens de leg press
          sorry maar als vrouw moet je soms ook ff schreeuwen hoor. komt er een gast, die mij na doet, op een wijvige manier, die lulo leidt me gewoon af, weet je hoe irri!! Dat tijdens mijn laatste dus zwaarste set

lekker ierie ja, dat ze je ook nog eens gaan nadoen

gewoon wat van zeggen of er juist boven staan

of een dumbel in zijn nek hehe

Comment

Er komt de laatste tijd een vervelend groepje patstertjes van 16 jaar in de gym die overal bij komen staan om de andere sporters lastig te vallen met vragen en domme opmerkingen zoals :

"Hey jax, kun je niet meer pakken? Da's toch een wijvengewicht?"

Vervolgens gaan ze koud met 20 kg dumbells bicepscurls doen. Idioten. Nog nooit van opwarmen gehoord zeker?

Ik zal blij zijn als het zomer is en die mannekes op het strand liggen en ik weer rustig kan trainen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

MJa, mijn sportschool zit ook vol bicepsmannetjes... Komen binnen, pakken een bankie, zetten hem op de plek waar ze het beste uitzicht hebben op zichzelf voor de spiegel en gaan drie kwartier lang alleen biceps trainen... En zichzelf bewonderen... En iedere tien seconden even kijken of ik ze ook aan het bewonderen ben...

En als ik dan twee dagen later er weer ben, zijn het diezelfde mannetjes, die drie kwartier lang alleen hun biceps trainen...

En als ik dan ga deadliften of squatten kijken ze me enigszins onbenullig aan... Vind ik prima, moeten zij weten, zolang ze me maar met rust laten... Het wordt pas echt vervelend als een kerel je vertelt dat je als vrouw misschien maar wat meer met apparaten moet trainen i.p.v. met losse gewichten
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mijn oplossing: 's morgens trainen van 0800 tot 0900!!
                Op een enkele bejaarde op een loopband na verder weinig patsertjes
                te bekennen! (die liggen nog in bed na de studentenborrel van de avond er voor)

Heerlijk.......
                stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Geen last van!
                  Ik ga altijd gelijk uit mijn werk, ben er dan om 17:15 uur en ja dan heeft mama altijd het bordje spruitjes klaar staan voor die kids

Grtz,
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

haha ik kom niet vaak in gyms, maar ik kan me heel helder die verhaaltjes voorstellen.
                    Wat een trieste typetjes.

@Pinada: Die "mannen" die dat zeggen zijn vast bang voor jou omdat jij waarschijnlijk beter met die losse gewichten kan omgaan dan zij.

Comment

Originally posted by Pink View Post
                      haha ik kom niet vaak in gyms, maar ik kan me heel helder die verhaaltjes voorstellen.
                      Wat een trieste typetjes.

@Pinada: Die "mannen" die dat zeggen zijn vast bang voor jou omdat jij waarschijnlijk beter met die losse gewichten kan omgaan dan zij.

Het is in ieder geval gemakkelijker iemand voor zijn harses te slaan met een losse stang dan met een apparaat

Nog niet geprobeerd hoor, maar dat lijkt me aannemelijk in ieder geval
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

van de week ontzettend gelachten, zag 2 dudes binnenkomen. eentje in een ajax tenuetje (wat ik altijd al grappig vind) heb zelf een hekel aan voetbal en al helemaal van die skinny sukkels in de gym die omadt ze voetballen ook geen benen hoeven te trainen.

Ik zeg tegen een andere gozer, let op die komen binnen, gaan buikspieren doen, daarna biceps en misschien nog even bankdrukken.

En wat schept mijn verbazing, hij deed het exact in deze volgorde
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Wat is dat hier toch met beach boys?Is toch leuk om in de zomer weer is effe je gains op het strand te kunne showe?is extra motivatie...
                          Fuck ordinary,be legendary

Comment

Het punt tommy, is dat het er niet uitziet, behalve dat 95% van die beachboys geen enkele gains maken, de overige 5% heeft 0 rug, geen benen, geen kuiten, geen traps. En als ik ze zie benchen (met 1/4 ROM)ook geen borst. Merendeel weegt 60kg door hun voetbal met hun "badass sixpack"en hun "hy-uge" biceps van de 45 minute bicep curl days. Dat is wat er zo grappig is
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
                              Wat is dat hier toch met beach boys?Is toch leuk om in de zomer weer is effe je gains op het strand te kunne showe?is extra motivatie...

en ze zitten je stom aan te gapen

van kijk die gast eens die is groot die gebruikt zeker

of ze komen met vragen

zo jij hebt wel een mooie biceps hoe heb je dat gedaan dat wil ik ook

fuck off

Comment

@ tommy,

Het grootste gedeelte van dit forum is 24/7 toegewijd aan het leven als krachttrainer/ bodybuilder/ powerlifter of hoe je het ook wilt noemen(no offence)

Het is een hobby,sport, of levenswijze, je past je voeding aan je wilt je lichaam veranderen doelstellingen behalen. Niet alleen voor de zomer, ook in de wintermaanden let je op je voeding om zo de beste vooruitgang te boeken met je training.

en dan......

Komt er zo'n boer die ff snel voor de zomer een sixpack wil halen om chickies te scoren op het strand.
                                maar trainen niet te zwaar want dat is vermoeiend, rug trainen hoeft niet want dat zie je toch niet.
                                en voedingsschema's willen ze helemaal geen flikker aan doen.

beste tommy, snap je nu het punt
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X