Damn nex weet precies waar je het over hebt, die nieuwe mannetjes die na oud en nieuw besluiten 1 maand te trainen als new year resolution zijn nu gelukkig weer weg, maar nu is er een overdonderende lading beachboys. Die hebben 3x per week bench + bicep + 1miljard situps + cardio -dag, dat ze dat doen geen probleem. Maar damn ik had vorige keer een wijsn=eus die me letterlijke al 2 trainingen lastig van ove rhoe slecht alles wel niet voor je onderrug is, BOR, T-Bar, yates Rows, Deadlifts en ja het wordt nog erger, pullups en zelfs zwaar gaan op de bench is volgens onze hulk met tanktop slecht voor uwe onderrug. Nou dattie anderen daarmee lastig valt is één ding, maar na mijn laatste setje op low rep bench die ik tandenknasend gehaald had kwam monsieur ook ff zeggen, of ik me rug wilde breken want dit was mogool. Nou ben ik heel kalm persoon maar na stressvolle dag en 1 sec na mijn nieuwe PR was ik echt top van spanning dus heb me die kluns toch de held vol gescholden, leek wel roidrage Woorden waarom draag je geen boerka dan hoef ik je blubberbuik, niet bestaande rug, satestokarmpjes en rotkop niet te zien zijn voorbij gekomen.
Dus ohoh wat fijn dat het weer zomer wordt.
Als lange post is sorry maar moest ff verhaal kwijt
Dus ohoh wat fijn dat het weer zomer wordt.
Als lange post is sorry maar moest ff verhaal kwijt
Comment