ik heb het in mn benen en voeten. Echt zo'n kut prik gevoel en dan moet je er nog op gaan staan ook nog.
slaap arm
Collapse
X
-
Originally posted by MasterTuning View Postmet een schouder uit de kom.. dan bungelt je arm erbij
voor de rest slaap armen.. benen .. oor...
heb ze allemaal al eens gehad.. en hoe het komt geen idee..
haha hoe krijg je dat voorelkaar een slaap oor
ben je dan ook aan 1 kant doof toevallig of hoe weet je dat met je oorPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik heb er heel vaak last van dat mijn handen heel erg dik en opgezwollen aanvoelen. Dan bedoel ik dus letterlijk tien keer dikker dan normaal. Natuurlijk is dit niet iets wat je kunt zien maar iets wat je voelt.. en dat is me toch even raar zeg.
Comment
-
-
Originally posted by martin27 View Posthaha hoe krijg je dat voorelkaar een slaap oor
ben je dan ook aan 1 kant doof toevallig of hoe weet je dat met je oorOriginally posted by Pinada View PostSlaap oor, ook wel eens gehad... Lig ik op mijn zij en ligt mijn oor dubbelDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by martin27 View Posthaha herken mij zelf hier wel in
nou ik heb het ook wel vaak.
meestal zijn het dan allebij mijn armen dan moet je met je schouders je armen goed gaan schommelen en als je te hard schommelt krijg je rake klappen in het gezicht en het meest vervelende is dat je het ziet aankomen maar niet kan tegenhouden.
ook wel eens gehad met bijde benen en armen d8 dat ik verlamt was dus ik gilde het uit en kwam me moeder snel naar mijn kamer.
elke x ben ik eigenlijk weer een beetje bang als het lang duurt dat het blijvend is.
slaapoor nog nooit gehad
ook vaak kramp in kuiten als ik wakker word hebben daaar mensen ook veel last van die vaak slapende armen/benen hebben?Calisthenics / Street workout
Comment
-
Yep yep ken het gevoel.
Je weet wel, dan ben je een briefing aan het volgen gedurende langere tijd. Daarna wil je gezwind opstaan om aan de opdrachten te beginnen en plots ... val je even gezwind weer in je stoel.
Snel even rondkijken of niemand je soepele doch ongewilde beweging heeft opgemerkt.
En dan ... ja , dan is er toch iemand die jou toevallig nodig heeft , om tot bij die persoon te komen, als het even snel kan.
Hobbel, hobbel, stuntel, stuntel, ... om dan langzaamaan weer controle te krijgen over dat been met die voet.
Probeer nu minder lang in dezelfde houding te blijven, maar ja, je kan ook niet de hele tijd lopen of zitten wiebelen ... hihi
'tZal een van de mankementjes van ons menselijk lichaam zijn.
Ben toch altijd weer blij als alles weer naar behoren werkt, meewerkt en aanwezig blijkt te zijn LOLSi je n'ai pas l'amour, je ne suis rien
Si je n'ai pas le sport, je ne suis rien
L'amour dans le sport = c'est la belle vie
Comment
-
Iemand ook wel eens een slaapkont gehad? Ik reis iedere dag met de trein en ben dan echt een narcolept, val altijd in slaap... EN mijn favoriete houding is mijn knieën optrekken en tegen de leuning van de stoel voor mij zetten en dan enigszins onderuitgezakt val ik in slaap... Op den duur gaat je reet daar echt van slapen :S"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIemand ook wel eens een slaapkont gehad? Ik reis iedere dag met de trein en ben dan echt een narcolept, val altijd in slaap... EN mijn favoriete houding is mijn knieën optrekken en tegen de leuning van de stoel voor mij zetten en dan enigszins onderuitgezakt val ik in slaap... Op den duur gaat je reet daar echt van slapen :SCalisthenics / Street workout
Comment
-
Ja ik heb het ook wel eens als ik in de trein naar mn ma zit (2 uur zitten). Dan ga ik meestal lekker in de hoek slapen, benen op de stoel naast me en schuin liggen. Door die houding gaat mn linker aars ook vaak pitten22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Niet heel vaak last van, maar dan heb je inderdaad gewoon op je arm geslapen. Je kunt kijken of je slaap wellicht zeer onrustig is, kijken wat daar de oorzaak van is en daar wat aan proberen te doen, maar verder... Ik slaap van nature bijvoorbeeld behoorlijk onrustig, is weinig aan te doen geloof ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
best wel veel mensen dus die hier ook last van hebben
ik had er vanacht eindelijk een xtje geen last van, heerlijk
ben wel van de trap gepleurd vanacht op me mijn kont 5 treeen naar benenen, au kont hahaPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
37 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment