En daar zijn we weer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kan best begrijpen dat jullie je hier aan irriteren, maar je moet gewoon proberen jezelf er niet al te veel aan te ergeren. Laat ze toch lekker doen, wat geef je er om. Als ik bijv. het stukje hieronder lees, (ff gekopieerd van Leo) nou ik heb daar om zitten lachen man, maak je niet zo druk.

Verder veel loze opmerkingen "ik tennis/voetbal dus mn benen zijn al best groot"... waarna ik met lede ogen de cocktailstokjes moet aanschouwen.. En dat spier-specifiek trainen (zoals ze dat noemen -> isolaties vs compounds) beter is voor vetverbranding (crunches boven deadlifts) etc etc.

Verder snap ik ook best de frustratie ik snap wel wat ermee bedoelt word. Wij zijn dag in dag uit bezig met onze sport, winter en zomer eten, rusten, trainen, discipline, geduld en dan komen daar ff wat van die gastjes die denken dat ze heel wat zijn en ff 3 maandjes komen trainen om er in de zomer goed uit te zien.

Plus dat ze dan ook alleen borst biceps en buik trainen, geen benen want dat is niet nodig en verder ook niet al te zwaar omdat ze bang zijn dat ze anders net als Arnold worden.

En dan nog als je dat wilt, moet je zelf weten iedereen heeft zijn eigen doel waarvoor je naar de sportschool gaat. En voor hun is dat dan om er voor de zomer goed uit te zien, hoe stom het voor ons ook klinkt.

Maarja, aan de andere kant velen hier op het forum zijn ook zo begonnen, waaronder ikzelf in elk geval. Het enigste wat ik deed toen ik 'begon' was bicep curlen en buikspieren, nutteloos veel en zonder resultaat. Maar daardoor ben ik wel in het bodybuilden gekomen, omdat ik geen resultaten zag terwijl ik nog wel zo dacht dat ik binnen een jaar Arnold zou worden. En toen ben ik dus ook veel meer op gaan zoeken, hier op bodynet terecht gekomen en kreeg ik veel meer interesse in deze sport.

En ja verder, nagekeken worden kan inderdaad best irritant zijn maarja naarmate mensen steeds beter gaan zien waar je mee bezig bent word je ook vaker bekeken, probeer het eerder als een compliment te zien, zo van kijk hij/zij vind me groot. Dan zien ze teminste wel dat je er serieus mee bezig bent.

Hiermee wil ik niet alle genoemde irritaties goedpraten, bedoel alleen te zeggen probeer het ook van de andere kant te bekijken. Excuses voor het lange verhaal wou gewoon ff m'n zegje doen.:P
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Meeste hier zijn ook zo begonnen, maar ook zij zijn er niet ingerold doordat iedereen alles op een blaadje aanbood. Je moet er van zelf in rollen en als je het dan wil, ga je verder. Daar verandert de manier van reageren weinig aan.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        @ tommy,

Het grootste gedeelte van dit forum is 24/7 toegewijd aan het leven als krachttrainer/ bodybuilder/ powerlifter of hoe je het ook wilt noemen(no offence)

Het is een hobby,sport, of levenswijze, je past je voeding aan je wilt je lichaam veranderen doelstellingen behalen. Niet alleen voor de zomer, ook in de wintermaanden let je op je voeding om zo de beste vooruitgang te boeken met je training.

en dan......

Komt er zo'n boer die ff snel voor de zomer een sixpack wil halen om chickies te scoren op het strand.
        maar trainen niet te zwaar want dat is vermoeiend, rug trainen hoeft niet want dat zie je toch niet.
        en voedingsschema's willen ze helemaal geen flikker aan doen.

beste tommy, snap je nu het punt
        ah ok als jullie die ventjes bedoele da zijn geen beach boys he,dat zijn pluimpjes haha
        Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Op de één of andere manier werkt dat niet als je een vrouw bent
          Wat wel werkt als vrouw zijnde: die mannetjes keihard uitlachen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Gelukkig train ik ergens waar redelijk wat powerlifters,bodybuilders en andere topsporters (o.a.tien-en zevenkampers)etc. ook komen. Ik train vaak 's ochtends of 's middags,dus heb er niet zoveel last van.

Als je je zo aan alles ergert,dan ligt dat denk ik toch ook een beetje aan jezelf.Ik ben gelukkig niet zo'n heethoofd.

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
              ah ok als jullie die ventjes bedoele da zijn geen beach boys he,dat zijn pluimpjes haha
              Laten we de beachboy term niet misbruiken hier. IK train er namelijk ook voor..haha.. alleen wel hele jaar door...Dus
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

mensen waar maken jullie je eigen druk om? als je hard genoeg aan het trainen bent dan heb je daar noch niet eens de tijd voor om naar andere te kijken.

Comment

Nee maar natuurlijk heb je daar te tijd niet voor als ze overal voor je neus aan het etteren zijn.. !

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Nee maar natuurlijk heb je daar te tijd niet voor als ze overal voor je neus aan het etteren zijn.. !
                    als ze je in de weg lopen dan laat je toch gewoon een keer een dumbell op z'n tenen vallen

Comment

Ach ja zolang er geen gek voor de spiegel staat, om zich heen kijkt of niemand hem ziet en dan roept, "THIS IS SPARTAAA!" terwijl hij staat te flexen....

Soms mis ik de sportschool wel puur vanwege de entertainment die het bied, want serieus sporten kan ik er niet.

Comment

Toen ik begon was mijn doel ook om er goed uit te zien in de zomer. Maar nu train ik het hele jaar door en dat puur door bodynet. Elke keer als ik weer wat nieuws leerde had ik weer zin om te trainen.

Maar ik merk ook dat het een stuk drukker word in mijn gym. In de avonden is het bijna niet te doen. Binnenkort moet je een kaartje trekken met een nummer voordat je kan bankdrukken. Daarom probeer ik ook zo vroeg mogelijk te gaan, want dat is het lekker rustig.

Soms zie ik die gasten 1 minuut lang hun abs trainen en zo een 10 minuten lullen allemaal lompe dingen voordat ze weer aan hun volgende set beginnen. Dan denk ik ga lekker thuis praten en neem dat bankje niet zo lang in bezit.

Wat me ook zo irriteert is dat ze me zo raar aankijken omdat ik wel rare gezichten kan trekken wanneer ik al me kracht gebruik.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Ach ja zolang er geen gek voor de spiegel staat, om zich heen kijkt of niemand hem ziet en dan roept, "THIS IS SPARTAAA!" terwijl hij staat te flexen....

Soms mis ik de sportschool wel puur vanwege de entertainment die het bied, want serieus sporten kan ik er niet.
                          Dat is wat ik ga uitproberen vandaag.

THIS IS SPARTAAAA!!!! Maar dan op deze manier.

YouTube - This is sparta !!!

Heb je geen last meer van ze..

Comment

YouTube - THIS IS SPARTA!!! (music video)

Comment

Originally posted by gameface View Post

Soms zie ik die gasten 1 minuut lang hun abs trainen en zo een 10 minuten lullen allemaal lompe dingen voordat ze weer aan hun volgende set beginnen. Dan denk ik ga lekker thuis praten en neem dat bankje niet zo lang in bezit.

als ze dat bij mij doen zeg ik gewoon jongens

ik moet hier over 5 minuten bij dus ff door trainen en minder lullen graag

zo niet dan pak ik hun handdoek of ik ga er gewoon op liggen en doe mijn ding

ze moeten mensen niet in de weg lopen die er het hardst trainen

dan ben ik heel makkelijk hoor
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja dat zou ik ook graag willen doen maar ze blijven erop zitten .. en dat is het kutte eraan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X