slaap arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb het in mn benen en voeten. Echt zo'n kut prik gevoel en dan moet je er nog op gaan staan ook nog.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      dat ding bungeld ermaar bij dan
      met een schouder uit de kom.. dan bungelt je arm erbij

voor de rest slaap armen.. benen .. oor...

heb ze allemaal al eens gehad.. en hoe het komt geen idee..
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
        met een schouder uit de kom.. dan bungelt je arm erbij

voor de rest slaap armen.. benen .. oor...

heb ze allemaal al eens gehad.. en hoe het komt geen idee..

haha hoe krijg je dat voorelkaar een slaap oor

ben je dan ook aan 1 kant doof toevallig of hoe weet je dat met je oor
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Slaap oor, ook wel eens gehad... Lig ik op mijn zij en ligt mijn oor dubbel
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb er heel vaak last van dat mijn handen heel erg dik en opgezwollen aanvoelen. Dan bedoel ik dus letterlijk tien keer dikker dan normaal. Natuurlijk is dit niet iets wat je kunt zien maar iets wat je voelt.. en dat is me toch even raar zeg.

Comment

heb ik ook wel eens, draai je je om blijft je arm liggen, til je hem op sla je je zelf voor je kop. Klaarwakker gelijk.........
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                heb ik ook wel eens, draai je je om blijft je arm liggen, til je hem op sla je je zelf voor je kop. Klaarwakker gelijk.........

haha herken mij zelf hier wel in

Comment

haha hoe krijg je dat voorelkaar een slaap oor

ben je dan ook aan 1 kant doof toevallig of hoe weet je dat met je oor
                  Originally posted by Pinada View Post
                  Slaap oor, ook wel eens gehad... Lig ik op mijn zij en ligt mijn oor dubbel
                  Damn pinada.. jij ook al ... ben ik toch niet de enige die onzin verteld hiero :P
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

haha herken mij zelf hier wel in
                    ik ook

nou ik heb het ook wel vaak.
                    meestal zijn het dan allebij mijn armen dan moet je met je schouders je armen goed gaan schommelen en als je te hard schommelt krijg je rake klappen in het gezicht en het meest vervelende is dat je het ziet aankomen maar niet kan tegenhouden.

ook wel eens gehad met bijde benen en armen d8 dat ik verlamt was dus ik gilde het uit en kwam me moeder snel naar mijn kamer.

elke x ben ik eigenlijk weer een beetje bang als het lang duurt dat het blijvend is.

slaapoor nog nooit gehad

ook vaak kramp in kuiten als ik wakker word hebben daaar mensen ook veel last van die vaak slapende armen/benen hebben?
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Yep yep ken het gevoel.

Je weet wel, dan ben je een briefing aan het volgen gedurende langere tijd. Daarna wil je gezwind opstaan om aan de opdrachten te beginnen en plots ... val je even gezwind weer in je stoel.

Snel even rondkijken of niemand je soepele doch ongewilde beweging heeft opgemerkt.
                      En dan ... ja , dan is er toch iemand die jou toevallig nodig heeft , om tot bij die persoon te komen, als het even snel kan.

Hobbel, hobbel, stuntel, stuntel, ... om dan langzaamaan weer controle te krijgen over dat been met die voet.

Probeer nu minder lang in dezelfde houding te blijven, maar ja, je kan ook niet de hele tijd lopen of zitten wiebelen ... hihi

'tZal een van de mankementjes van ons menselijk lichaam zijn.
                      Ben toch altijd weer blij als alles weer naar behoren werkt, meewerkt en aanwezig blijkt te zijn LOL
                      Si je n'ai pas l'amour, je ne suis rien
                      Si je n'ai pas le sport, je ne suis rien
                      L'amour dans le sport = c'est la belle vie

Comment

Iemand ook wel eens een slaapkont gehad? Ik reis iedere dag met de trein en ben dan echt een narcolept, val altijd in slaap... EN mijn favoriete houding is mijn knieën optrekken en tegen de leuning van de stoel voor mij zetten en dan enigszins onderuitgezakt val ik in slaap... Op den duur gaat je reet daar echt van slapen :S
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Iemand ook wel eens een slaapkont gehad? Ik reis iedere dag met de trein en ben dan echt een narcolept, val altijd in slaap... EN mijn favoriete houding is mijn knieën optrekken en tegen de leuning van de stoel voor mij zetten en dan enigszins onderuitgezakt val ik in slaap... Op den duur gaat je reet daar echt van slapen :S
                          haha bekent ja in de bus vaak als ik mijn benen hoger heb als mijn kont
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Ja ik heb het ook wel eens als ik in de trein naar mn ma zit (2 uur zitten). Dan ga ik meestal lekker in de hoek slapen, benen op de stoel naast me en schuin liggen. Door die houding gaat mn linker aars ook vaak pitten
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Niet heel vaak last van, maar dan heb je inderdaad gewoon op je arm geslapen. Je kunt kijken of je slaap wellicht zeer onrustig is, kijken wat daar de oorzaak van is en daar wat aan proberen te doen, maar verder... Ik slaap van nature bijvoorbeeld behoorlijk onrustig, is weinig aan te doen geloof ik.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

best wel veel mensen dus die hier ook last van hebben

ik had er vanacht eindelijk een xtje geen last van, heerlijk

ben wel van de trap gepleurd vanacht op me mijn kont 5 treeen naar benenen, au kont haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X